TYSON Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Można spalić :biggrin: Wszystko można spalić :lalag: A tak na poważnie, bo napaliłem się na te laczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Tylko że bridgestonach jest kiepsko z żywotnością chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 IMHO jak się kupuje jakieś potorówki za +/- 500 zł do głównie ostrego śmigania, to można olać takie aspekty jak zachowanie na mokrym / żywotność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuuuszek Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Mam panowie takie pytanko a w sumie dwa. Teraz mam w swoim sprzecie Dunlop sportmax i tak sie pytam co o nich sadzicie bo to w sumie moje pierwsze potorowki wiec nie mam porównania do innych. Druga sprawa to ze na tyle mam 195/55 czy w mojej 600 taki rozmiar to dobry wybor. JEżeli chodzi o jazde to smiga sie super ale jak mowilem nie mam porownania do innych. A i jeszcze jedno kto to jest ten gumis bo jak bede chcial kupic to chce wiedziec od kogo najlepiej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Wybór to Supercorsa, sobaczymy co to warte :flesje: wybor jedyny i rozsadny , zadna opona po 2m od ruszenia niepozwala robic stoppie :icon_mrgreen: a zywotnosc w soft na przod i medium na tyl jest wystarczajaca i to chyba jedyne opony jakie mialem ktore sie tak zajebiscie nagrzewaly na sloncu :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) wybor jedyny i rozsadny , zadna opona po 2m od ruszenia niepozwala robic stoppie :icon_mrgreen: a zywotnosc w soft na przod i medium na tyl jest wystarczajaca i to chyba jedyne opony jakie mialem ktore sie tak zajebiscie nagrzewaly na sloncu :lalag: POTWIERDZAM W 100%. :clap: Już nigdy nie założę innych, no chyba że kolejne ewolucje Supercorsy :cool: Edytowane 21 Listopada 2009 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 wybor jedyny i rozsadny , zadna opona po 2m od ruszenia niepozwala robic stoppie :icon_mrgreen: a zywotnosc w soft na przod i medium na tyl jest wystarczajaca i to chyba jedyne opony jakie mialem ktore sie tak zajebiscie nagrzewaly na sloncu :lalag: A do tego nawinąłem na potorowych Supercorsach już 4 tys km i nadal można jeździć :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Zajc, szramer i kamikadze a jak jest z jazdą w ruchu drogowym, jak z jazdą po mokrym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Zajc, szramer i kamikadze a jak jest z jazdą w ruchu drogowym, jak z jazdą po mokrym? Ja i tak po mokrym nie jezdze, a jak musze to jade jak dupa :biggrin: A dzis ,przy zaledwie kilkunastu stopniach Celsjusza mnie przednia opona zaskoczyla. Przy predkosci ponad 120 km/h auto przede mna ostro przyhamowalo, ja bedac w grubych rekawicach lekko za mocno zahamowalem. Zadnego uslizgu kola, tylko pieknie dupa w gore mi sie podniosla. Na turystycznej oponie to pewnie bym piekny uslizg przodu zalapal-a na Supercorsie nic z tych rzeczy.I to pomimo niskiej temperatury-jak na sportową oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Ja i tak po mokrym nie jezdze, a jak musze to jade jak dupa :biggrin: A dzis ,przy zaledwie kilkunastu stopniach Celsjusza mnie przednia opona zaskoczyla. Przy predkosci ponad 120 km/h auto przede mna ostro przyhamowalo, ja bedac w grubych rekawicach lekko za mocno zahamowalem. Zadnego uslizgu kola, tylko pieknie dupa w gore mi sie podniosla. Na turystycznej oponie to pewnie bym piekny uslizg przodu zalapal-a na Supercorsie nic z tych rzeczy.I to pomimo niskiej temperatury-jak na sportową oponę. To mi wystarczy. Muszę wpaść do Gumiksa na zwiady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Tylko że bridgestonach jest kiepsko z żywotnością chyba. Moje wytrzymaly 10kkm, a obecny komplet pewnie ok. 8kkm wytrzyma. Glownie katowanie po miescie, czasami traska. Wiadomo ze dodatkowa przyczpenosc okupujesz szybszym zuzyciem. Zwroc uwage jak bedziesz kupowal czy maja homologacje na drogi publiczne, bo sa 2 odmiany - z czego jedna czysto torowa. Troche czasu zajmuje im nagrzanie sie (bo maja bardzo malo bieznika), ale jak sie rozgrzeja to jak klej trzymaja. Yuby tez na nich smigal chyba, to moze potwierdzic. Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Teraz mam w swoim sprzecie Dunlop sportmax i tak sie pytam co o nich sadzicie bo to w sumie moje pierwsze potorowki wiec nie mam porównania do innych. Druga sprawa to ze na tyle mam 195/55 czy w mojej 600 taki rozmiar to dobry wybor. :biggrin: jeżeli to D211 to 195/55 na tył jest oki, jeżeli masz inny model no to nie polecam Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 (edytowane) Mówiąc o oponach do jazdy po torze, jednym tchem wymienia się obecnie D211 / Diablo Supercorsa / Racetec (wiadomych producentów). A co z firmami typu Bridgestone, Michelin, Continental? Macie doświadczenie z topowymi modelami z tych firm o przeznaczeniu wyścigowym/sportowym? Jest coś pewnego, co nie ustępuje zbytnio tym pierwszym? Wiem, że w tym wątku padło kilka typów (sam również się wypowiadałem), ale temat ma już brodę, lata lecą, skill się zmienia, a życie weryfikuje. Chętnie poczytałbym jakieś aktualne opinie (konkretnie na temat wymienionych przeze mnie, mało popularnych (?) firm/modeli). Stoję właśnie przed zakupem nowego kompletu opon, i może warto spojrzeć nieco szerzej, niż tylko na świętą trójcę. Edytowane 18 Kwietnia 2012 przez pork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Sam nie używałem, ale bardzo duzo dobrych opinii słyszałem o Bridgestone BT003. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Miałem BT016 z przodu, kupa jakich mało. Może bridgestone ma lepsze opony dedykowane na tor ale i tak bym nie założył :D. Po co eksperymentować jak są sprawdzone rozwiązania? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.