czeko Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Witam!!!Ja nie dawno kupiłem cbr-ke 93 rok i wyniosła mnie 7600 wymieniłem tylko olej i filtr!!!!Jest to mój pierwszy motor i powiem szczerze że na początku bolały mnie ręce ale jest coraz lepiej!!!!Tak poza tym to jeśli ktoś myśli że 8 tyż to za dużo o 2 tyś to jest w wielkim błędzie!!!!Jak dotanie cbr za 6 koła to Ja kupię takie dwie!!!!Polecam poniważ to na serio dobry motor!!!!Tak poza tym to przyznam się że na razie śmigam bez prawka:-) powiedzcie mi co mi grozi jak mnie dorwią gliny??????Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_stalker Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Witam na forum, tak na przyszłość spójrz na datę ostatnich postów kolega chciał kupić moto rok temu więc temat odgrzebany chyba niepotrzebnie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 wczoraj wybralem sie na slowacje do liptoskiego mikulasa... przejechalem trase 450km... i co moge powiedziec czy taki sprzet nadaje sie do turystyki... hmmm...dodam, ze jechalem z plecaczkiem i jesli chodzi o plaski teren jaki np jest w polsce to nie mozna miec zadnych watpliwosci... nadaje sie...ale jak wjechalem w slowackie gory... to pierwszy raz w zyciu zabraklo powera... az tak mi to nie przeszkadzalo ale bylo to odczuwalne... bez redukcji nie ma szans na wyprzedzenie... silnik chodzil glosno... jazda wylacznie na 2, 3 ewentualnie 4 biegu... teraz nie dziewie sie, ze ludzie do turystyki kupuja maszyny o pojemnosciach 1300, 1400...dupsko bolalo nieziemsko zarowno mnie jak i moja dziewczyne (bez zadnych podtekstow)... ponoc siedzisko w cbr f nalezy do wygodnych, a nie odczulem tego... ciekaw jestem co sie dzieje z tylkiem na jakims typowo sportowej maszynie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 super_stalker lepsze odkopanie od zakładania nowego :icon_mrgreen: czeko w przepisach znajdziesz temat, który dotyczy jazdy bez prawka. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam!!!Ja nie dawno kupiłem cbr-ke 93 rok i wyniosła mnie 7600 wymieniłem tylko olej i filtr!!!!Jest to mój pierwszy motor i powiem szczerze że na początku bolały mnie ręce ale jest coraz lepiej!!!!Tak poza tym to jeśli ktoś myśli że 8 tyż to za dużo o 2 tyś to jest w wielkim błędzie!!!!Jak dotanie cbr za 6 koła to Ja kupię takie dwie!!!!Polecam poniważ to na serio dobry motor!!!!Tak poza tym to przyznam się że na razie śmigam bez prawka:-) powiedzcie mi co mi grozi jak mnie dorwią gliny??????Pozdro Ale to bylo rok temu!! A te CBR-ki nie chca bardzo taniec, co mnie bardzo boli :/ bo powoli sie za taka rozgladam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarrrra Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 witam! tez mialem problem z dzwonieniem rozrządu w F2, problem rozwiąza sie po wymianie oleju na gęstrzy. teraz silnik chodzi rowno i nie dzwoni. No i mam dla zainteresowanych do sprzedania nowy łancuch rozrządu, bo pospieszylem sie z zakupem. cena nowego to 200 ja chce ok. 150. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 lepiej se zostaw ten łańcuszekbo za chwile sie z powrotem to wszystko odezwiemasz napinacz na wykończeniu, a gęstszy olej tylko chwilowo poprawi sytuacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 hmm ja bym jednak napinacza od fzr nie zakładał. może sprawdzone to jest ale jednak. Nowy napinacz Hondy starczy Ci na 40tyś. W jakim czasie robisz 40tys ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 hmm ja bym jednak napinacza od fzr nie zakładał. może sprawdzone to jest ale jednak. Nowy napinacz Hondy starczy Ci na 40tyś. W jakim czasie robisz 40tys ?Kolega założył ten temat: 28 grudzień 2005 - 16:48, więc myślę, że zrobił już 40 tysi, albo jest już blisko, albo w ogóle nie jeździł, albo sprzedał motocykl, albo ... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 hmm ja bym jednak napinacza od fzr nie zakładał. może sprawdzone to jest ale jednak. Nowy napinacz Hondy starczy Ci na 40tyś. W jakim czasie robisz 40tys ?Kto Ci takich bzdur naopowiadal? Znam osoby ktore kupily nowy napinacz w salonie za kilkaset zlotych i potem bardzo zalowali, bo nie wytrzymal 5-10 tys km. Zgadza sie temat zalozylem dawno temu. Po tamtej F2 zmienilem juz kilka CBR 600 F2 i F3. Caly czas stosuje napinacze od FZR i nie dam o nich zlego slowa powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) u kolegi napinacz wytrzymał już 30tyś po czym sprzedał moto. kolejny kumpel ma do wymiany tenże napinacz i zabiera sie za to niebawem, był już u mechanika i właśnie powiedział że 40tyś powinien wytrzymać. Skoro nowy motocykl wytrzymał te 30-40tyś z oryginalnym napinaczem to dlaczego po wymianie na taki sam nie powinien przejechać drugie tyle? niech się może Piotr D. wypowie skoro moje wypowiedzi są bzdurne - siedzi dosyć głęboko w temacie Hondy. Edytowane 18 Marca 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Niedawno kupilem CBRke z 94 roku.Mialem wczesniej F3 i znalalzem kilka roznic od F2 ktore nie daja mi spokoju.Czy w F2 jest pompa paliwa?Dlaczego kontrolka od biegu jalowego nie gasnie po wrzuceniu biegu? Gasnie dopiero w momencie gdy puszczam sprzeglo :)Motocykl dziwnie zachowuje sie podczas uruchamiania na zimno. Ssanie jakby wogole nie dzialalo (fakt, ze linka jest troche luzna i dziala dopiero pod koniec)Podczas pracy na zimno silnik glosno grzechocze. Domyslam sie , ze to rozrzad lub zawory. Co radzicie? Zmieniac lancuszek rozrzadu? Wyregulowac dobrze napinacz? Regulacja zaworów? Drogo wychodzi wymiana rozrzadu?Pytanie z innej beczki: czy mozna zdjac oryginalna naklejke z owiewki w taki sposob aby pozniej ja ponownie wykorzystac? Przy recznym sciaganiu taka naklejka rozciagnie sie i zmieni swe wymiary Moze znacie jakis sposob? Zeby dokladniej Wam to zobrazowac pokaze fotke: http://images1.fotosik.pl/7/dbxf93j02xqxn8jn.jpg Tak na marginesie: poszukuje kompletnej czachy do F2. [ Dopisane: 29-12-2005, 10:07 ]Czy nikt mi nie pomoze? Nikt na tym forum nie ma CBRki F2 ??? Podpisuję się pod tym...Co do ssania to też miałem problemy w F2-musiałem mocno naciagać ze sporym oporem i wtedy było wszystko ok. Jak naciągałem do momentu braku oporu to było za mało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzEsKi Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witam, ja mam troche inny problem jednak nawiazujacy do tematu, cos mi grzechocze w silniku od 4 do okolo 5,5 tys obrotow na kazdym biegu, ponizej tych obrotow nic nie slychac zas powyzej grzechotanie jest duzo cichsze, mam wstawiony napinacz od FZR-ki wiec to raczej nie on jest sprawca, a moze lancuszek rozrzadu juz sie wyrobil i mi wali po silniku badz tez zle wyregulowane zawory. Moze ktos z Was spotkal sie z czyms podobnym???Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras_20 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Witam Może wiecie co to może być . Odpalam swoją F2 i słychać lekkie rzężolenie z prawej strony (tak jak by od rozrządu) , gdy przejadę sie tak z 200 m przestaje, gdy zgaszę motocykl i go odpalę to znowu zaczyna ale po przejechaniu 200 m przestaje i tak w kółko . Czy to może być napinacz , czy coś innego ?? Za odp .z góry dzięki. POZDROWIONKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Witam Może wiecie co to może być . Odpalam swoją F2 i słychać lekkie rzężolenie z prawej strony (tak jak by od rozrządu) , gdy przejadę sie tak z 200 m przestaje, gdy zgaszę motocykl i go odpalę to znowu zaczyna ale po przejechaniu 200 m przestaje i tak w kółko . Czy to może być napinacz , czy coś innego ?? Za odp .z góry dzięki. POZDROWIONKAtak . z twojego opisu to na99% napinacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.