Skocz do zawartości

rider143

Forumowicze
  • Postów

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rider143

  • Urodziny 02/08/1984

Osobiste

  • Motocykl
    ex
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8000501
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    lublin

Osiągnięcia rider143

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam Szukam już jakiś czas kolektora motocyklowego od sporta, który miałby średnicę zewnętrzną poszczególnych czterech rur ok 40mm-z jakiego modelu najlepiej by było coś dopasować? Kto ma dostęp do swojego moto to niech pomierzy suwmiarką i napisze w jakim moto jaka średnica. Będę wdzięczny za info na ten temat bo na necie ciężko znaleść wymiary.
  2. Wlanie oleju o większej lepkości minimalnie zmniejszy wyciek ale nie sprawi że silnik się uszczelni-to nie jest rozwiązanie.
  3. A jak moto ma tendencję do zacieśniania luzów to ustaw na te skrajne większe wartości zamiast po środku.
  4. A filtr powietrza sprawdzałeś? Lewego powietrza nie ciągnie?
  5. To byl strzal w wydech/gaznik czy raczej metaliczny?
  6. Blos zastępuje tradycyjny mikser (mieszalnik gazu) ale nie zastępuje parownika (reduktora). Do dwugarowej suzi trzeba 2xBlosy co daje koszt ok 800zl, ale te zabawki są warte swojej ceny:)
  7. W tym motocyklu możesz sobie odpuścić ten pomysł, popracuj lepiej nad stanem technicznym silnika to bedzie mniej paliwka konsumował
  8. Puchną przewody hamulcowe, wymień na stalowy oplot.
  9. 1. Spodziewalem sie obnizenia zuzycia paliwa i "lepszej" pracy silnika. 2. Nie wiem jaki maja wplyw na sklad mieszanki ale wiem że zaczelo "zalewac" silnik i trzeba bylo zubozyc mieszanke aby silnik wogole pracowal na wiekszym gwizdku. 3. Doczytalem sie-mam sonde 0-1V a wiec wąskopasmową. Jednak daje ona jakies pojecie o skladzie mieszanki... 4. Osiągi wydają sie byc lepsze po zmianie dysz, a na tych 112,5 wydaje sie dynamiczniejszy od tych 117,5. Natomiast na 117,5 chodzil chyba lepiej niz na orginalnych 130. Ale sprawdzalem tylko dupohamownią.
  10. http://img2.imageshack.us/content.php?page...jpg&via=mupload Po zamontowaniu mniejszych dysz glownych (112,5) tak to wyglada podczas jazdy wieczorem przy temp 15 C. Caly zakres pracy przesunal sie delikatnie w strone zakresu Optimum. Nadal podczas odwijania mieszanka idzie glebiej w zakres Rich wiec dysze nie sa za male. Tak wiec zmiana samych dysz glownych przesunela mi afr w calym zakresie obrotow uzytkowych w ubozsze rejony o co wlasnie chodzilo. Wolne obroty pozostaly bez zmian, nic nie krecilem.
  11. To uklad podgrzewania gaznikow. Mam ten sam silnik w EX500 ale nie mam tego w standardzie. Moze tam jest zapowietrzone?
  12. A dokladniej na korbach:) Lej dobry olej i czesto zmieniaj i bedzie ok. I nie pałuj na zimnym!!
  13. Witam Ja z okolic Lubartowa, jeżdżę na Kawie EX500.
  14. Na skanie z linka wszystko jest podane, kolejność dokrecania też jest ważna. http://img32.imageshack.us/i/gs500.jpg/
  15. Póki co dajcie sobie wszyscy na luz i nie piszcze w tym temacie bo juz robi sie balagan. Znam z grubsza Wasze zdanie na ten temat, wiec poczekajcie aż zamontuje mniejsze dysze i dam znac co z tego wszystkiego wyszlo. Prosze o chwilowe zamkniecie tematu do odwolania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...