milosz-RR Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 NO faktycznie dobra oferta, 2 tyły i 1 przód za tauzena, chyba sobie zakupię :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Kurde, już bym dawno kupił jakbym miał szerszą felę z tyłu. Ewentualnie gdyby ktoś chciał same tyły to ja mogę odkupić przód. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 http://www.motorcycle-usa.com/545/4924/Motorcycle-Article/2009-DOT-Race-Motorcycle-Tire-Shootout.aspx Zajebisty test. Chłopaki z USA znowu dali radę. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 stary test skladniki w d211 sie dawno zmienily, a 003 juz wycofano :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 (edytowane) No ja wiem, ale wciąż dużo bikerów lata na oponach z tamtego okresu. Poza tym w tym serwisie jest pełno testów świeżych modeli :) . P. S. Szramer, a jeździłeś kiedyś na tych Bridgestone'ach? Edytowane 11 Października 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 P. S. Szramer, a jeździłeś kiedyś na tych Bridgestone'ach?tak i dziwnie sie slizgaja na glebokich zlozeniach(szczegolnie tyl ) , przeszlem na d211 bo zakupilem 10 kompletow w promocyjnej cenie od vesrah suzuki ;) , pozatym dupe mi uratowaly jak zlapalem shime na hamowaniu odzyskaly przyczepnosc w poslizgu na glebokim zlozeniu( wiem niewchodzi sie w zakret na pelnym hamplu z zakladka po wewnetrznej :banghead: ) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Ja im dłużej jeżdżę na d211 tym bardziej jestem w nich zakochany... Wczoraj oficjalnie skończył mi się tył po UWAGA 5tyś km. To wynik nie osiągalny dla raceteca i supercorsy. Przy tym do samego końca trzymała franca jak głupia, sznurki prześwitały a wczoraj przy 8 stopniach można było spokojnie zejść na kolano i nawet przyśpieszać w złożeniu bez żadnych dziwnych akcji. D211 to zajebista opona. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Ostatnia strona testu i tyle w temacie: "Boys and girls, it’s time to bite the bullet and take it like a man. Tire technology has progressed to an amazing level and if you’re on any of the four major players you’ve got nothing to bark about – other than how good they are, that is." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Ernest, Ty piszesz o przebiegu na drodze, a to trochę bez sensu. Po pierwsze, D211 ma utwardzoną mieszankę na środku opony. Po drugie, nikt z Pirelli nawet nie myślał, że ktokolwiek miałby jeździć na Supercorsie SC po ulicach ... Szramer, a na jakich ciśnieniach latałeś? Pamiętasz może? Takie jak zalecają w tym teście? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 34/24 PSI jak bylo +30st C potem mniej w chlodniejsze dni Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Ale ja miałem na myśli BT003 a nie D211. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 30/28 bo tyle bridgestone zalecal w ten weekend przy tej temperaturze i tej wysokosci Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Dzięki Szramer :) . Słuchaj, byłeś kiedyś na torze kiedy był też Dave Moss ze swoim warsztatem? Jeśli startujesz w WERA to pewnie miałeś z nim do czynienia. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 tyle ze on bedac z Cali pewnie obsluguje tylko West division , czyli 2ga strona swiata :rolleyes: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Spoko, nie wiedziałem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.