emilio1400 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Kurcze mądrego człowieka to aż miło się czyta, dzięki serdeczne Fisu że przekazujesz nam wszystkim swoją wiedzę. Przynajmniej dla mnie jest to coś, co naświetla mi, pewne wydawałoby się nie istotne szczegóły. Dzięki. Cytuj https://picasaweb.google.com/108519750681523868713/Heritage2005?authkey=Gv1sRgCNOH7JnJtqaCOQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 nie wiem jak Wam,ale mnie czasami zdarza sie nie wiedziec na jakim biegu jade tzn.mam 5 bieg a mysle,ze mam 4 i na odwrotalbo mam 4 i nie jestem pewien czy to nie jest 3 na przykladpomyslalem sobie,aby zamontowac wyswietlacz biegowczy ktos z Was montowal moze cos takiego wczesniej do Harrego?jesli tak to jaki konkretnie,bo jest ich kilka i niektore moga nie pasowacznalazlem taki dosc prymitywny,ale podobno do kazdego motohttp://www.ebay.co.uk/itm/180963823221?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ja osobiście jeżdżę na wyczucie - pomiędzy ''jest ciąg'' a ''zaraz dostanę epilepsji'' :wink:Nie mam tez obroto-zegara, ale myślę nad zakupem, no bo chciałbym wreszcie wiedzieć gdzie jest to magiczne 6tys. co to go nie należy przekraczać. jedyne co mi się zdarza często, to wbijać 6 bieg, którego oczywiście brak - ale na 6stopniowa przekładnię chyba się nie szarpnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Co do wskaźnika biegu, ja nie montowałem. Zależy jak chcesz żeby wyglądał no i koszty, ale ciekawą alternatywą dla tego co podałeś linka może być ten najtańszy http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Digital-Gear-Indicator-for-Motorcycle-Red-/190551764017?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c5dc52c31i mógłbyś go spróbować wmontować w jakąś samemu stworzoną obudowę, jakaś rurka aluminium albo stal i ewentualne chromowanie...Dla przykładu / inspiracji:http://www.ebay.com/itm/Dakota-Digital-PGR-1125-R-1-25-Chrome-Housing-Red-Display-GEAR-Indicator-Prog-/130749167856?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e7141f8f0&vxp=mtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) A nie prosciej jest zamienic Harcka na japonie z wyświetlaczem? :biggrin:Lub całoroczną choinkę Bożonarodzeniową? Harleyjunak- zobasz u Siebie jak zachowuje się dzwignia zmiany biegów na piątce podczas jazdy bez wyciskania sprzęgła, a jak na czwórce. I wyciągnij wnioski czy nadal potrzebujesz licznik. TC ma to trochę inaczej niż EVO i tu już ten patent nie działa zatem TC potrzebuje kontrolkę 6-tego biegu. Ciekawe jak masz w Sporcie to zrobione. Bo w skrzynce biegów EVO BT jest to poprostu kapitalnie rozwiązane- "jak sprawdzić czy to ostatni bieg". Edytowane 28 Września 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 No na japonie to myślę że nie tak łatwo, no ale na choinkę - powinno pójść jak po maśle :laugh: Fisu, zaintrygowała mnie twoja rada. Czy masz na myśli żeby wbić z 4-ki na 5-ke bez sprzęgła i podobnie spróbować z 5-ki wyżej??Nigdy poza Jawą tego nie próbowałem... W sportach? Nic się nie sypnie?Tak intuicyjnie to bym się obawiał, że np. Willie G. wyskoczy z wydechu i strzeli po głowie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Nie wbic, jeno zobaczyć, jaki jest jałowy luz dzwigni zmiany biegów podczas jazdy bez dotykania sprzegła. W EVO BT jest różnica na 4 i 5-tce. Po tym można poznać na którym biegu jedziemy, bez odrywania oczu od drogi w poszukiwaniu wyswietlacza biegów. (UWAGA: w TC to nie działa).Czy teraz jasniej to wyentklarowałem? :rolleyes: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Tak. :) Jakiś czas temu czytałem dyskusje na temat zmiany biegów z/bez sprzęgła i tak przez to nie byłem pewny co sugerujesz.Sorki za lekkie odbijanie od wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Ano, Fisu ma rację. w EVO BT nie trzeba na nic patrzeć ani też obawiać się niczego. Po prostu pchasz dźwignię do góry i wiesz że to piątka, bez odpuszczania gazu nawet. No chyba że na 4 jedziesz i jest tam wyżej jeden bieg, to w sumie też nic się nie stanie. Na otwartym gazie nie wejdzie, a nawet jeśli bez sprzęgła zmienisz to też będzie OK. Myślę że Sporciak powinien mieć podobnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 A nie prosciej jest zamienic Harcka na japonie z wyświetlaczem? :biggrin:Lub całoroczną choinkę Bożonarodzeniową? Harleyjunak- zobasz u Siebie jak zachowuje się dzwignia zmiany biegów na piątce podczas jazdy bez wyciskania sprzęgła, a jak na czwórce. I wyciągnij wnioski czy nadal potrzebujesz licznik. TC ma to trochę inaczej niż EVO i tu już ten patent nie działa zatem TC potrzebuje kontrolkę 6-tego biegu. Ciekawe jak masz w Sporcie to zrobione. Bo w skrzynce biegów EVO BT jest to poprostu kapitalnie rozwiązane- "jak sprawdzić czy to ostatni bieg".wiem ja tez nie przepadam za zbyt wielka iloscia gadzetow,ale ten wyswietlacz juz kupilem,ale schowam go gdzies takaby nie rzucal sie w oczy,nie chce robic choinkijak wroce do domu za dwa tygodnie,to sprawdze ten myk z 4 i 5-tka,o ile bedzie pogoda jeszczezazdroszcze Ci troche tego wypadu w Bieszczady Fisu,w przyszlym roku pojade,bo nie bylem juz dawno Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Nie musisz wyjeżdżać z garażu. Na sucho zapniesz 5-tkę i wtedy sprawdzisz. W BT jest tak że dźwignia ma mały ruch powyżej 5 biegu. Pozostałe mają duży skok zanim wskoczy kolejny. Piątka ma "trochę" i od razu opór jest. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Panowie, przeglądając z lampką szczelności układów natrafiłem na mikro-zakopcenia na łączeniu rura tłumik (w miejscu gdzie tłumik ma nacięcie a opaska go spina jest ślad wydostawania się spalin, nie wiele ale jednak). Na 100% coś tamtędy się wydostaje, być tak nie może ale pytam macie to samo czy zwalać i pasować od nowa. Zwalenie pewnie nic nie da, podejrzewam że te tłumiki screamn eagle II za płytko wchodzą w rurę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Panowie, przeglądając z lampką szczelności układów natrafiłem na mikro-zakopcenia na łączeniu rura tłumik (w miejscu gdzie tłumik ma nacięcie a opaska go spina jest ślad wydostawania się spalin, nie wiele ale jednak). Na 100% coś tamtędy się wydostaje, być tak nie może ale pytam macie to samo czy zwalać i pasować od nowa. Zwalenie pewnie nic nie da, podejrzewam że te tłumiki screamn eagle II za płytko wchodzą w rurę Plus za dokładność, do uszczelnienia połączeń w wydechach użyj pasty montażowej, np. takiej: Uploaded with ImageShack.us Z tym, że to ma być pasta montażowa a nie cement do tłumików! Zdejmij tłumik z kolektora, posmaruj pastą miejsce łączenia, załóż spowrotem tłumik i skręć opaskę.Bodajże pisałeś wcześniej, ze robisz coś przy dolocie. Kolejność prac jest następująca: najpierw wydech potem zasilanie. To ważne. pzdr. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 ......miło poznać :) a dziękuję za podpowiedź, dziękujęPasty mam, ale zawsze staram się tak robić żeby nie używać tego rodzaju specyfików, tu skuszę się i złoże na pastę jako tymczasowo (i tak w zimę wydech poleci) zdrów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Mam problem z klamka hamulca przedniego, polega on na tym że klamka/czujnik/stycznik cały czas robi zwarcie i ciągle świeci mi się stop (nieważne czy klamka jest wciśnięta czy luźna) . Może wiecie co wymienić/wyczyścić aby klamka znowu prawidłowo działała na czujnik stopu? Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.