Skocz do zawartości

Nowy Norton!


Buber
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Był "nowy" Norton więc teraz czas pokazać nowego Royal Enfield. :biggrin: Jak dla mnie - cudo. Stylistka + cena = mokro w majtach. :icon_mrgreen: 500ccm, 27HP/5250rpm, 41Nm/4000rpm.

http://www.motorbeam.com/bikes/royal-enfie...bullet-classic/

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był "nowy" Norton więc teraz czas pokazać nowego Royal Enfield. :biggrin: Jak dla mnie - cudo. Stylistka + cena = mokro w majtach. :icon_mrgreen: 500ccm, 27HP/5250rpm, 41Nm/4000rpm.

http://www.motorbeam.com/bikes/royal-enfie...bullet-classic/

No ten ,to i mi się podoba :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie u Nas zależy od importera. Ten nowy RE podobno spełnia Euro III więc nie powinno być problemu w EU. :clap: A nadal wygląda uroczo. :biggrin:

 

W salonach w EU ma się pokazać podobno na początku 2009r. Wtedy się zobaczy jakie ceny będą.

A tak wyglądał jego pierwowzór:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e32c757b492fe59.html

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był "nowy" Norton więc teraz czas pokazać nowego Royal Enfield. :biggrin: Jak dla mnie - cudo. Stylistka + cena = mokro w majtach. :icon_mrgreen: 500ccm, 27HP/5250rpm, 41Nm/4000rpm.

http://www.motorbeam.com/bikes/royal-enfie...bullet-classic/

 

no ładny ładny, ale jedno co mnie bardzo drażni to osprzęt kierownicy zbyt współczesny podłóg reszty :wink:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie u Nas zależy od importera. Ten nowy RE podobno spełnia Euro III więc nie powinno być problemu w EU. :clap: A nadal wygląda uroczo. :biggrin:

W salonach w EU ma się pokazać podobno na początku 2009r. Wtedy się zobaczy jakie ceny będą.

A tak wyglądał jego pierwowzór:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e32c757b492fe59.html

 

Cena w Polsce - 23 990 PLN. Jakbyście tak nie spali to nie przegapilibyście może promocji: 21 590 PLN do końca sierpnia. :) Coś więcej na temat nowych RE i nowej serii silników pisałem na mojej stronie, więc nie bedę się tu powtarzał. Chętnych zapraszam:

http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=363

 

Tym, którzy uważają, że to wszystko to odgrzewanie starych kotletów i podrabianie zabytków, polecam takiego cafe racera:

http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=425

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym, którzy uważają, że to wszystko to odgrzewanie starych kotletów i podrabianie zabytków, polecam takiego cafe racera:

http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=425

 

Tutaj w ogóle brakuje słów. Najpierw HD wypiął się do rżnięcia pokazując współpracę z łajzami z Porsche, teraz Buell konspiruje z jakimś trzecioplanowym producentem silników. Dobrze że w Bułkach nie chodzi o tradycję bo to by była porażka. :banghead: :icon_mrgreen:

 

A ten Royal podoba mnie się bardziej niż HD. Bo więcej w nim klasyki. Żeby jeszcze chciało to jakoś jeździć zwinnie to bym się pozbył darmozjada HD i kupił Royal`a.

 

No i tak jak WilQ_21 pisze - przełączniki zbyt współczesne. Ale to da się zmienić przy odrobinie chęci. Mnie jeszcze się nie podoba ta obudowa przedniej lampy ale to drobiazg, da się przeżyć.

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nowy RE podobno spełnia Euro III więc nie powinno być problemu w EU. :clap: A nadal wygląda uroczo. :biggrin:

....czyli nawet do Royala zamontowano wtrysk paliwa......

Trochę "lipnie" - ale w sumie bez tego nie mógłby być dziś produkowany;

 

Na pewno Enfield bedzie zwinniejszy od Harleya, byle sie tylko nie rozsypal za szybko.

 

Niee no - momże w tej wersji już poprawiono to i owo, tak żeby można było jednak "chwilę" pojeździć tym motocyklem;

Jedno mogę powiedzieć (podobnie jak niektórzy) - podoba mi się bardziej niż Harley :biggrin:

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk to fajna sprawa, zwieksza moc i zmniejsza spalanie, a ze nie jest "trendy" w srodowisku zabytkowych zbieraczy złomu to juz inna historia:)Ciekawe, jakby do urala zastosowac wtrysk??No to pewnie do moskwy bym zaleciał w godzine:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk to fajna sprawa, zwieksza moc i zmniejsza spalanie, a ze nie jest "trendy" w srodowisku zabytkowych zbieraczy złomu to juz inna historia:)Ciekawe, jakby do urala zastosowac wtrysk??No to pewnie do moskwy bym zaleciał w godzine:)

Wiesz - apropo "trendy" to angole i na to znaleźli sposób;

W motocyklach Triumph wpakowano wtryskiwacze w ......atrapy gaźników :bigrazz: Wygląda klasycznie - i spełnia wszelkie norny prawne. W Royalu też przydałby się taki zabieg (pewnie troszkę skoczyłyby koszty produkcji - ale za to mamy "w pełni przyjazny środowisku klasyczny motocykl" :biggrin: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym RE nie "wpakowali" wtrysku tylko stworzyli nową jednostkę napędową na wtrysku.

 

A wtrysk jest trochę git, do czasu gdy nie sprawia żadnych problemów. Bo jak coś będzie nie halo to bez diagnosty się nie obejdzie. Zabawnie musi wyglądać sytuacja gdy jedziesz taką żywą skamieliną zwaną Royal Enfield i nagle zaczyna migać kontrolka od wtrysku. :icon_mrgreen: :banghead:

 

Ale i tak wolę gaźnik. Nic tak nie cieszy jak czyszczenie gaźnika na poboczu, w drodze na zlot. :buttrock:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...