Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze mądrego człowieka to aż miło się czyta, dzięki serdeczne Fisu że przekazujesz nam wszystkim swoją wiedzę. Przynajmniej dla mnie jest to coś, co naświetla mi, pewne wydawałoby się nie istotne szczegóły. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak Wam,ale mnie czasami zdarza sie nie wiedziec na jakim biegu jade tzn.mam 5 bieg a mysle,ze mam 4 i na odwrot

albo mam 4 i nie jestem pewien czy to nie jest 3 na przyklad

pomyslalem sobie,aby zamontowac wyswietlacz biegow

czy ktos z Was montowal moze cos takiego wczesniej do Harrego?

jesli tak to jaki konkretnie,bo jest ich kilka i niektore moga nie pasowac

znalazlem taki dosc prymitywny,ale podobno do kazdego moto

http://www.ebay.co.uk/itm/180963823221?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście jeżdżę na wyczucie - pomiędzy ''jest ciąg'' a ''zaraz dostanę epilepsji'' :wink:

Nie mam tez obroto-zegara, ale myślę nad zakupem, no bo chciałbym wreszcie wiedzieć gdzie jest to magiczne 6tys. co to go nie należy przekraczać.

 

jedyne co mi się zdarza często, to wbijać 6 bieg, którego oczywiście brak - ale na 6stopniowa przekładnię chyba się nie szarpnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wskaźnika biegu, ja nie montowałem. Zależy jak chcesz żeby wyglądał no i koszty, ale ciekawą alternatywą dla tego co podałeś linka może być ten najtańszy http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Digital-Gear-Indicator-for-Motorcycle-Red-/190551764017?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c5dc52c31

i mógłbyś go spróbować wmontować w jakąś samemu stworzoną obudowę, jakaś rurka aluminium albo stal i ewentualne chromowanie...

Dla przykładu / inspiracji:

http://www.ebay.com/itm/Dakota-Digital-PGR-1125-R-1-25-Chrome-Housing-Red-Display-GEAR-Indicator-Prog-/130749167856?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e7141f8f0&vxp=mtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie prosciej jest zamienic Harcka na japonie z wyświetlaczem? :biggrin:

Lub całoroczną choinkę Bożonarodzeniową?

 

Harleyjunak- zobasz u Siebie jak zachowuje się dzwignia zmiany biegów na piątce podczas jazdy bez wyciskania sprzęgła, a jak na czwórce. I wyciągnij wnioski czy nadal potrzebujesz licznik. TC ma to trochę inaczej niż EVO i tu już ten patent nie działa zatem TC potrzebuje kontrolkę 6-tego biegu. Ciekawe jak masz w Sporcie to zrobione. Bo w skrzynce biegów EVO BT jest to poprostu kapitalnie rozwiązane- "jak sprawdzić czy to ostatni bieg".

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na japonie to myślę że nie tak łatwo, no ale na choinkę - powinno pójść jak po maśle :laugh:

 

Fisu, zaintrygowała mnie twoja rada. Czy masz na myśli żeby wbić z 4-ki na 5-ke bez sprzęgła i podobnie spróbować z 5-ki wyżej??

Nigdy poza Jawą tego nie próbowałem... W sportach? Nic się nie sypnie?

Tak intuicyjnie to bym się obawiał, że np. Willie G. wyskoczy z wydechu i strzeli po głowie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wbic, jeno zobaczyć, jaki jest jałowy luz dzwigni zmiany biegów podczas jazdy bez dotykania sprzegła. W EVO BT jest różnica na 4 i 5-tce. Po tym można poznać na którym biegu jedziemy, bez odrywania oczu od drogi w poszukiwaniu wyswietlacza biegów. (UWAGA: w TC to nie działa).

Czy teraz jasniej to wyentklarowałem? :rolleyes:

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano, Fisu ma rację. w EVO BT nie trzeba na nic patrzeć ani też obawiać się niczego. Po prostu pchasz dźwignię do góry i wiesz że to piątka, bez odpuszczania gazu nawet. No chyba że na 4 jedziesz i jest tam wyżej jeden bieg, to w sumie też nic się nie stanie. Na otwartym gazie nie wejdzie, a nawet jeśli bez sprzęgła zmienisz to też będzie OK. Myślę że Sporciak powinien mieć podobnie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie prosciej jest zamienic Harcka na japonie z wyświetlaczem? :biggrin:

Lub całoroczną choinkę Bożonarodzeniową?

 

Harleyjunak- zobasz u Siebie jak zachowuje się dzwignia zmiany biegów na piątce podczas jazdy bez wyciskania sprzęgła, a jak na czwórce. I wyciągnij wnioski czy nadal potrzebujesz licznik. TC ma to trochę inaczej niż EVO i tu już ten patent nie działa zatem TC potrzebuje kontrolkę 6-tego biegu. Ciekawe jak masz w Sporcie to zrobione. Bo w skrzynce biegów EVO BT jest to poprostu kapitalnie rozwiązane- "jak sprawdzić czy to ostatni bieg".

wiem ja tez nie przepadam za zbyt wielka iloscia gadzetow,ale ten wyswietlacz juz kupilem,ale schowam go gdzies tak

aby nie rzucal sie w oczy,nie chce robic choinki

jak wroce do domu za dwa tygodnie,to sprawdze ten myk z 4 i 5-tka,o ile bedzie pogoda jeszcze

zazdroszcze Ci troche tego wypadu w Bieszczady Fisu,w przyszlym roku pojade,bo nie bylem juz dawno

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz wyjeżdżać z garażu. Na sucho zapniesz 5-tkę i wtedy sprawdzisz. W BT jest tak że dźwignia ma mały ruch powyżej 5 biegu. Pozostałe mają duży skok zanim wskoczy kolejny. Piątka ma "trochę" i od razu opór jest.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przeglądając z lampką szczelności układów natrafiłem na mikro-zakopcenia na łączeniu rura tłumik (w miejscu gdzie tłumik ma nacięcie a opaska go spina jest ślad wydostawania się spalin, nie wiele ale jednak). Na 100% coś tamtędy się wydostaje, być tak nie może ale pytam macie to samo czy zwalać i pasować od nowa. Zwalenie pewnie nic nie da, podejrzewam że te tłumiki screamn eagle II za płytko wchodzą w rurę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przeglądając z lampką szczelności układów natrafiłem na mikro-zakopcenia na łączeniu rura tłumik (w miejscu gdzie tłumik ma nacięcie a opaska go spina jest ślad wydostawania się spalin, nie wiele ale jednak). Na 100% coś tamtędy się wydostaje, być tak nie może ale pytam macie to samo czy zwalać i pasować od nowa. Zwalenie pewnie nic nie da, podejrzewam że te tłumiki screamn eagle II za płytko wchodzą w rurę

 

Plus za dokładność, do uszczelnienia połączeń w wydechach użyj pasty montażowej, np. takiej: obraz949custom.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Z tym, że to ma być pasta montażowa a nie cement do tłumików! Zdejmij tłumik z kolektora, posmaruj pastą miejsce łączenia, załóż spowrotem tłumik i skręć opaskę.

Bodajże pisałeś wcześniej, ze robisz coś przy dolocie. Kolejność prac jest następująca: najpierw wydech potem zasilanie. To ważne.

 

 

pzdr.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......miło poznać :) a dziękuję za podpowiedź, dziękuję

Pasty mam, ale zawsze staram się tak robić żeby nie używać tego rodzaju specyfików, tu skuszę się i złoże na pastę jako tymczasowo (i tak w zimę wydech poleci)

 

zdrów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z klamka hamulca przedniego, polega on na tym że klamka/czujnik/stycznik cały czas robi zwarcie i ciągle świeci mi się stop (nieważne czy klamka jest wciśnięta czy luźna) . Może wiecie co wymienić/wyczyścić aby klamka znowu prawidłowo działała na czujnik stopu?

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...