enZo Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 (edytowane) ...... Pytanie do gsiastych golasów - macie szybę? Dużo to daje przy większych prędkościach? Powyżej 120 to mną strasznie poniewiera. NIe mam gsa ale trochę golasami jeździłem, szyba daje niewiele, moim zdaniem zbytek, chyba że bardzo duża bo ja mam na myśli taką małą na lampę tylko, a przy prędkościach GSowych pęd powietrza nie jest aż tak dużym problemem. Nie wiem w czym jeździsz ale jeśli w skórze to powinna być opienta, wetdy powietrze przechodzi gładko:) i nic nie łopocze pozatym jak jedziesz szybciej to się pochyl zbliż ciało do moto, pochowaj zbędnę czystające części ciała i połowa problemu z głowy :) Można lecieć na maksa ;) Chyba że masz tekstyla co się pompuje podaczas jazdy jak spadochron ;) i dlatego problemy z poniewieraniem. Pozdro Edytowane 27 Sierpnia 2009 przez enZo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Mam skórkę, ale za duża o dwa rozmiary - miałam alternatywę albo nowa kurtka, albo gmole i spodnie albo napad na bank :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Mam skórkę, ale za duża o dwa rozmiary - miałam alternatywę albo nowa kurtka, albo gmole i spodnie albo napad na bank :icon_biggrin: No i tu chyaba jest problem że ubranko jest "lekko" ;) za duże i łopoczę, ja mam mocno dopasowany kombinezon ;) :bigrazz: i przy 120 - 150 km spoko się jedzie nawet golasem. W spotrach owiewki też są skromne i przy dużej prędkości (przepisowej oczywiście :biggrin: ) składam sie jak scyzoryk żeby minimalizować pęd powietrza :biggrin: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRASS Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Pytanie do gsiastych golasów - macie szybę? Dużo to daje przy większych prędkościach? Powyżej 120 to mną strasznie poniewiera. Miałam. G....o dało, prawie nic, ozdobnik raczej :D Czy to GS, czy inny naked - z golasami nie ma kompromisów i trzeba być twardym i jechać, taki urok ;) Cytuj nie M.G.S. - jesteśmy otwarci jak inkunabuł w gablocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No i zaoszczędziłam 200 zł na szybie - starczy na kurteczkę w moim rozmiarze. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manka Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A tam zaraz psuć wygląd - nikt poza mną nie będzie miał handbarów w gsie :icon_mrgreen: . Co ja na to poradzę, że całe moje przygody niedoświadczonej motocyklistki to te gleby, ale za to każda była inna - każda wynikała z innego błędu i ja ich więcej nie popełnię. Myślę, że nie zotało już wiele sposobów na wyłożenie moto, które mogłabym przetestować :icon_twisted: . Grass ćwiczę manewry i na moto i obok niego, czasem myślę, że wyglądam jakbym motor na spacer wyprowadzała :biggrin: . Znajoma na gsie jeździ w takich a la czoperowych butach na obcasie, ale to chyba przeszkadza w przesuwaniu stopy na podnóżku :icon_rolleyes:, ale też spróbuję. Pytanie do gsiastych golasów - macie szybę? Dużo to daje przy większych prędkościach? Powyżej 120 to mną strasznie poniewiera. u mnie szybka ładnie zbiera,najlepiej to widać po wieczornym latanku, gdzie trup muchy znaczy wieje wieje. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 u mnie szybka ładnie zbiera,najlepiej to widać po wieczornym latanku, gdzie trup muchy znaczy wieje wieje. :lalag: Masz wersję F - z owiewkami :P więc nie masz problemu GOLASA :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A moze jakies podwyzszane buty typu Daytona Ladystar? Drogie, ale dadza lepszy kontakt z podlozem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 W temacie szyb nie zgodzę się, że te małe gówno dają. Z autopsji wiem, że różnica jest dość odczuwalna i można cisnąc te klilka km/h szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A teraz pytanie - handbary w gsie, czy to się sprawdzi? Handbary generalnie nie służą do osłaniania klamek więc trudno powiedzieć jak się w tej funkcji będą sprawować. Może być tak że złamie się i handbar i klamka. Najlepsza metoda z tego co mi się wydaje (nigdy nie złamałem klamki) to przeanalizowanie dokładnie tej złamanej sztuki, na pewno da się wywnioskować w którą stronę została ona złamana a następnie można wypróbować takie czynności jak: - schowanie klamek do środka kierownicy tak aby to kierownica przejełą główne uderzenie. - nie za mocne skręcenie uchwytów tak żeby klamki z trudem obracały się wokół osi kierownicy ale jednak się obracały. - zakup klamek nie łamiących się czyli takich które otwierają się daleko do przodu. Nie wiem czy te wyżej wymienione metody da się zastosować w GS'ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manka Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Handbary generalnie nie służą do osłaniania klamek więc trudno powiedzieć jak się w tej funkcji będą sprawować. Może być tak że złamie się i handbar i klamka. Najlepsza metoda z tego co mi się wydaje (nigdy nie złamałem klamki) to przeanalizowanie dokładnie tej złamanej sztuki, na pewno da się wywnioskować w którą stronę została ona złamana a następnie można wypróbować takie czynności jak: - schowanie klamek do środka kierownicy tak aby to kierownica przejełą główne uderzenie. - nie za mocne skręcenie uchwytów tak żeby klamki z trudem obracały się wokół osi kierownicy ale jednak się obracały. - zakup klamek nie łamiących się czyli takich które otwierają się daleko do przodu. Nie wiem czy te wyżej wymienione metody da się zastosować w GS'ie. myślę że te wszystkie modyfikacje zupełnie zbędne za parę dni koleżanka napisze, że już się nie wywraca. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozoo Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 (edytowane) myślę że te wszystkie modyfikacje zupełnie zbędne za parę dni koleżanka napisze, że już się nie wywraca. :crossy: Czego wszyscy jej (sobie z resztą też :D ) życzymy ;) Edytowane 27 Sierpnia 2009 przez bozoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 .... i można cisnąc te klilka km/h szybciej. mnie ktoś kiedyś powiedział, że im wolniej jedziesz tym masz więcej czasu na reakcję, jesli jeszcze dodatkowo nie jeździsz zbyt dobrze to te kilka km/h szybciej może być tragiczne..... moim zdaniem im większy golas tym lepiej, legendarny wiatr we włosach i tak dalej, poza tym jakoś tak zauważyłem, że im więcej udogodnień tym niebezpieczniej jeździmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Wbrew temu co poprzednicy pisali mala szybka bardzo pomaga - zdejmuje napor wiatru z tulowia i meczysz sie mniej. Wydaje mi sie jednak ze dobra kurtka motocyklowa ( nie mowiac o spodniach ) jest wazniejsza i to ja powinnas kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Jak czytam te opowieści o glebach to się cieszę, że wybiłam sobie z głowy nakedy. Skoro rodziciele zmajstrowali mnie taką tycią, to dobrze, że konstruktorzy chopperków też zmajstrowali tycie motongi :biggrin: Co do szybki - owszem, dużo daje, ale jak wiatry dają ostro z boków to szybka i tak nic nie da. Mocno się dziś zmordowałam na "7" z Mazur, momentami targało mną tak, że chciałam krzyczeć ze strachu. Ale tylko zaciskałam szczęki i łapy na manetkach, "spinałam się w sobie" i pomykałam dalej. Za to - wow! :buttrock: po raz pierwszy wąchałam się z tematem tzw. przeciwskrętu. To działa! Tylko trzeba wyczuć moment, bo inaczej można przedobrzyć. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.