piter 1600 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 (edytowane) Musisz dobrze przepłukać cały układ.Nie wykluczone że trzeba będzie wszystko rozebrać.Ale jeśli byś wymienił wszystkie gumki to możesz zmienić płyn na Dot 4 . Edytowane 20 Czerwca 2011 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Ano. Rozbierz, przemyj i wysusz. Zalej DOT5 i będzie OK. Jakbyś chciał zmienić na DOT4 to wtedy gumki musisz zmieniać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ano. Rozbierz, przemyj i wysusz. Zalej DOT5 i będzie OK. Jakbyś chciał zmienić na DOT4 to wtedy gumki musisz zmieniać. Dzięki za odpowiedzi.Wolałbym raczej pozostać przy DOT5. Jeszcze jedno pytanie "przemyj" qurim masz na myśli jakiś specjalny specyfik czy po prostu przepłukać najpierw DOT5 następnie przesuszyć i zalać świeżym? Cytuj http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/173186-softail-deluxe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Rozbierz, przedmuchaj obecny płyn powietrzem. Przepłucz DOT5, przedmuchaj jeszcze raz. Poskładaj, zalej DOT5 i odpowietrz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Rozbierz, przedmuchaj obecny płyn powietrzem. Przepłucz DOT5, przedmuchaj jeszcze raz. Poskładaj, zalej DOT5 i odpowietrz. Dzięki wielkie za jasną i wyczerpującą odpowiedź :notworthy: Pozdrawiam Cytuj http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/173186-softail-deluxe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Wolałbym raczej pozostać przy DOT5 A to dlaczego? Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 A to dlaczego? Hmm z tego co wyczytałem ten system jest zaprojektowany akurat dla tego rodzaju płynu tym bardziej że wspomniano powyżej o ewentualnej wymianie wszystkich gumowych elementów przy zastosowaniu np DOT4, więc nie widzę za bardzo sensu. Fakt że DOT5 jest trudniej dostępny i droższy ale chyba nie na tyle żeby była konieczność szukania zamiennika. Cytuj http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/173186-softail-deluxe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 W sumie to nie robi różnicy DOT4 czy DOT5 pod warunkiem że wymienisz gumowe elementy. Czytałem coś kiedyś dlaczego akurat DOT5 ale w sumie to nie ma poważnego powodu do stosowania akurat tylko DOT5. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 DOT 4 mozesz mieszac z DOT 5,1 nie wolno mieszac z DOT 5.0 Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 (edytowane) Witam Ponownie. Poduszki założone ale stwierdziłem zaje luz na drążku zmiany biegów na połączeniu z wałkiem od skrzyni biegów. Na stronie http://www.bikebandit.com/2004-harley-davidson-touring-road-king-flhri/o/m18479#sch615833 jest to pozycja 120. Próbowałem go zdjąć i sprawdzić ale opiera się o kapę sprzęgła i nie mogłem go na tyle odsunąć by się dowiedzieć czemu ten luz powstał. Odkręcałem i próbowałem skręcić ją z powrotem ale nic nie pomogło niestety. Czy aby to naprawić trzeba rozkręcać sprzęgło? Edytowane 29 Czerwca 2011 przez viarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Hej! Musisz zdjąć sprzęgło. Z reguły pada dźwignia a nie wałek. Koszt ok 120 PLN. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 zadzwoniłem do serwisu to mówili, że wałek i cięgno i koszt prawie 2 koła z robocizną i uszczelkami. Trzeba wyjąć sprzęgło żeby cięgno zdjąć i skrzynię rozebrać, żeby wałek wymienić. Więc moc roboty trochę przy tym jest ale cena mnie powaliła na kolana :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ojtam, w serwisie na pewno Cię naliczą grubo. Pracowałem w autoryzowanych serwisach japońców i kasowaliśmy 1300zł za demontaż i montaż 4-cylindrowego silnika. Serwis HD ma wyższe ceny za roboczogodzinę więc cała kwota też konkretna wychodzi. Dolicz uszczelki, pierdołki to się nazbiera. Uszczelka samej pokrywy sprzęgła kosztuje pewnie ze 150zł. Ale jeśli kumasz podstawy mechaniki, potrafisz myśleć i używać serwisówki a także posiadasz narzędzia to możesz samo to zmienić. Nie jest aż tak skomplikowane jak się wydaje. Gruba zabawa w mechanice zaczyna się gdy musisz dotknąć panewek i rozrządu DOHC, tam trzeba wiedzieć "co jest pięć". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Klucze mam, mechanikę kocham a nie lubię oddawać moto jak kobiety w obce ręce :icon_twisted: .W takim razie po weekendzie biorę się za to sam aby kupię komplet uszczelek: pewnie pod sprzęgło i olej do sprzęgła. Czy ze skrzyni też mi się wyleje jak to rozbiorę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tylko wałka na razie nie kupuj. Lepiej zdemontuj i oceń stan części. Z reguły pada ciegło - dźwigienka. Jeżeli masz już większy przebieg to możesz kupić uszczelniacz na kapę wewnętrzną sprzęgła. Koszt ok 25 PLN. Jeżeli okaże się, że siedzi wałek to też powymieniaj wszystkie uszczelnacze w skrzyni. Powodzenia :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.