Skocz do zawartości

Usunięcie zaślepek reg wolych obr w Kawie EX500 (GPZ500S)


rider143
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam fabrycznie zaślepione regulacje wolnych obrotów w gaźnikach bo moj motocykl pochodzi z USA. Ostatnio okazało sie, że na wolnych obrotach jest delikatnie za uboga mieszanka i chcialem to zmienic. Probowalem wydłubac te zaślepki ale nie udalo mi sie. Jak to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Ostatnio jeden z moich mechaników usuwał te zaślepki w jakimś motocyklu w wersji USA, ma jakiś patent na to, jakbyś potrzebował pomocy, to dzwoń do mnie jutro między 11 a 19.

Generalnie są one do usunięcia bez żadnych szkód dla gaźników, a można dokonywać regulacji tak jak w wersjach europejskich.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dżapońskich manuali wynika ze nalezy odwiercic delikatnie zaslepke i wkrecic blachowkret. Ja osobiscie polecam uzyc gwintownika M3 ktory wkrecamy we wczesniej wywiercony otworek i za jego pomoca wyciagamy zaslepke. Pamietaj ze jak bedziesz wiercil to nie narusz sruby od skladu mieszanki wiertlem.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Pamietaj ze jak bedziesz wiercil to nie narusz sruby od skladu mieszanki wiertlem.

Heh, noooo.

Swoją drogą zawsze mnie zastanawiało, dlaczego w wersjach USA zaślepiają te regulacje w tak perfindy sposób? Może w ograniczeniu hałasu, bo jak zamontujesz wolne wydechy to gaźniki trzeba wyregulować? Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w hameryce musi być wszystko idioodporne. Bo ja taki grubas jeden z drugim pokręcą, i im silnik kwęknie to idą do sądu i mają sprawę w kieszeni.

Takie u nich prawo

 

Blisko,ale nie tak do konca.Prawo tak mowi a dokladniej wymagania EPA,to takie rzadowe gestapo od tzw.ochrony srodowiska.Teoretycznie wymiana wydechu na nieorginalny tyz jest nielegalna,oczywiscie 90 % motocykli ma wymieniony,a wsrod HD to raczej dochodzi do 100% jako ze nigdy nie widzialem takowego na fabrycznych rurach. :biggrin:

 

Reasumujac,jest to prawo federalne ktore nastepnie podlega totalnemu i powszechnemu olaniu przez wszystkich.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Reasumujac,jest to prawo federalne ktore nastepnie podlega totalnemu i powszechnemu olaniu przez wszystkich.

dopuki niespotkasz natretnego state troop-a gdzies w stanie California :lapad:

mandaty za przegazowki na swiatlach i odchodzenie z piskiem nie sa niczym zadkim...

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopuki niespotkasz natretnego state troop-a gdzies w stanie California :lapad:

mandaty za przegazowki na swiatlach i odchodzenie z piskiem nie sa niczym zadkim...

 

No,Kalifornia ( koniecznie wypowiedziane z akcentem a la Schwarzenegger ) to zupelnie inny kraj,nikt tam normalny nie mieszka na wlasa prosbe :icon_twisted:.

 

Ale to dotyczy ich wlasnych,stanowych przepisow CARB ktore sa duzo ostrzejsze niz federalne EPA.Na marginesie,duzo motocykli na Californie ma mniejsza moc dokladnie z tego powodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zaślepki są żeby nikt nie grzebał przy śrubie składu mieszanki. Fabrycznie są ustawione na jak najuboższą aby tylko silnik chodził i zaślepione. Tak samo jest w gaźnikach przy HD, śruba składu jest zaślepiona.

 

Rider143 - to nie jest śruba wolnych obrotów tylko składu mieszanki. :biggrin: Przed zmianą ustawień radzę sprawdzić ile każda z nich jest wykręcona i spisać wyniki bo jak pokręcisz tymi śrubami to moto może po tym koślawo chodzić więc trzeba będzie wrócić do pierwotnych ustawień i tu przydadzą się wcześniej spisane informacje.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim, wiem od czego to sruba tylko mi sie spieszylo przy pisaniu. Po wspawaniu lambdy w wydech i probie drogowej wyszlo mi że na wolnych silnik pracuje na ciut za ubogiej mieszance. Na kazdych innych obrotach jest ona za bogata. Zmniejszalem juz dysze ale widze ze nie bardzo trafilem z rozmiarem, trzeba bedzie zmniejszyc znowu i zobaczyc jak bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...