Michalski Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Od Niwego trzeba było brać. Wiem wiem, spieszyło mi się z zakupem a Niwy nie odpisywał. Odezwał się jak już zamówiłem nówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Na na Diablo Rosso Corsach kupionych używanych od Yubego trochę pojeździłem po ulicy i po kartingu, i są spoko.Fakt że potem jak zacząłem na d211 jeździc to sie nimi zachwyciłem ale nie ma cos sie podniecac - lepiej uczyc sie na twardszych i mniej zaawansowanych gumach. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Mam Micheliny Pilot Power 2CT (na środku twardsza na brzegach miększa mieszanka).Nie piszcie że szmelc, kupiłem nowe więc je chcę zjeździć. Poza tym jestem początkujący więc powinny wystarczyć. Jak ustawiać ciśnienia na kartingu a jak na Poznaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Użyj opcji szukaj w dziale sport. Możesz dać linka? Szukałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Po 2,0 na ciepło wystarczy, jak zaczni tył puszczać to sobie upuścisz.do 1,8 Tnx. Rozumiem że na karting i Poznań tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Na kartingu ustawiałem 2,0 na gorąco. Raz dałem 1,8 ale przód dziwnie się zachowywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) No bo dałeś z dupy ciśnienie! Kto Ci tak doradził?Na torze, przy dynamicznej jeździe, przód musi mieć większe ciśnienie niż tył (na gorąco), jeśli mówimy o oponach torowych. Drogowe opony ustaw sobie 2,0 ale na zimno z przodu i z tyłu! Jeśli tył będzie rósł do 2,4 - 2,5 to wtedy opuszczaj. Albo rób jak chcesz i słuchaj "lepszych rad". Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Po 2,0 na ciepło doradzali mi chłopaki na kartingu.1,8 to własny eksperyment - za dużo upuściłem ciśnienie i nie chciało mi sie na stacje podjechać żeby dopompować.Tak czy siak po 2 okrążeniach i tak musiałem bo nie dało się jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) Fajnie, że tak sobie o ciśnieniach gadacie, ale tak naprawdę co daje większe, mniejsze ciśnienie? Domyślam się, że im większe ciśnienie, tym opona ma mniejszą powierzchnię styczną z nawierzchnią, a co za tym idzie wolniej się zużywa, ale jeszcze jak to się ma do nagrzewania opony? Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) Fajnie, że tak sobie o ciśnieniach gadacie, ale tak naprawdę co daje większe, mniejsze ciśnienie? Domyślam się, że im większe ciśnienie, tym opona ma mniejszą powierzchnię styczną z nawierzchnią, a co za tym idzie wolniej się zużywa, ale jeszcze jak to się ma do nagrzewania opony? Szybciej się zużywa. (Siły rozkładają się na mniejszą powierzchnię). Są oczywiście jakieś wartości graniczne, ale jak dałem po 2,5 na kartingu przy 34 stopniowym upale to opona sie zużywała szybciutko. Przy 2,0 o wiele wolniej. Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez marcinrednose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 A ja mam problem taki, że mam chude kółko z tyłu i nie mogę znaleźć oponki w rozmiarze 160/60ZR17. Z resztą z przodu też 120/60. Na allegro szukałem ale jakoś nic nie mogę znaleźć. Wspominany tu był Pan Gumiś. Można jakiś namiar dostać? Bo bym może w końcu wyjachał z parkingu na prawdziwą drogę;) Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) Ja Micheliny 2TC nabijałem 2,2 z przodu i około 2 z tyłu, tak śmigałem po Radomiu i chyba jednej Białej Podlasce i ani razu nie puściły. Z dwojga złego lepiej mieć za mało, niż za dużo, bo za mało momentalnie wyczujesz (guma sprawia wrażenie, jakby się "wałkowała" pod Tobą), a jak będzie za dużo, to trzyma trzyma i nagle zasuwasz bokiem jak McCoy ;) Szybciej się zużywa. (Siły rozkładają się na mniejszą powierzchnię)Dokładnie, i dzieje się takie coś: Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 A ja mam problem taki, że mam chude kółko z tyłu i nie mogę znaleźć oponki w rozmiarze 160/60ZR17. Z resztą z przodu też 120/60. Na allegro szukałem ale jakoś nic nie mogę znaleźć. Wspominany tu był Pan Gumiś. Można jakiś namiar dostać? Bo bym może w końcu wyjachał z parkingu na prawdziwą drogę ;) Szukaj codziennie na allegro to w końcu coś ciekawego trafisz:http://allegro.pl/listing.php/search?string=160%2F60%2F17&category=0&sg=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Dokladnie Sherman przy 1,8 na cieplo czulem walkowanie przodu. Przy 2,5 zaczynalo mi się robic tak jak na foto. Przy 2,0 było lux. Ja to się nie znam, ale 2CT calkiem niezle się trzymaly na Radomiu. Ostatnio nagrzalem je fest. Na przedostatnim lewym wyjsciu( ten zakret co z prawego rzucasz ostro w lewo tak że w ta studzienka mozesz wyleciec) dosc ostro dawalem i opony zachowywaly się bardzo dobrze. Jak na mnie to tam w pelnym zlozeniu wychodzilem. Przed chwila wykrecile te paliki z podnozkow wiec nastepnym razem powinno być lepiej. Że skladaniem w prawo mi nie idzie. Jakoś nie mogę się ulozyc, ale pocwicze i powinno się poprawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 No bo to fajne opony są, nawet sobie zachowałem je w razie konieczności pośmigania po ulicy - co ważne, te gumy całkiem dobrze mi się w zimie zachowywały, bo jeździłem na takich przy temperaturach poniżej 10 stopni i żyję. Z tymi setami to może się lepiej dowiedz, bo problemem mogą być nie sety, ale ustawienie zawiasu albo praca gazem albo pozycja na moturze. Za nisko postawiony motur (źle ustawione SAGi) będzie powodować przycieranie, więc może od tego zacznij? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.