Skocz do zawartości

shoti

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O shoti

  • Urodziny 03/22/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GS 500 E
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Racibórz

Osiągnięcia shoti

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No to już wiem,że nie mozna na oko tego robić. Jak dowiem sie moment to klucz pożycze i przykręce jak trzeba i jak manual przykazał.
  2. witam zakładam gmole do GS'a i zastanawiam jak mocno powinno sie dokręcać śruby którymi silnik przymocowany jest do tych długich szpilek i do ramy. trzeba sie trzymać ściśle momentu podanego w dokumentacji (jeśli takowy jest to ile on wynosi? może ktoś wie? ) Czy poprostu tyle ile da rade. nie chce czegoś urwać a nie mam klucza dynamometrycznego
  3. Chyba mam regulację. Z półki wystają takie niby "cycki" otoczone 6cio kątną ścianką na klucz. W którą strone mam to kręcić ,żeby utwardzić? i czy przez takie kręcenie nie skończy się gwint i wszystko mi nie wystrzeli górą na większej dziurze? Nie wiem też ile obrotów tego cuda moge bezpiecznie wykonać ? A jak z tyłem? Za co tam mam pokręcić żeby było 'bardziej twardo? Bo na dziurawym zakręcie czuje że mi tyłek ucieka na zewnętrzną przy podskakiwaniu moto.
  4. przednie zawieszenie GS'a - jak powinno być prawidłowo ? Obecnie mam tak, że przy mocniejszym wciśnięciu hamulca wszystko daje nura o jakieś 10 cm. Jak wjade w większą dziurę to słysze (i czuję) stuk. To chyba nie jest normalne. Może to być wina oleju ? Jego poziomu? Czy spręzyny mogą sie zużyć ,że po 16 000 km są już takie sflaczałe ? A może wymienić na coś prgresywnego ? Jest coś takiego do GS'a ? Przy okazji pytanie o tylne zawieszenie. Waże ok 85 kg i jak dosiadam GS'a to lekko osiada (pare cm). Czy to jest normalne ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...