piter 1600 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Raczej nie uda się.Ale próbuj. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Mój ma przejechane niecałe 7000 mil...W weekend chcę zmierzyć się z wymianą simmeringa ale chciałbym zrobić to bez zdejmowania kapy.Zobaczymy co z tego wyjdzie... Nie ma szans musisz zdjąć kapę zewnętrzną i wewnętrzną, bo nie zdejmiesz nie wiem jak ci to nazwać dzwigienki z wieloklina tak że trzeba drzeć ;) Edytowane 23 Czerwca 2015 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Shifter z wieloklina to jedyna przeszkoda?W którymś Harym już go zdejmowałem i nie był to duży problem.Później jest seger i rozumiem że pod nim simmering...To ma szansę się udać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyra78 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Wtam,właśnie zamierzam przepleść tylne koło w sporcie z 18 na 16 cali. felgę już mam. chcę użyć oryginalnej piasty. Teraz tylko potrzebuje szprychy. Wiecie może jakiej długości kupić? znalazłem 185 i niecałe 170/ oryginalne mają około 200mm ..może ktoś to już robił i podpowie? dzięki z góry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Kup po prostu szprychy do szesnastki, po co chcesz to mierzyc... niekt tego nie sprzedaje na dlugosc tylko na rodzaj.Jak chcesz to mam takie w używce... ale stan sredni... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Próbowałem wymienić simmer i już wiem o co chodzi.W silniku 88 cali i skrzyni 5 trzeba niestety zdejmować kapy...W silniku 96 cali i skrzyni 6 shifter da się wyjąć bez zdejmowania kapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyra78 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Kup po prostu szprychy do szesnastki, po co chcesz to mierzyc... niekt tego nie sprzedaje na dlugosc tylko na rodzaj.Jak chcesz to mam takie w używce... ale stan sredni...Znalazłem ze trzy rodzaje właśnie do szesnastki. Nie ma tylko podane do jakiej felgi i piasty. Zmierzylem w przybliżeniu i zamówię w pon. Może dobrze trafię. A do jakiej felgi i piasty masz te szprychy? Mógłbyś podać wymiar?Używki nie wchodzą w grę ale dzięki. Edytowane 28 Czerwca 2015 przez spyra78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Simmering wymieniony.Faktycznie da się to zrobić, chociaż chwilę mi to zajęło :)Ale nie piszę żeby się tym pochwalić, tylko żeby podzielić się uwagami.Fabryczny simmer to taki szajs że dziwię się że HD ma odwagę go montować.Słabiutka blaszka z badziewiastą gumeczką.Zamiennik który kupiłem u Małego wydaje się o niebo lepszy a kosztował jedyne 10 PLN.Kolejne rozczarowanie to uszczelka pomiędzy kapami.Takie to liche że dziwię się że w ogóle trzymało.Dodam że moto ma niecale 7000 mil więc raczej nikt tam jeszcze nie majstrował. Rada dla wszystkich którzy będą zdejmowali kapy po raz pierwszy, zaopatrzcie się w klucz 38 z mocnym pokrętłem lub klucz udarowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Nie 38, tylko 1 1/2" (wbrew pozorom jest różnica) a do tego jeszcze 1 1/4" (nie pamiętam dokładnie) do zdjęcia kosza. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Witam ponownie, Chciałbym wrócić do tematu ciśnienia oleju evo 1998. Przypomnę; stukający zawór wydechowy przedni gar.Została wykonana regulacja popychaczy, rzeczywiście były duże luzy. Po regulacji stukanie trochę osłabło ale nie zniknęło. (podobno wszystko jest ok tzn popychacze regulowane, liftery, luzy na dźwigienkach.Ciśnienie oleju na wolnych oscylowało około 10 psi, na wyższych 20 psi.Zrobiłem eksperyment i wymieniłem olej na minerał Midland 20W50,, faktycznie stukanie jeszcze bardzie się zmniejszyło.Ale temat nie jest rozwiązany, bo tak jak sugerowaliście jest z nim problem.Przetestowałem wczoraj w upał jazdę po mieście i muszę stwierdzić że ciśnienie spadło do 0 psi. (nie wiem na ile czujnik jest dokładny) na biegu jałowym obroty około 800. Lekkie dodanie gazu powoduje że ciśnienie rośnie do około 20 psi. Planuję postawić moto do mechanika żeby sprawdzić pompę a dokładnie jej luzy (osiowe)?Proszę o informację co należy sprawdzić ww. przypadku poza pompą i co może być przyczyną braku ciśnienia. z góry dziękuję za pomoc.Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Temat nie jest taki prosty na jaki wygląda... To nie musi być pompa, mogą to być liftery albo rocker armsy... Podobno jest wszystko OK - czy mechanik wyjmował te podzespoły i je mierzył? Jeśli laski były źle ustawione, to również nie pomogło temu silnikowi... Co do jazdy w upale w mieście i spadania do 0 psi - unikaj takich sytuacji, bo to jeszcze pogłębia problem; któryś ze zużytych elementów w części z wysokim ciśnieniem oleju puszcza rzadki, gorący olej bokiem i dlatego ciśnienie spada do zera - oznacza to, że następne elementy nie dostają oleju. Jako, że na razie nie robię silnika u siebie, a mam podobny problem, założyłem chłodnicę oleju i pompę HVHP i nie w ostatnich upałach w mieście w korkach nie spadło poniżej 15 psi/550 RPM, używam Midlanda 20W50. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Hm... dla mnie to ewidentne objawy silnika do remontu.Może nie do kapitalki, ale do takiego małego remontu.To co napisałem Ci wczesniej - niestety sie sprawdziło.Reszta w rekach mechanika... Co nalezy sprawdzić? - a mechanik tego nie wie? Panowie- jednej rzeczy nie rozumiem. Czy ja dobrze rozumuje?Skoro ktoś oddaje maszyne do mechanika w celu jej naprawy - nie powinien sie wtrącac temu Mechanikowi w jego fach. Nie ma nic gorszego jak klient kukający przez ramie i gadający "a na forum to napisali, ze jest inaczej i Pan nie ma racji".Inna sprawa ze mechanik powinien wiedziec co trzeba sprawdzić... i pewnie wie. Poradze Ci tak:Jak oddajesz motor do mechanika to nie wtrącaj sie za duzo skoro masz mizerną wiedze w temacie. Wtrety typu bo na forum każa zrobić to i to - w przypadku nieudanej próby naprawy i popsucia czegoś przy okazji automatycznie przerzucą winę na Ciebie a poniekąd i na nas.Na końcu może sie okazac, że mechanik motor naprawił, ale może tez sie okazać, że go popsuł - wtedy winny bedziesz Ty bo mu źle poradziłeś.Fazik - odpuść. Nie robisz tego sam, wiec odpuść.Ogranicz sie do kontroli prawidłowosci naprawy - przy sukcesie tejze - wytarguj mały rabacik - zapłać i ciesz sie jazdą... A jak mechanik nie wie - to niech sie tutaj zaloguje i zapyta... jesli coś pójdzie nie tak - Ty nie dostaniesz po kieszeni za "głupie porady" a On bedzie miał szanse zweryfikować to co przeczyta na forum i zrobić tak jak uważa. To On ma motor w łapach, On go widzi, On mierzy i wysuwa wnioski... czego efekt na końcu widzi/słyszy właściciel. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Mechanik wyjmował liftery i rockers armsy, sprawdzał i twierdzi że liftery trzymają olej a rockersy nie mają luzów.Uważa że należy sprawdzić pompę i to zostanie zrobione. Nie wtrącam się do jego pracy bo tak jak napisałeś on się na tym zna a nie ja. Mam niestety ograniczone zaufanie po ostatnim "mechaniku". Luzy na popychaczach były bardzo duże, oprócz tego zrobił kilka innych pomyłek które wyszły przy ostatnim przeglądzie i zagrażały mojemu bezpieczeństwu. Obecny jest dobrym fachowcem ale mało ostatnio robi HD więc na pewno pewne sugestie będą wskazane, bo jak dobrze wiecie każda marka ma swoje kruczki, jak pisałeś ostatnio Fisu - evo ma swoje bolączki i sposoby ich rozwiązywania i trzeba je znać żeby nie błądzić po omacku. Jak sprawdzimy pompę to dam znać co i jak, bo powiem szczerze lubię jak wszystko jest tip top i czuję przyjemność z jazdy jak wiem że wszystko gra.Pamiętam jak go przyprowadziłem i odpalałem w zimie to chodził jak prawdziwe evo i nic nie cykało, stukało obroty około 600 - 700 aż miło było posłuchać. pozdro.Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Cześć, Dziś chciałbym zapytać czy może ktoś orientuje się jaka może być przyczyna że zbliżeniowy immobiliser w FXD 2009 rok raz działa dobrze innym razem trzeba machać nim dookoła motocykla ze wszystkich stron żeby w końcu załapał...Baterię w pilocie zmieniałem już kilka razy, więc to nie to.Co jeszcze można sprawdzić? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 A zauważyłeś, czy dzieje się to w otoczeniu, gdzie jest dużo blach dookoła? Bo już się spotkałem, że jeśli jest sporo stali w pobliżu motocykla to immo głupieje... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.