Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

JERY nie moge tego sprawdzic na chwile obecna,poniewaz pracuje daleko od domu

wracam 12.04,sprawdze te kompresje i rodzaj modulu i powroce do tematu

DZIEKI

 

jesli jest podwyższona kompresja to zapłon ustawiasz inaczej na module regulowanym .

a modele dynateca są rózne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakieś namiary gdzie czegoś takiego szukać?

Jest taka firma ,która robi rury i tłumiki.Robią też wyciszacze .Musisz tylko podać średnicę i ewentualnie długość a dorobią Ci to napewno.

http://www.motocykle.kalinski.pl/akc_wyc.html .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję zakup DB kilerów, z tym że chciałbym ich używać tylko czasami ( wyjazdy zagraniczne, na przegląd). Stąd moje pytanie: czy za każdym razem po założeniu lub wyjęciu wkładu muszę regulować gaźnik?

no i po drugie czy faktycznie DB kilery tylko zmniejszają decybele, czy także ton wydechu, osiągi, zużycie paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję zakup DB kilerów, z tym że chciałbym ich używać tylko czasami ( wyjazdy zagraniczne, na przegląd). Stąd moje pytanie: czy za każdym razem po założeniu lub wyjęciu wkładu muszę regulować gaźnik?

no i po drugie czy faktycznie DB kilery tylko zmniejszają decybele, czy także ton wydechu, osiągi, zużycie paliwa?

Tak - powinno sie podregulowac. Moze nie koniecznie by podjechac na przeglad ale by moto dobrze chodzilo to owszem. DB Killery na pewno zmieniaja cisnienie zwrotne w ukladzie wydechowym wiec moze to miec wplyw na osiagi itd co nie znaczy ze bedzie to wplywnegatywny - wszystko zalezy od wydechu, DB killerow oraz regulacji.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję zakup DB kilerów, z tym że chciałbym ich używać tylko czasami ( wyjazdy zagraniczne, na przegląd). Stąd moje pytanie: czy za każdym razem po założeniu lub wyjęciu wkładu muszę regulować gaźnik?

no i po drugie czy faktycznie DB kilery tylko zmniejszają decybele, czy także ton wydechu, osiągi, zużycie paliwa?

Po co ci DB kilery na przegląd :blink: :excl: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że bez nich nie spelnię normy glośności. Rury mam zupelnie puste. Pięknie gadaja ale na przeglądzie dB sie liczą :(

 

Oczywiście chodzi mi o przeględ rejestracyjny, z pieczątką w dowodzie rejestracyjnym.

Edytowane przez ziuta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie rozumiem, jesteś facetem,masz 33 lata,jedziesz,rozmawiasz,masz przegląd. Co mogę więcej napisać :blink: :excl: .

Widziałeś moto mojej żony lub moje, myślisz że przerzucam wydechy, lub montuje błotnik, zmieniam szkiełka z przodu... :flesje:

Edytowane przez łysy31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

ja pisałem do kalińskiego i db killery zrobią do każdego wydechu. Muszę tylko cyknąć fotki i podesłać im.

 

Ja miałem przegląd rejestracyjny, ale na głośne wydechy tylko się uśmiechnęli. problemem był brak światła postoju :O

2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rygorystyczna stacja kontroli skoro nawet światła sprawdzają. :biggrin:

 

Ja ostatnio byłem na przeglądzie Suzą, dziadek pisze kwity, patrzy na moto i mówi że mam pęknięte szkło w przedniej lampie. Ano, mam. Jakby co to na przeglądzie było jeszcze całe, ok? :biggrin: Tłumik wypruty, olej z lag cieknie wprost do zacisku hamulcowego, opony 10-letnie o całkiem innych rozmiarach jak powinny być. Pojazd sprawny. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety nie mam tak dobrych doświadczeń jak Wy.

Przykład 1. Jadę CBR 600 na przegląd, wszystko git a wychodzi diagnosta i na wstępie mówi, że nie przejdzie. Zdziwiony pytam o co chodzi, a ten że błotnik i chlapacz powinien siegać osi koła. Efekt. Odjeżdzam.

Przykład 2. Inna stacja. Jestem tam XLR 125 r (lekki endurak) a facet najpierw chodzi dookoła 10 minut po czym stwierdza, że on nie będzie go sprawdzał bo jeszcze sie motocykl na niego przewróci. Efekt. Wracam za 3 h i inny diagnosta podbija bez mrugnięcia ( ale sprawdza światła, sygnał, numery).

 

Oba motocykle były w 100% sprawne ( nawet endurak miał lusterko :) ) i były problemy. Pojadę HD to może im rura zmieknie. a jak by co to powiem że amerykany tak mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedz się od lokalnych bikerów gdzie najlepiej jechać na przegląd w okolicy. Nie musisz robić w SKP w swoim mieście.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że bez nich nie spelnię normy glośności. Rury mam zupelnie puste. Pięknie gadaja ale na przeglądzie dB sie liczą :(

 

Oczywiście chodzi mi o przeględ rejestracyjny, z pieczątką w dowodzie rejestracyjnym.

 

Ja bym bardziej się bał kontroli policyjnych ze względu na hałas niż przeglądu. Przegląd jak nie tu to zrobisz tam i po sprawie, a jak trafisz na policjanta, któremu na sercu leży cisza i spokój miekszańców i przechodniów to przerąbane. A ostatnio głośno o takich kontrolach się robi. Dlatego też rozglądam się db killerami żeby móc je wozić i w razie potrzeby doczepić do rur.

2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko , że takie wkłady dają 10-20 % mniej decybeli , a normy spełniają tylko seryjne wydechy

niedawno na tvn turbo była pokazana akcja zatrzymania ścigacza , który miał wymagane 92 db ale na wolnych , jak wykonał polecenie policjanta dając manetą na 6000 obr. zrobiło się ponad 130 db . rezultat to zatrzymanie dowodu i 200 zeta . pozostaje mieć nadzieję ,ze harleye będą traktowane ulgowo , w końcu to legenda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...