Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

No tak... tylko ja podałem cenę u dealera w Polandzie a nie w Usa. Dokładnie chodziło mi o kierunki z Irona od wersji HDI a nie jakieś tam

akcesoryjne ( Oem-skie są tylko w Parts Catalog ) i nie ma ich w tym kataolgu z linka.

W linku do lamy tył led na fotce jest Dyna ale opis jest do Sporta. ( przynajmniej tak mi sie otwiera ). Fotka jest poglądowa - opis jest najważniejszy. Jeżeli Tobie się inaczej otwiera to może coś źle zadziałało.

 

Z tego co pamietam te kierunki w Polandzie są dość drogie. Kolega oczywiście może podzwonić i coś załatwić.

 

Podnosisz sobie ciśnienie a ja luźno myśle i staram się coś doradzić. Nic nie sprowadzam i nie proponuję zakupu więc spokojnie ;)

 

Każdy zrobi jak chce...

Zaczne jeszcze raz -mówiłem że miałem drobnego ślizga i jeden kierunek u dilera we Wrocławiu 0k.400pln pisze wyraźnie nie w USA tylko w Polsce,ślizg był też w Polsce :biggrin: Mam jak wiesz N1200 więc led. Wpisz ten link http://www.harley-da...12-Lighting.pdf tam se znajdziesz dodatkowe światło stopu/led dla sportstera z błotnikiem jak iron,n1200 itd. strona lighting 649 .Pozdrawiam-drobny problem a tyle niepotrzebnych postów :wink:

Ja jakbym miał wymieniać w Iron amerykańskiej wersji Konradook kierunki to bym kupił smoked lenses przód i tył,a żeby jakiś pajac nie wjechał do mnie, to czerwony dodatkowy led. Tablica to nie problem, bo w wersji na US jest z boku. Sam dodatkowe światło stopu se ściągam i już niedługo do mnie trafi, a kierunki przód wymienie na led w przyszłym roku jak będe kupował Led Hedlamp i dolar spadnie bo żona mi nie daruje jak jej nie wymienię. Po za tym mam dość tego marnego światła, dziur w jezdni nie widać :biggrin: jak w nocy sie śmiga a light barów to nawet za darmo bym nie dał do mojego.

Edytowane przez łysy31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanko. Jak działają tylne kierunkowskazy zespolone ze światłem STOP>? Dokładnie chodzi mi o Irona 883.

Widziałem,że jedni mają tam czerwone szkiełka, zaś inni pomarańczowe. Jest tam 1 żarówka, i jak to ma świecić na pomarańczowo jako kierunkowskaz a na czerwono jako stop? Z góry dziękuję za odpowiedź. ;)

 

Informacyjnie:

W Stanach wszystkie HD przychodza z zoltymi kierunkowskazami.

Ale poniewaz czerwone kierunkowskazy sa tak samo legalne , ktos kto chce miec wiecej swiatel z tylu robi modyfikacje:

Za ok $60 kupuje sie specjalny "dinks" (zalana plastikiem kostka i kilka zlaczek) ktory wpina sie w wiazke kabli pod siedzeniem, wymienia sie zolte szkielka kierunkowskazow na czerwone i masz:

1- dodatkowe czerwone pozycyjne (Odrobine mniejsze napiecie podawane jast na zarowke swieci odrobinie ciemniej)

2- dodatkowy STOP (pelne napiecie podawane jest na zarowke -swieci jasniej)

3- kierunkowskaz (pelne napiecie idzie przez przerywacz)

 

Wot i cala filozofia - 1 zarowka , 3 funkcje, 10 min roboty

Chcesz originalu?

Wypinasz "dinks" zmieniasz szkielka na zolte i po zawodach

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na śruby zacisków hamulcowych dam "lekki" klej to będzie OK ?

acha a tak przy okazji...jaki smar dać na łozyska główki ramy?

 

 

Spoko, lekki klej styknie. Ma być po to aby zaciski się nie odkręcały, tak dla bezpieczeństwa. Ale czasem trzeba je zdjąć więc nie chcesz tam mocnego kleju.

 

 

Do łożysk najlepiej użyć smaru... do łożysk. :biggrin: Smar łożyskowy ŁT jest OK. Możesz cudować z innymi ale po co? Ja w Eli mam główkę zafajdaną akurat grafitowym bo taki miałem tylko pod ręką jak grzebałem. Łożyska kół mam zasmarowane ŁT a nawet dziś w samochodzie łożyska w kołach smarowałem też ŁT przy wymianie.

 

Wracając do śrub - jeśli masz dostęp do nowych śrub i nakrętek to stosuj samokontrujące. Nie trzeba kleju i masz pewność że nie puszczą. Ja zgubiłem jedną szpilkę bloku silnika, tą długą pomiędzy cylindrami bo założyłem zwykłą kiedyś, oryginalna była czerstwa. Z natury to śruby na silniku smaruje się lekkim klejem, śruby od bloku, pokryw, śruby alternatora itp. Jeśli nie masz samokontrujących na zmianę to grzebiąc np.przy uchwycie cewki WN, klaksonu czy co tam jeszcze masz do silnika przykręcone, warto wtedy kapnąć kleju. Tam są wibracje i częste zmiany temperatury a co za tym idzie - rozszerzalność cieplna materiałów.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczne jeszcze raz -mówiłem że miałem drobnego ślizga i jeden kierunek u dilera we Wrocławiu 0k.400pln pisze wyraźnie nie w USA tylko w Polsce,ślizg był też w Polsce :biggrin: Mam jak wiesz N1200 więc led. Wpisz ten link http://www.harley-da...12-Lighting.pdf tam se znajdziesz dodatkowe światło stopu/led dla sportstera z błotnikiem jak iron,n1200 itd. strona lighting 649 .Pozdrawiam-drobny problem a tyle niepotrzebnych postów :wink:

Ja jakbym miał wymieniać w Iron amerykańskiej wersji Konradook kierunki to bym kupił smoked lenses przód i tył,a żeby jakiś pajac nie wjechał do mnie, to czerwony dodatkowy led. Tablica to nie problem, bo w wersji na US jest z boku. Sam dodatkowe światło stopu se ściągam i już niedługo do mnie trafi, a kierunki przód wymienie na led w przyszłym roku jak będe kupował Led Hedlamp i dolar spadnie bo żona mi nie daruje jak jej nie wymienię. Po za tym mam dość tego marnego światła, dziur w jezdni nie widać :biggrin: jak w nocy sie śmiga a light barów to nawet za darmo bym nie dał do mojego.

łysy31 - spoko :biggrin: Najważniejsze w sumie aby Konradook ogarnął temat świateł.... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak uważam,ma fajnego sporta i niech nie zrobi z niego jakieś popierdułki obwieszonego frędzelkami. Fajnie by było założyć kolejnego fajnego sporta na drodze :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy razem moglibyście latać 190 po prostej. Tak jak każda japońska 500-tka. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Harley Dyna FXD 1450 2004r......witam..dawno nie zawracałem wam głowy ale powoli poznaje moto i pora na następne pytanie. Niedomaga mi nieco rozrusznik i chciałbym go wyjąć..poogladałem..i na razie na tym sie skończyło....ciasno wszędzie, niewiele widać... doradźcie łopatologicznie jak najlepiej sie za to zabrać, w jakiej kolejności i na co zwracać uwagę przy demontażu i montażu aby nie scharzanić. O sam rozrusznik nie pytam jak go wyjmę to dam do serwisu.

Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą jaka mu się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wyjąć rozrusznik musisz zdjąć osłonę łańcucha sprzęgłowego.Na ośce jest jedna śrubka zabezpieczona zagiętą blaszką.Po odkręceniu tej śrubki odkręcasz kabel prądowy i odpinasz kabelek rozruchowy.Potem dwie śruby mocujące i wyjmujesz rozrusznik.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piter 1600...dzięki... poczytałem Twój opis, jest konkretny i jasny...poogladałem jeszcze moto..znalazłem filmik na You Tube i juz z grubsza wiem o co chodzi.... teraz muszę sie zaopatrzyć w odpowiednio długie imbusy do śrub mocujących i w sobotę spróbuję coś podziałać

Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą jaka mu się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świeci mi stop od przedniego - czasami świeci, czasami nie - rozbierałem klamkę, nie widzę nic szczególnego - może coś nie łączy w tym przycisku.wydaje mi się ze stop powinien po rozebraniu świecić cały czas, bo chyba dźwignia hamulca go dociska włącznik. W czasie wciskania klamka oddala się od tego włącznika i go zwalnia i wtedy powinno świecić? :blink:

 

bardzo jasno to opisałem, o kurcze...ale może ktoś zrozumie

Edytowane przez nurider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz wyjmowac ten rozrusznik to moze napisz co mu dolega ?

Czasem akurat rozrusznik nie jest winowajca.

 

co prawda to prawda... więc opisuję problem, który zdiagnozowałem jako wina rozrusznika:

 

przyciskam start i rozrusznik zaczyna pracować obracając silnikiem...trwa to moment i zanim odpali silnik obracanie silnikiem jest przerwane a rozrusznik pracuje dalej i słychac tylko wzajemne uderzenia zębatek ( tak jak czasem dla zabawy przykładało sie patyk do szprych koła rowerowego aby terkotało). Akumulator naładowany, napięcie zmierzone na akumulatorze 12,8V, równoległe wpięcie akumulatora samochodowego (też naładowany) nie przynosi zmian.

Edytowane przez miet53

Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą jaka mu się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świeci mi stop od przedniego - czasami świeci, czasami nie - rozbierałem klamkę, nie widzę nic szczególnego - może coś nie łączy w tym przycisku.wydaje mi się ze stop powinien po rozebraniu świecić cały czas, bo chyba dźwignia hamulca go dociska włącznik. W czasie wciskania klamka oddala się od tego włącznika i go zwalnia i wtedy powinno świecić? :blink:

 

bardzo jasno to opisałem, o kurcze...ale może ktoś zrozumie

 

 

nie wiem jaki tam masz ten włącznik ale z opisu wnioskuję że taki jak japońce, działający gdy dźwignia oddala się od niego. Po zdjęciu dźwigni powinien świecić, jeśli nie świeci to albo problem z kablami albo pewniej postawić można na trefną krańcówkę. Czasem one się zabrudzą, zaśniedzieją i przestają łączyć. Zpsikaj ją WD40 i rozruszaj porządnie, może pomoże.

 

 

Miet - zaglądałeś w ogóle pod pokrywę sprzęgła? Może wieniec zębaty już się kończy albo koło zębate bendixa.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...