Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Hej . (dopiero zaczynam z H-D) Mam pytanie natury technicznej , (moto fxrs 1991r) przez kilka dni jeździłem , było wsio ok , dzisiaj po spacerowej jeździe w sumie , silnik zaczął mi bardziej wibrować niż wcześniej , i to czuć wyraźnie (wcześniej była miękka praca teraz trzepie) . Na wolnych obr chodzi tak samo jak wcześniej i na wysokich tez , najbardziej się zmieniło w średnich tzn od 1500-3000 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do łańcucha sprzęgłowego, luźny powoduje wibracje ale najwięcej na wolnych obrotoach. A tak w ogóle to wydaje mi się że Tobie się wydaje że coś wibruje. Naczytałeś się pewnie o zawodności HD i teraz na siłę szukasz problemu. Przyzwyczaj się, Harley to taki wynalazek że na każdym wyjeździe sprawia wrażenie jakby miał się rozsypać ale mimo tego jeździ, jeździ, jeździ...... i popsuć się nie chce. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej . Napisze tutaj już nie będę na pw może komuś się przyda .Uszczelniacze zamówiłem na alleshit . Ale za to inne graty wezmę od Ciebie jak będziesz miał oleje itp . Z tym silnikiem jest tak że , kilka dni jeździłem , było naprawdę miękko , płynnie , przyspieszał bez szarpnięć gładko itp , wibracje prawie delikatne przyjemne wręcz heh . Dziś od rana tez było ok . Ale jechałem po coś tam do sklepu chyba, i zaczął wibrować , trzepał fest , wszystko zaczęło mi dzwonić , wcześniej tego nie było , jestem przekonany , że tak nie powinien , może gaźnik się rozregulował (ale to nie intruz z popieprzonymi linkami) coś słabo mi się chce w to wierzyć .

 

P.S A o zawodności im więcej czytam tym wydaje mnie się , że jest niezawodnie , a ludzie gadają i wypisują różne rzeczy o zawodności przeważnie Ci którzy nie mieli H-D . U mnie może być trochę problemów bo moto jest z 91r , i może mieć przebieg (chociaż wiarygodnie 2 właściciel od którego kupiłem zapewniał mnie , że sam nakulał 40 tys km a kupił z przebiegiem 17tys km od znajomego więc) coś będzie trzeba robić , ale samo z siebie to nie wygląda na awaryjną konstrukcje , ewentualnie zmęczone życiem materiały z racji wieku czy przebiegu .Tzn. taką mam teorię :biggrin: a jak będzie naprawdę to się zobaczy ...

Edytowane przez Guti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź łańcuch sprzęgłowy na początku, bo najłatwiej. Jeśli tam nic nie znajdziesz to problem będzie w okolicy rozrządu. Zbyt mocno spięty, ciasne koła zębate itp.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qurim dziękuję za szybką odpowiedź.Może ktoś ma jeszcze inne pomysły? Dźwięk mocniej słychać jednak z prawej strony.A tak na marginesie czy ktoś posiada manuala HD ElektraFLHTCUI 1450 w wersji elektronicznej i by chciał się podzielić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na napinacze rozrzadu.

 

A kamery to nie łaska podnieść wyżej? :mad:

Co mam podziwiać? Electre na TC? A tam takimi pieknymi nózkami się zapowiadało... :wink:

:rolleyes:

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy dwa pomysły na ten dziwny dźwięk;łańcuch sprzęgłowy i napinacz rozrządu.Zakasuję rękawy,pożyczam klucze calowe (jeszcze swoich nie mam) i jutro zaczynam weryfikację.I kolejne pytanie ;po prawej stronie zauważyłem na podłodze plamy oleju.Po użytkowaniu japonii RS 1,7 gdy to oglądałem to doznałem szoku.Skąd to może wyciekać?Mam nadzieję ,że dla znawców tematu moje pytania nie wydadzą się śmieszne.Proszę o sugestie.

post-65203-0-46341900-1351000611_thumb.jpg

post-65203-0-83455900-1351000622_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....przy "odpowiednim" przebiegu napinacz z tworzywa się wyciera

.....olej wygląda jakby wędrował z uszczelki pokrywy rozrządu którą dotyka linka i po niej spływa na ramę i pod silnik

 

tu masz link ułatwi Ci robotę

 

http://www.aimag.com/forums/harley-twin-cam/7855-twin-cam-cam-cam-chain-tensioner-replacement-how.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij pod kapę rozrządu - jeżeli masz załozone koła zębate zamiast łańcuchów -

, albo http://www.youtube.com/watch?v=8_ABdzSrge0&feature=related

 

Nie ten rocznik... :) w 2007 była zmiana...

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...