BLACKY4 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 mam do wyboru kilka rodzaji bafflesow,tylko jakos nie moge zdecydowac,ktore kupic w koncu http://www.ebay.co.uk/itm/Harley-2-1-4-Exhaust-Baffle-Set-30-0351-/150929016714?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item232412078ahttp://www.ebay.co.uk/itm/Baffle-for-1-3-4-Drag-pipes-used-on-Harley-Davidson-Other-makes-8-long-/300740019944?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item46058086e8http://www.ebay.co.uk/itm/Exhaust-Baffle-4-Long-for-1-3-4-Exhausts-30-0102-/150661521200?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2314205f30http://www.ebay.co.uk/itm/Harley-V-Slot-Style-1-3-4-Exhaust-Pipe-Baffle-Set-30-3180-/160903540851?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2576993073 chcialbym,aby nie byly zbyt glosnektore Wy byscie polecili?moze ktos z Was montowal,ktores z tych u gory? :icon_rolleyes: Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 te ostatnie , kupisz u nas u np. małego z wieliczki , po co wysyłać kasę za granicę i płacić drugie tyle a przesyłkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotra Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Chyba raczej od razu odrzuć te wyowijane, spadek mocy gwarantowany, tutaj ciekawe testy S&Sa: I popieram, że lepiej kupić na miejscu, no i będzie o wiele taniej, bo zestaw powinien się zamknąć kwotą 50-60 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) dzieki za poradewrzucilem te aukcje,bo tak sie zlozylo,ze znalazlem sie na chwile w UKjezeli dostane je taniej na allegro,to na pewno tak zrobiea wszystko zaczelo sie od tego,ze pomyslalem sobie,aby w koncu kiedys zrobic podmianke gaznikakilka miesiecy temu kupilem HSR 42 , lezy w garazu i czeka,a jak juz zmienie gaznik to moze i wydechy przy okazji na innei kupilem na ebay-u wlasnie takie rurki jak tehttp://www.ebay.co.u...=item23249ddbc6ale uzywane,okazja(praktycznie bez sladu uzytkowania) za okolo 260 zl wraz z przesylka(mialem kiedys podobne i brzmialy pieknie,basowo,a nie jakies tam popierdywanie),tyle tylko,ze nie pamietalem jakie bafflesy byly w tych starychkupie na probe te wlasnie o ktorych byla mowa :) Edytowane 19 Listopada 2012 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarleyDrag Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Mnie czeka sporo prób na różnych wydechach... Może jest ktoś kto przeszedł proces eksperymentów pod kątem max mocy? Teraz jeżdżę na pustych rurach, ale podejrzewam, że dobrze dobrany wydech poprawi osiągi.obecna konfiguracja: EVO, tłoki na kmpresję 11, ostry rozrząd, gaźnik HSR42, filtr K&N hypercharger, zapłon Crane HI 4 Single Fire. Edytowane 30 Listopada 2012 przez HarleyDrag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Tak, przeszedł- Super Trapp, Thunderheader...Każdy wydech wygeneruje większą moc niż puste rury.Szukasz mocy w EVO jako całości czy tylko w wydechach?Może podaj więcej szczegółów konfiguracji. Podpowiem Ci czy pogubiłeś koniki...Jak chcesz to napisz:- jaki wałek- jakie tłoki (w sumie nie musisz, ale bedę potrzebował ich objętość "in +", jeśli znasz to możesz podać, nie będę musiał szukać)- podaj jakie uszczelki dałes pod głowicę i cylek (grubosć)- jak skonfigurowałeś HSRa- zapłon to mini zapłonik do dekla rorządu czy ten w miejsce OEMa?- głowice OEM?- wykonałes porting gowic?- przerabiałes zawory?- mierzyłeś objetość CC w głowicach?- zmeniłeś spręzyny zaworowe?- na ile ustawiłeś max RPM na zapłonie?- zmieniłeś pojemność dolotu pomiędzy zaworem ssacym i przepustnicą? bo dając Chypra objetość od przepustnicy do wolnosci wzrosła niepomiernie. ;)- przy pustych rurach zabezpieczyłes głowice przed przegrzaniem dając stożki do rur wydechowych?- przestawiłeś kąt otwarcia i zamknięcia zaworu odmy?- jakie swiece?- jakie przewody?- jaka cewka?- modyfikowałeś kąt wyprzedzenia zapłonu 2 cylindra? Edytowane 30 Listopada 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 (edytowane) Idąc trochę na łatwiznę, mam pytanko....Czy w silniku 96 cali trzeba regulować luz zaworów, czy reguluje się automatycznie?Zdejmuję zbiornik do malowania, więc od razu bym się do tego zabrał.ps.Przy okazji może małe głosowanko: jaki kolor lakieru jest najfajniejszy/najładniejszy dla Harrego według was? Edytowane 2 Grudnia 2012 przez olkrzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Regulacje masz hydrauliczną,więc nic nie musisz robić. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotra Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ja się zastanawiam czy nie wywalić zwykłych lasek i nie włożyć regulowalnych. Niby Evo ma hydraulikę, ale gdyby to było takie dobre to by nie było tyle regulowanych lasek na rynku. Tak czy inaczej do wymiany nie trzeba ściągać głowic bo stare się wycina, a regulowane można już założyć bez problemu.A przy okazji, czy ktoś z Was wymieniał w Evo zwykłe laski na regulowane?? Jest lepiej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Tylko ,że w takim przypadku zwykle regulatory hydrauliczne i tak zostają. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotra Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 No tak, tylko się je ściska, w pierwszym etapie laskami regulowanymi aby wyszedł z nich olej. W sumie nie wiem do końca czy zastosowanie lasek regulowanych coś w tym przypadku daje, czy to tylko taki gadżet dla ludzi, którzy chcą mieć np. "ostry wałek", choć nie do końca wiedzą na czym jego ostrość polega :-)Niemniej podejrzewam, że jednak regulowane to lepsze rozwiązanie, choć wymaga obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ja się zastanawiam czy nie wywalić zwykłych lasek i nie włożyć regulowalnych. Niby Evo ma hydraulikę, ale gdyby to było takie dobre to by nie było tyle regulowanych lasek na rynku. Tak czy inaczej do wymiany nie trzeba ściągać głowic bo stare się wycina, a regulowane można już założyć bez problemu.A przy okazji, czy ktoś z Was wymieniał w Evo zwykłe laski na regulowane?? Jest lepiej??? laski regulowane dzielą się na 2 typy , takie , które można zamontować bez ściągania rozrządu, i takie , które wymagają montażu jak zwykłe laski .laska regulowana ma za zadanie precyzyjniej ustawić prace regulatora hydraulicznego kiedy modyfikujemy silnik , czyli zmieniamy cylindry , głowice , uszczelki głowic na grubsze , natomiast wymiana samego wałka rozrządu nie wymaga lasek regulowanych .także wymiana samych lasek na regulowane nie odgrywa żadnej roli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Panowie bo nie wiem czy dobrze rozumuję, ale czy regulowane laski zakłada się przy "ostrzejszych" wałkach, po to że takie wałki wymagają odpowiednich ręcznych nastawów ?W 126p sie zakładało np. 385 świątka albo 555 kałuży i wiadomo że miały one inne czasy otwarcia no i wymagały odpowiednich luzów.Może porównanie z dupy ale nie do końca no bo w sumie taki maluch poza tym że rzędowy a nie V to ma bardzo wiele wspólnego z EVO :DNo bo 1 wałek, OHV, 2 zawory na cylinder :DTyle że nie ta pojemność i nie ten układ cylindrów właśnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 (edytowane) niektórzy producenci wałka zalecają laski regulowane , ale skok krzywki (wysokość ) nie może być wiekszy od wałka serynego ponieważ zawór będzie udeżał w tłok , dlatego wysokość krzywek jest ta sama , zatem jaki cel miałaby laska regulowana .przetestowałem już kilka wałków porównując je z seryjnym i w każdym wysokość krzywki była ta sama , różnice są tylko w kątach i czasie (długości) otwarcia Edytowane 2 Grudnia 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 (edytowane) Piotra- jak będziesz zmieniał te laski, to ja chętnie odkupię oryginaly... :) Edytowane 3 Grudnia 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.