rider143 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mam fabrycznie zaślepione regulacje wolnych obrotów w gaźnikach bo moj motocykl pochodzi z USA. Ostatnio okazało sie, że na wolnych obrotach jest delikatnie za uboga mieszanka i chcialem to zmienic. Probowalem wydłubac te zaślepki ale nie udalo mi sie. Jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ostatnio jeden z moich mechaników usuwał te zaślepki w jakimś motocyklu w wersji USA, ma jakiś patent na to, jakbyś potrzebował pomocy, to dzwoń do mnie jutro między 11 a 19. Generalnie są one do usunięcia bez żadnych szkód dla gaźników, a można dokonywać regulacji tak jak w wersjach europejskich. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Z dżapońskich manuali wynika ze nalezy odwiercic delikatnie zaslepke i wkrecic blachowkret. Ja osobiscie polecam uzyc gwintownika M3 ktory wkrecamy we wczesniej wywiercony otworek i za jego pomoca wyciagamy zaslepke. Pamietaj ze jak bedziesz wiercil to nie narusz sruby od skladu mieszanki wiertlem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Pamietaj ze jak bedziesz wiercil to nie narusz sruby od skladu mieszanki wiertlem. Heh, noooo. Swoją drogą zawsze mnie zastanawiało, dlaczego w wersjach USA zaślepiają te regulacje w tak perfindy sposób? Może w ograniczeniu hałasu, bo jak zamontujesz wolne wydechy to gaźniki trzeba wyregulować? Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Bo w hameryce musi być wszystko idioodporne. Bo ja taki grubas jeden z drugim pokręcą, i im silnik kwęknie to idą do sądu i mają sprawę w kieszeni. Takie u nich prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Bo w hameryce musi być wszystko idioodporne. Bo ja taki grubas jeden z drugim pokręcą, i im silnik kwęknie to idą do sądu i mają sprawę w kieszeni. Takie u nich prawo Blisko,ale nie tak do konca.Prawo tak mowi a dokladniej wymagania EPA,to takie rzadowe gestapo od tzw.ochrony srodowiska.Teoretycznie wymiana wydechu na nieorginalny tyz jest nielegalna,oczywiscie 90 % motocykli ma wymieniony,a wsrod HD to raczej dochodzi do 100% jako ze nigdy nie widzialem takowego na fabrycznych rurach. :biggrin: Reasumujac,jest to prawo federalne ktore nastepnie podlega totalnemu i powszechnemu olaniu przez wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Reasumujac,jest to prawo federalne ktore nastepnie podlega totalnemu i powszechnemu olaniu przez wszystkich. dopuki niespotkasz natretnego state troop-a gdzies w stanie California :lapad: mandaty za przegazowki na swiatlach i odchodzenie z piskiem nie sa niczym zadkim... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 dopuki niespotkasz natretnego state troop-a gdzies w stanie California :lapad: mandaty za przegazowki na swiatlach i odchodzenie z piskiem nie sa niczym zadkim... No,Kalifornia ( koniecznie wypowiedziane z akcentem a la Schwarzenegger ) to zupelnie inny kraj,nikt tam normalny nie mieszka na wlasa prosbe :icon_twisted:. Ale to dotyczy ich wlasnych,stanowych przepisow CARB ktore sa duzo ostrzejsze niz federalne EPA.Na marginesie,duzo motocykli na Californie ma mniejsza moc dokladnie z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) Dokładnie, zaślepki są żeby nikt nie grzebał przy śrubie składu mieszanki. Fabrycznie są ustawione na jak najuboższą aby tylko silnik chodził i zaślepione. Tak samo jest w gaźnikach przy HD, śruba składu jest zaślepiona. Rider143 - to nie jest śruba wolnych obrotów tylko składu mieszanki. :biggrin: Przed zmianą ustawień radzę sprawdzić ile każda z nich jest wykręcona i spisać wyniki bo jak pokręcisz tymi śrubami to moto może po tym koślawo chodzić więc trzeba będzie wrócić do pierwotnych ustawień i tu przydadzą się wcześniej spisane informacje. Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Na ta śrube jest patent tyle wiercisz ortwór wiertłem fi 2mm wkrecasz w to miejsce wykretak do śrub i idzie wszystko jak złoto :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider143 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Dzieki wszystkim, wiem od czego to sruba tylko mi sie spieszylo przy pisaniu. Po wspawaniu lambdy w wydech i probie drogowej wyszlo mi że na wolnych silnik pracuje na ciut za ubogiej mieszance. Na kazdych innych obrotach jest ona za bogata. Zmniejszalem juz dysze ale widze ze nie bardzo trafilem z rozmiarem, trzeba bedzie zmniejszyc znowu i zobaczyc jak bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.