Cender Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 To chyba jest bardziej przyziemne: supercharger, 240KM, 400Nm koszt 3000 funtów plus VAT. Producent TTS performance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Był "nowy" Norton więc teraz czas pokazać nowego Royal Enfield. :biggrin: Jak dla mnie - cudo. Stylistka + cena = mokro w majtach. :icon_mrgreen: 500ccm, 27HP/5250rpm, 41Nm/4000rpm. http://www.motorbeam.com/bikes/royal-enfie...bullet-classic/ Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha68 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Był "nowy" Norton więc teraz czas pokazać nowego Royal Enfield. :biggrin: Jak dla mnie - cudo. Stylistka + cena = mokro w majtach. :icon_mrgreen: 500ccm, 27HP/5250rpm, 41Nm/4000rpm. http://www.motorbeam.com/bikes/royal-enfie...bullet-classic/ No ten ,to i mi się podoba :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Ciekawe czy bedzie go mozna kupic rowniez w kraju? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 (edytowane) Czy będzie u Nas zależy od importera. Ten nowy RE podobno spełnia Euro III więc nie powinno być problemu w EU. :clap: A nadal wygląda uroczo. :biggrin: W salonach w EU ma się pokazać podobno na początku 2009r. Wtedy się zobaczy jakie ceny będą. A tak wyglądał jego pierwowzór: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e32c757b492fe59.html Edytowane 13 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Był "nowy" Norton więc teraz czas pokazać nowego Royal Enfield. :biggrin: Jak dla mnie - cudo. Stylistka + cena = mokro w majtach. :icon_mrgreen: 500ccm, 27HP/5250rpm, 41Nm/4000rpm. http://www.motorbeam.com/bikes/royal-enfie...bullet-classic/ no ładny ładny, ale jedno co mnie bardzo drażni to osprzęt kierownicy zbyt współczesny podłóg reszty :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Czy będzie u Nas zależy od importera. Ten nowy RE podobno spełnia Euro III więc nie powinno być problemu w EU. :clap: A nadal wygląda uroczo. :biggrin: W salonach w EU ma się pokazać podobno na początku 2009r. Wtedy się zobaczy jakie ceny będą. A tak wyglądał jego pierwowzór: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e32c757b492fe59.html Cena w Polsce - 23 990 PLN. Jakbyście tak nie spali to nie przegapilibyście może promocji: 21 590 PLN do końca sierpnia. :) Coś więcej na temat nowych RE i nowej serii silników pisałem na mojej stronie, więc nie bedę się tu powtarzał. Chętnych zapraszam: http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=363 Tym, którzy uważają, że to wszystko to odgrzewanie starych kotletów i podrabianie zabytków, polecam takiego cafe racera: http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=425 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Tym, którzy uważają, że to wszystko to odgrzewanie starych kotletów i podrabianie zabytków, polecam takiego cafe racera: http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=425 Tutaj w ogóle brakuje słów. Najpierw HD wypiął się do rżnięcia pokazując współpracę z łajzami z Porsche, teraz Buell konspiruje z jakimś trzecioplanowym producentem silników. Dobrze że w Bułkach nie chodzi o tradycję bo to by była porażka. :banghead: :icon_mrgreen: A ten Royal podoba mnie się bardziej niż HD. Bo więcej w nim klasyki. Żeby jeszcze chciało to jakoś jeździć zwinnie to bym się pozbył darmozjada HD i kupił Royal`a. No i tak jak WilQ_21 pisze - przełączniki zbyt współczesne. Ale to da się zmienić przy odrobinie chęci. Mnie jeszcze się nie podoba ta obudowa przedniej lampy ale to drobiazg, da się przeżyć. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Na pewno Enfield bedzie zwinniejszy od Harleya, byle sie tylko nie rozsypal za szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) Ten nowy RE podobno spełnia Euro III więc nie powinno być problemu w EU. :clap: A nadal wygląda uroczo. :biggrin: ....czyli nawet do Royala zamontowano wtrysk paliwa...... Trochę "lipnie" - ale w sumie bez tego nie mógłby być dziś produkowany; Na pewno Enfield bedzie zwinniejszy od Harleya, byle sie tylko nie rozsypal za szybko. Niee no - momże w tej wersji już poprawiono to i owo, tak żeby można było jednak "chwilę" pojeździć tym motocyklem; Jedno mogę powiedzieć (podobnie jak niektórzy) - podoba mi się bardziej niż Harley :biggrin: Edytowane 15 Października 2009 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wtrysk to fajna sprawa, zwieksza moc i zmniejsza spalanie, a ze nie jest "trendy" w srodowisku zabytkowych zbieraczy złomu to juz inna historia:)Ciekawe, jakby do urala zastosowac wtrysk??No to pewnie do moskwy bym zaleciał w godzine:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wtrysk to fajna sprawa, zwieksza moc i zmniejsza spalanie, a ze nie jest "trendy" w srodowisku zabytkowych zbieraczy złomu to juz inna historia:)Ciekawe, jakby do urala zastosowac wtrysk??No to pewnie do moskwy bym zaleciał w godzine:) Wiesz - apropo "trendy" to angole i na to znaleźli sposób; W motocyklach Triumph wpakowano wtryskiwacze w ......atrapy gaźników :bigrazz: Wygląda klasycznie - i spełnia wszelkie norny prawne. W Royalu też przydałby się taki zabieg (pewnie troszkę skoczyłyby koszty produkcji - ale za to mamy "w pełni przyjazny środowisku klasyczny motocykl" :biggrin: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 (edytowane) W tym RE nie "wpakowali" wtrysku tylko stworzyli nową jednostkę napędową na wtrysku. A wtrysk jest trochę git, do czasu gdy nie sprawia żadnych problemów. Bo jak coś będzie nie halo to bez diagnosty się nie obejdzie. Zabawnie musi wyglądać sytuacja gdy jedziesz taką żywą skamieliną zwaną Royal Enfield i nagle zaczyna migać kontrolka od wtrysku. :icon_mrgreen: :banghead: Ale i tak wolę gaźnik. Nic tak nie cieszy jak czyszczenie gaźnika na poboczu, w drodze na zlot. :buttrock: Edytowane 17 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.