qba Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ja tam lubie kopniak i nie zamieniłbym go na 10 kg i pstryczek ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szelbisz Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 No właśnie tamten był dedykowany do innego, najlepiej by było jakby jakiś mechanik się wypowiedział czy da radę to tak przerobić. A jak da to za ile :P A co do trudnych momentów z odpalaniem z kopniaka to widziałem takie co mają i przycisk i kopniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wszystko sie da. Gdzieśna forum był podobny temat, wtedy proponowałem kopke jak w starych dukatach mocowana do miski olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) A co do trudnych momentów z odpalaniem z kopniaka to widziałem takie co mają i przycisk i kopniaka. Wow! serio :icon_mrgreen: , kopniak może i fajna rzecz ale zazwyczaj dal kogoś kto go nie ma :biggrin: , w pewnych warunkach ma się go czasami serdecznie dość. :banghead: Edytowane 4 Grudnia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Podłączę się pod temat. Mam Goldwinga 1000 z 1978r. W tym właśnie roku zaniechano stosowania "kopniaka" i zdano się całkowicie na łaskę elektryki. Odpalanie z kopa było dla mnie wyznacznikiem "prawdziwości" motocykla. Zapragnąłem przerobić swojego sztrucla na prawdziwy motocykl. Przeglądając serwisówki nie wiele wywnioskowałem, oprócz tego, że na pewno musiał bym wymienić tylną pokrywę jednostki, oraz założyć cały rozrusznik wraz ze sprzęgiełkiem. Pytanie: czy wraz z założeniem ustrojstwa od kopnika będę musiał zmienić coś w skrzyni biegów lub w przeniesieniu napędu z silnika? Jeśli tak to co? Czy istnieją jakiekolwiek inne różnice w tej kwestii między wcześniejszymi rocznikami a moim? Jeśli tak to jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Kopniak w enduraku robi wrazenie niczego niezwyklego.... Zas kopniak w bonku moze byc calkiem ciekawym patentem. Pawel- nie ogladnal bys sie jakbys zobaczyl kopniaka w Triumphie ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) heh, kolega kiedys probowal zapalic BMW - stara 90 S-ke - (ma kopniak i starter) - po dluzszym postoju. Chcial sie pochwalic jak to pracuje. Zaczal od kopniaka i szybko skonczyl na rozruszniku. Przy odpalaniu mozna spokojnie sobie postac na starterze i nie przelamie sie kompresji - dopiero jak skoczysz. Edytowane 4 Grudnia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Nom. Palić duży silnik z kopa to nie lada wyczyn fizyczny. Kiedyś "bawiłem się" Harleyem znajomego, silnik EVO 1340ccm i kopniak. Dźwignia długości z 15cm może, skakałem na nim tak mocno a silnik robił tylko jedno "plum" i za wuj nie chciał odpalić. :banghead: Masakra. Dopiero później skumałem że niepotrzebnie machałem gazem przez co zalałem silnik paliwem z pompki przyspieszacza. :banghead: Później obcykałem odpalanie na kopa, luz blues. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 15cm to ma WSK;] Tu trzeba 30-40cm kopnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewenon Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Takie coś da się zrobić, tylko jak koledzy wyżej napisali to trochę kosztuje. Jak sie ma trochę wiedzy to samemu mozna takie coś zrobić, ale to za dużo zachodu i mało opłacalne jak pali z guzika to niema co się bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 może bardziej spektakularnym w widowiskowym będzie odpalanie na zapych :D ??? napewno przykuje uwage przechodniów, no i można tez poznać ciekawych ludzi przez taki bajer, bo zawsze ktos bedzie chętny do pchania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 bez presady, rozrusznik nie wazy 10kg... u mnie jest to i to, kopniak sie czasem przydaje, np. jak sprzet troche stoi to brucenie walem 2-3x i silniczek odpala, rano rzecz pobudzajaca :D co do pytania autora tematu to mysle, ze jest to malo sensowna przerobka i szkoda na to pieniedzy... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 a ile wazy? akumulator, rozrusznik i wsio co w siliku z tym zwiazne, kilka dobrych kilo! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 YAGO XL 600 R 134kg sucha, 145kg zalana XL 600 RM (z rozrusznikiem) 153kg sucha, 169kg zalana sam silnik waży ok 5kg (zgadza się że starszej techniki) z tego co pamiętam, mogę na jutro podać masy, rozrusznika, i porównać masy akumulatorów, do tego jeszcze dochodzi pokrywa z przekładnią Pomyliłem te 5kg tyle waży akumulator 14Ah podczas gdy zwykły 3Ah tylko 1kg, silnik waży 2kg, a pokrywa 4kg to jest jakieś dwa razy więcej niż normalna tak więc na tych trzech elementach: silnik, aku i pokrywa znalazłem zaledwie 8kg do tego dochodzi modyfikacja ramy i air boxa żeby wszedł większy aku, przekaźnik rozrusznika, grube przewody prądowe tak więc wychodzi że rozrusznik w singlu Hondy 600ccm to dodatkowe ok 9kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.