Skocz do zawartości

kawasaki er5 nie kreci wiecej niz 4000obr/min


cincin1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem nowym uzytkownikiem forum wiec jesli zrobie cos nie tak to sorry.Mam nast problem.Jestem swiezym posiadaczem Kawasaki er5.I juz wielki problem.Nie wchodzi na obroty powyzej 4000obr.Do 4000 jest normalnie,odpala i dobrze chodzi.Wymienilem swiece przewody i fajki na nowe.A wczoraj bylo jeszcze wszystko ok.Nie wiem co sie moglo stac.Czy ktos mial cos podobnego juz ze swoja Kawa?I jeszcze jedno.W jakiej pozycjii powinien byc ustawiony do jazdy?Pozdrawiam i z gory dzieki za odowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisz coś więcej. Czy to nie wchodzenie to dławienie się, odcinka, może jak czkawka? Opisz to dokładniej. Prawdopodobnie układ zasilania czyli gaźniki + plus filtr powietrza.

 

Więcej danych plz.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak.odpala normalnie jedzie do 4000 obr ok normalnie a pozniej jak by jej czegos brakowalo.nie idzie dalej.zmieniam biegi i max 80 rozpedzi sie.u mnie jest zwykly licznik na linke.wiec jest chyba z nim ok.nie wiem nawet od czego zaczac sprawdzac.chodzi na wolnych obrotach dobrze.ale nawet jak go na luzie chce przegazowac to na poczatku ok a po 5-6 tys juz nie domaga.nie mam w poblizu nikogo kto moze to naprawic wiec prosze o jakies rady.i kranik.czytalem ze powinien byc ustawiony na ON.a u mnie jest na napelnianiu ustawiony i latal(PRI).pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rozebralem airboxa i wyczyscilem kranik.tyle co umiem sam narazie zrobic.pewien fachura obejrzal to i mowi ze nie wie dlaczego nie otwieraja sie te 2 przepustnice z przodu gaznika.mowi ze sa otwierane podcisnieniowo.czy ma ktos serwisowke do kawasaki er5 po polsku?ja mam po angielsku.nie do konca wiem o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli bylby to modul to wogole chyba by nie chodzil.A on jezdzi ale nie wkreca sie wiecej.Obstawiam ze to cos z paliwem lub powietrzem.

 

Nie napisałem że masz spalony moduł zapłonu tylko może być uszkodzony kondensator odpowiedzialny za przyspieszanie zapłonu dlatego podpowidałem sprawdzenie lampą ale jeżeli znasz się lepiej ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie nie znam sie nic szczerze mowiac to noga straszna jestem.to moj 1 motor.i wkurzam sie ze nie chodzi.nie moge skorzystac z zadnej porady mechanika bo jestem za granica caly czas a tu zadnego takiego magika nie ma.wiec dlatego szukam pomocy tutaj zeby zrobic to samemu.dlatego kazda rada jest dlamnie wazna

 

witam ponownie.wczoraj odplilem kawe i jezdzila normalnie.dzis rano tez wszystko bylo ok.po ok 15km zaczela znow sie nie wkrecac.czy to moze byc ten modol zaplonowy?pomozcie :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, na odleglosc to jest wrozenie z fusow, trzeba zrobic pomiar strobo o ktorym pisal Piotrek i dokladnie sprawdzic membrany gaznikow.

Jezeli nagle zaczal wchodzic na obroty to b.mozliwe ze to wlasnie Piotrek ma racje i modul szwankuje.

Gdzie jestes za granica ze nie ma tam warsztatu moto ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Miałem podobną sytuacje z kawą. I okazało się ze to wina kranika podciśnieniowego. Wystarczyło rozebrać przeczyścić membrany i przedmuchać kanały w kraniku. Jest prosta metoda na sprawdzenie działania kranika ja taką stosowałem. Ustawienie kranika na ON (oczywiście) zapalić motor na wolnych obrotach zdjąć przewód podciśnieniowy z kranika. Motocykl powinien zacząć chodzić nierówno a po chwili zgasnąć. Dlaczego??? Po odcięciu podciśnienia z kranika przestaję dochodzić paliwo do gaźników. Po wypaleniu tego co pozostało w gaźnikach maszyna gaśnie. (tak powinno się dziać przy sprawnym kraniku) U mnie po zdjęciu podciśnienia motor pracował nadal. Okazało się że membrany są sklejone. Po wyczyszczeniu i natłuszczeniu działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...