przemek96 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) A ewentualny problem z ciśnieniem smarowania przypadkiem Cię nie martwi? :-) Wszak to TC przed poprawkami...Jak będzie latał wał to i cisnienie szlag trafi. A to już trochę kosztuje...Ale nie przejmuj się... wszystko będzie dobrze... chyba. ;)Fisu wiem że jesteś anty TC, ale rozwiń to proszę - w których latach działy się takie hece ? W którym roku były poprawki w TC , przez co się robi ten problem z ciśnieniem ?P.S Odpisz ma pw z którego rejonu opolszczyzny jesteś, chyba że to nie tajemnica ;) Edytowane 26 Października 2012 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Jestem z okolic Turawy, żadna tajemnica.. Hm... dlaczego zaraz hece.. poprostu ma swoje- ze tak powiem "udogodnienia." :biggrin: Poprawki w TC są cały czas. To taka niekończaca się opowiesc.. spowodowane to jest róznymi pomysłami. W szczególności zmiana pojemnosci skokowej silnika.2005 (2006)-2006 (2007) zmiana praktycznie całego silnika. Z zawnątrz wygląda tak samo, ale flaki- inne.Nawet głowicom się "oberwało". Sprawnosć zwiększyli, prawda... robiąc zaworki siódemeczki...No i super skrzynia szóstka... nie piątka + szósktka, tylko i niestety zmieniona cała skrzynia na 6- speed.2007- wał wzmocniony spawarką... :biggrin: Dlaczego tak i po co? Nie mam zielonego pojecia. Podejrzewam, ze miejsce się końcy w TC a modyfikacje tak daleko posuniete byłyby zbyt kosztowne. Ale to mozna tylko podejrzewac. :rolleyes: Edytowane 27 Października 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) kolego grzesieksiek .tak czytam twój temat i mam wrażenie ,że koledzy, a szczególnie fisu , wyprowadzają cię na tzw. kartoflisko . .. bez urazy ;)1) z filmiku wynika ,ze twój motor ma jak najbardziej prawidłowy dzwięk - szum , nie słychać tam żadnych niepokojących objawów .2) olej bierze się z linki sprzęgła , która często lubi się rozszczelnić i wówczas olej przedostaje się ze skrzyni przez linkę . może pomóc nowy oring lub wkręcenie linki na silikon , a jak nadal pocieknie to będzie potrzebna nowa linka3) luz łańcucha sprzęgłowego to 15-17 mm4) ciśnienie w amorach tylnych to 0-3,5 atm w zależności jak motor masz obładowany 5) w kwestii kluczy wystarczy jak dokupisz sobie imbusy calowe , reszta podejdzie nasza Edytowane 27 Października 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 reszta podejdzie nasza oczywiście :banghead: http://www.metalowy.eu/index.php?p374,klucz-nastawny-slimakowy-szwed-200 Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 ....większość tych zmian poszła w złym kierunku, zawory odchudzili, dobrze lżejsze lepiej, ale czy są utwardzane? a szczególnie wydechowy, chyba że bimetaliczny trzonek i grzybek już jest. Skrzynia 6-speed - po co? na co ? na h.j to komu potrzebne? Niech wper.....lą całkiem automatyczną jak w skuterkach, całkiem ten motocykl zrobi się dla "pip". Miła jest jazda bez ciągłego wachlowania biegami, zamiast popracować nad elastycznością silnika i zostawić te 5 to oni w drugą mańkę. Fisu, napisz co tam jeszcze spier......li :biggrin: szwedem da rade, ale tym też całą resztę owali :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 wnioskuje ,że koledzy zaopatrzyli się najpierw klucze calowe i nawet nie mieli okazji się przekonać czy da rade rozebrać cały motocykl i złożyć naszymi metrycznymi :) .otóż oświadczam niedowiarkom ,ze da radę , nawet bez imbusów calowych , które zastąpią torxy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 np. 13mm zamiast pół cala...Gwoździe też można wbijać aparatem fotograficznym... a w ogóle bez flexa ciezko będzie... Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 jak napiszę , że rozebrałem i złożyłem kilkanaście hd bez kluczy calowych to pewnie też nie uwierzysz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 .....kilka rozmiarów calowych faktycznie można zastąpić rozmiarami metrycznymi ale czy wszystkie...... przy konkretnym dociąganiu śrub mogą być kwiatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dolce vita Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Dziękuję jery30 za kilka konkretów.Z racji swojej "zieloności"odgrywam swoją rolę z godnością.Mimo ,że w garażu stoi kilka weteranów to w temacie HD jestem zupełny świerzak. Człowiek uczy się przez całe życie. Dzisiaj, mimo padniętego aku wyciągnąłem akumulator z Garbusa i próbowałem odpalić na przewody.Jakie było moje zdziwienie ,że pomimo kręcenia rozrusznikiem moto nie chciało zapalić.Wykręciłem świece i nie było na nich iskry.Woltomierz na konsoli wskazywał trochę ponad 10V ,więc podłączyłem kablami do pracującego VW.Iskry na wykręconych świecach nadal nie było.Wkręciłem mimo wszystko świece na swoje miejsce i cuuuud odpalił od pierwszego obrotu rozrusznika.Co jest?Iskra pojawiła się po wkręceniu świec w cylindry?Zgłupiałem.A co do pracy to fisu ma rację ,że TC nie ma zbyt dużo wspólnego do pracy np z WL .Ale kocha się co się ma.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) komp wykrył błąd z powodu zbyt niskiego napięcia i zablokował iskrę , lub po prostu nie miał kontaktu z pilotema tc nie są takie straszne jak niektórzy piszą , choć sam wole jeden wałek , ale szanuje obecne rozwiązania bo z pewnością idzie ku lepszemu.szósty bieg tez fajna sprawa , uważam to za atut w jednostkach o pojemności powyżej 1500 a w kwestii kluczy metrycznych zapewniam ,ze nie ma żadnych 'kwiatków" , nasadkowe mają jedynie niewielki luz ,a większość torx-ów pasuje idealnie i mogą zastąpić imbusy calowe , jednakże warto sprawić sobie imbusy gdyż nie jest to duży wydatek Edytowane 27 Października 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jestem z okolic Turawy, żadna tajemnica..No co Ty powiadasz ... od dwóch lat w tamtych rejonach pracuję (koparki, wykopy). Trzeba się umówić na jakąś herbatkę kiedyś ;) P.S O Buell'ach coś wiesz czy też anty :biggrin: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) 7/32cala - - 5,55 milimetra8/32cala - - 6,35 milimetra1/4cala - - 6,35 milimetra5/16cala - - 7,93 milimetra3/8cala - - 9,50 milimetra7/16cala - - 11,11 milimetra1/2cala - - 12,70 milimetra9/16cala - - 14,28 milimetra5/8 cala- - 15,90 milimetra11/16 - - 17,60 milimetra3/4cala - - 19,00 milimetra7/8cala - - 22,20 milimetra1 cal - - 25,40 milimetra1 1/4cala - - 31,80 milimetra1 1/2cala - - 38,10 milimetra owszem można, ale nie powinno się tak robićpoza 3/4, 5/8, 5/16 - jest chyba w zacisku i tu można potraktować ją "naszą" 8, śruby odkręcane kilka razy w ten sposób "cierpią" Edytowane 27 Października 2012 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 śruby harley-owskie są na tyle twarde ,ze nie cierpią , oczywiście warunek to dobrej klasy klucze .a dostępne na rynku calowe za niewielką kasę po kilku użyciach się rozciągają i robią się metryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 to fajnie,ze powstal taki problem jakich kluczy uzywac do serwisu HDprzynajmiej FM nie spi i jest o co sie pospierac :) Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.