piter 1600 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Niestety Harleye też tak traktują.Był taki sam filmik z Harasiem w roli głównej.Efekt podobny: mandat i zabrany dowód rejestracyjny. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panda.opera Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) Nie wiem czemu się tak przejmujecie tymi dB.Mam zainstalowane w XL883C wydechy V&H Straightshots bez dB killerów głośność była badana na przeglądzie i wyniosła zaledwie około 78dB (z przepisowej odległości i obroty około 50% ) oraz przy samych wydechach na pełnych obrotach około 84dB przy dopuszczalnych 96dB. Polecam najpierw sprawdzić ilość dB u diagnosty a następnie w razie czego kupić dB killer. Wcześniej miałem buell Xb9 R z tłumikiem Torque Hammer (mega głośne) a ilość decybeli nie była przekroczona badanie wykazało ok. 93 dB Zdjęcia z badania Torque Hammer w sporcie Edytowane 30 Marca 2012 przez panda.opera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) To cie bracie poniosło, byłem dziś na przeglądzie i zainspirowany twoim eksperymentem zrobiłem jak radziłeś. Wynik przerósł moje najśmielsze oczekiwania, na ok 50%-60 %jak odkręciłem manetkę to wyszło 160 dB. Wydechy V&H Shortshots Staggered Black N1200. Takie wydechy jak ty ma moja żona wynik 150 dB, może uda mi sie pomierzyć jeszcze gdzie indziej, ale przyznam sie że twoja teoria od początku była naciągana. Ja myślałem że mam coś pomiędzy 120/130 dB. Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 To cie bracie poniosło, byłem dziś na przeglądzie i zainspirowany twoim eksperymentem zrobiłem jak radziłeś. Wynik przerósł moje najśmielsze oczekiwania, na ok 50%-60 %jak odkręciłem manetkę to wyszło 160 dB. Wydechy V&H Shortshots Staggered Black N1200. Takie wydechy jak ty ma moja żona wynik 150 dB, może uda mi sie pomierzyć jeszcze gdzie indziej, ale przyznam sie że twoja teoria od początku była naciągana. Ja myślałem że mam coś pomiędzy 120/130 dB. :icon_mrgreen: A podbili Ci ten przegląd? Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Na szczęście tam też pracują miłośnicy motoryzacji :biggrin: . Tylko że byłem w małym szoku :blink: :excl: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Jeszcze nigdy nie zdażyło mi się ,żeby na przeglądzie ktoś chciał badać głośność wydechów. Ani w junaku ,ani w HD, a jeżdżę już kilka lat . :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Jeszcze nigdy nie zdażyło mi się ,żeby na przeglądzie ktoś chciał badać głośność wydechów. Ani w junaku ,ani w HD, a jeżdżę już kilka lat . :cool:To było na własne życzenie z ciekawości jak napisałem inspiracja :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 o cie bracie poniosło, byłem dziś na przeglądzie i zainspirowany twoim eksperymentem zrobiłem jak radziłeś. Wynik przerósł moje najśmielsze oczekiwania, na ok 50%-60 %jak odkręciłem manetkę to wyszło 160 dB. rozkalibrowany miernik takie wyniki są zbyt wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 130dB to odgłos startującego samolotu. 130-140dB to granica bólu dla ludzkiego organizmu, wartości powyżej 150-160dB powodują trwałe uszkodzenia w ludzkim organizmie. Moja dawna Suza RF600R z wydechem składanym z 3 różnych, Micron, Scorpion i Akrapovic, osiągała trochę ponad 120dB przy 15k RPM, wtedy od dźwięku bolały zęby a przez kolejne 30 min słyszałem tylko pisk w uszach. Na szczęście w kasku nie było tak głośno i mogłem spokojnie kręcić do odcięcia. S Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) Dlatego podjadę na inną stacje, bo nie pasują mi te wyniki jak i wynik pandy.opery :biggrin: Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dzisiaj ja mam zagwozdkę:Sprzęgło w 2003 RK - cudnie pracuje, zanim silnik porządnie się nagrzeje. Potem jest kicha - nie rozłącza całkowicie na postoju. Podczas jazdy nie ma żadnych problemów, biegi przełącza się bez oporu. Na postoju jednak czuć delikatne, że motocykl ma ochotę pełznąć przed siebie, a znalezienie luzu możliwe jest dopiero po przygazówce do min 2k rpm. Wyczerpane wszelkie możliwości regulacji ( na lince i pod kapą ). Także po podciągnięciu linki do momentu, gdy naciskanie dźwigni powoduje całkowite ściśnięcie sprężyny sprzęgła - bez efektu. moto nadal pełznie...Dodam, że wszystkie części sprzęgła przeglądnięte, pomierzone, łańcuch w normie, zalane Formula+. Ręce opadają.Jakieś pomysły? Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) Spróbuj zalać sprzęgło czymś innym.Formula + to tak naprawdę nie wiadomo co.Ja zalewam "04 RK sprzęgło zwykłym olejem ATF z Mobila. Po za tym w ogóle nie używam żadnego oleju z HD. Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Mobil 1 ATF 220, takie cudo mam w sprzęgle i jest bajecznie. Wcześniej na "zwykłych" olejach dziwnie się zachowywało. Może czas zmienić olej w skrzyni? I to na jakiś dobry, nie HD. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 sprawdz czy równo przylegają przekładki i tarcze sprzęgła , rozbierz i układaj na płaskiej powierzchni , jak nie będą idealnie przylegać to spróbuj przez delikatne i umiejętne gięcie dopasować , albo kup nowe jak sie nie da . to jest głowna przyczyna ciągnięcia wyciśniętego sprzęgła , za gęsty olej również może być powodem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Też swego czasu miałem podobne problemy. Lałem różne oleje, regulacje i...dupa. Za namową Kolegów zalałem ATF`em i teraz miodzio:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.