KLAUDIUSZ Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Jeep Cherokee tzw. XJ to fajna opcja i fajna baza do "motania" :icon_mrgreen: Jakbyś chciał mam namiary na kogoś kto sprowadza te Modele, bezwypadkowe, w super stanie ze Szwajcarii :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 - da się gazować bezproblemowo Jesteś pewien? Ja czytałem kompletnie odmienne opinie. Podobno nawet na fabrycznej instalacji Boxery słabo chodzą na gazie. W Polsce jest podobno niewiele osób które potrafią poprawnie zamontować gaz do Subaryny. To jedyny powód, dla którego jeszcze Forka nie kupiłem-bo na benie można niestety w tym aucie zbankrutować :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 WSR ;) w jipku masz jeden z najlepsiejszych automatow [japonski] w parze z silnikiem 4.0 , auto super . ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Polecam Subaru... Jancio No coz :icon_rolleyes: ja znam wielu, ktorzy nie polecaja, auto hiper awaryjne, gazu nie znosi, poprostu trzeba byc fanatykiem zeby nim jezdzic, ponoc albo sie je kocha albo nie nawidzi, innej opcji brak... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Subaru jest u nas traktowane jako egzotyk raczej, pomimo że sporo ich jezdzi po drogach. Volvo 740, też karawan wielki. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1181005 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Arni .... Subaru żadnym egzotykiem nie jest ...... Datsun jest :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Cherokee jest w sumie mały tzn. bagażnik niewielki. Masz jeszcze w tych cenach frontery z silnikiem 2,8D (2,5 to szajs) i benzyny 3,2 bodajże. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) Taa, 7xx, 9xx z volvo też wchodzą w grę (zresztą pisałem na początku), legacy jakoś do mnie nie przemawia choć zdaję sobie sprawę z jego możliwości, frontera też nie bardzo - taka trochę bezpłciowa. Za to SKOT - BOMBA!!! tylko kobieta moja może mieć problemy z parkowaniem, ja pewnie też ... :P A tak z ciekawości - da radę używać takiego cziroki na codzień bezproblemowo*? No i jak taka terenówka sprawuje się na dłuższych trasach (komfort, hałas...)? * - poprzeczkę ustawił 124... :) P.S. japońska skrzynia w amerykańskim samochodzie? Zawsze jeździło mi się dobrze tymi amerykańskimi automatami - działały bardzo miękko i przyjemnie, jak jest tu? Nie lubię kiedy czuję jak zmienia biegi (i nie chodzi tylko o szarpanie). Edytowane 21 Października 2009 przez WSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 auto hiper awaryjne A to nowość jakas :icon_mrgreen: Ze drogie w utrzymaniu to wiem-ale ze awaryjne(tym bardziej hiper) to pierwsze slysze. We wszystkich rankingach niezawodnosci Subaru sa w scislej czołówce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 No coz :icon_rolleyes: ja znam wielu, ktorzy nie polecaja, auto hiper awaryjne, gazu nie znosi, poprostu trzeba byc fanatykiem zeby nim jezdzic, ponoc albo sie je kocha albo nie nawidzi, innej opcji brak... :icon_mrgreen: To zalezy o jakich rocznikach piszemy, 90 - 94 to byl czolg gniotsa nie lamiotsa, choc nie zgodzil bym sie absolutnie z Janciownikiem na temat komfortu tych samochodow - wygluszenie blaszanej puszki po sledziach i twarde zawieszenie, ktore po jakims czasie mieknie z lekka jak tlumienie odbicia padnie w amorach. No ale dzieki temu chodzi po zakretach jak Ferrari i nic sie w nim nie psuje. Samochody tej generacji jeszcze jezdza po ulicach Toronto, a to o czyms swiadczy. Amerykancow z tych rocznikow nie widze zadnych. To dopiero po wlozeniu silnika 2.5 DOHC z masa elektroniki zaczely sie problemy. Ja mialem 95 Legacy Wagon, z silnikiem 2.2 i automatem i jeszcze 2 lata temu jezdzilem na oryginalnych amorach i pelnym oryginalnym wydechu z przebiegiem siegajacym 400 tys km. Silnik pracowal jak pszczolka. Gdyby jakis mlody idiota nie wpadl na zone jezdzil bym nim do dzisiaj. Wciagu 10 lat uzyrtkowania popsul mi sie altek i rozwulkanizowalo kolo napedu paska rozrzadu, to wszystko. Ale ten samochod lubil spalic w miescie i daleko mu do komfortu obecnej Legacy ( generacja 2005 ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) A tak z ciekawości - da radę używać takiego cziroki na codzień bezproblemowo*? No i jak taka terenówka sprawuje się na dłuższych trasach (komfort, hałas...)? Na codzien użytkuje go mój kolega, bardzo czesto jezdzimy razem, jako kierowca tez nawinąłem nim troche km. W użytkowaniu takim na codzien czy do pracy,czy do miasta nie ma rożnicy miedzy osobówką. Jedynie na ciasnym parkingu gabaryty mogą dac o sobie znać, choć przesadnie wielki nie jest.Plusem jest dobra widocznosc, siedzi sie dosc wysoko. W dłuzszych trasach auto jest wygodne i przestronne choć troche hałaśliwe (głownie to szerokie opony szumią, powietrze na kanciastej budzie). Wersja 4.0 z pewnoscia bedzie przyjemniejsza w trasach z racji mocy, ja jezdziłem 2.5 lpg manual, wiec w trasie powyżej 110 sie nie wypuszałem bo silnik głosno daje o sobie juz znac. Pomimo ze to terenówka, na asfalcie nie pływa i prowadzi sie pewnie, jednak ma bardzo czułe wspomaganie co mi sie nie podobało. Bagażnik - była tam butla 70 l i jeszcze sporo miejsca zostało, ponadto buda jest wysoka, wiec mozna wysoko załadować. Edytowane 21 Października 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Taa, 7xx, 9xx z volvo też wchodzą w grę Jeżdże właśnie prawie 20 letnim 760 GLE. Jedyne co to jako zagorzały fanatyk poruszania się na gnojówce mam silnik 2.4 TIC, 85 kW (doładowane 6 garów w rzędzie od VW LT :) ). Samochód, pomimo wieku, ma pełne wyposażenie: ABS, kompletna elektryka, automatyczna klimatyzacja i inne pierdoły :). Wszystko ciągle działa, "0" rdzy - ale to akurat nie jest dziwne, kilka kilogramów cynku na kaście robią swoje. Samochód jest wygodny, pakowny, troche bujający, a silnik fantastycznie elastyczny. Ale jest niestety i ciemna strona tych Volvo w Polsce. Służą po prostu, ze względu na swoją niezawodność, jako woły robocze i są katowane. Sam swojego kupiłem zatankowanego do pełna olejem rzepakowym. Spaliny śmierdziały jak zaplecze McDonalda. Kupiony za gorsze wymagał inwestycji. Nowa skrzynia biegów, głowica i 2 razy składanie silnika bo przy pierwszym podejściu rygorystycznie trzymałem się serwisówki do niego :(. Później pożądna regulacja i nawet bardzo nie dymi :D Ale od tej pory jest lux. Ma raczej już u mnie dożywocie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Taki właśnie los wytrzymałych samochodów - kiedyś przez 3 miesiące użytkowałem 740 także wiem co i jak :) 740 i 124 mam mniej więcej obcykane. Zastanawia mnie właśnie czy jeszcze jest coś innego fajnego (dla mnie :D ). 760 najpiękniejsze są z tym starym wysokim przodem na mega wielkich ślepiach lub mini amerykańskich :D (chyba do 1988 włącznie). Może wypowie się ktoś na moje wcześniejsze pytania o jeepa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Opisałem Ci cherokee'a 2 posty wyżej, tyle że w manualu :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Nie zauważyłem :P Dzięki :) A zwrotność? Bardziej jak audi czy bardziej jak ford? Bo domyślam się że tego co potrafi mercedes czy volvo raczej nie umi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.