stesiu Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Niestety producent nie przewidział żadnej opcji obniżenia kanapy. Najprostrzą metodą jest przeróbka gąbki i nowe otapicerowanie (można znaleźć już obnożone siedzenia) byłem u tapicera i albo był to kiepski majster albo nie chciało mu sie zająć tym siedziskiem :/ koleś twierdzi ze tej gąbki jest za mało zeby cokolwiek tam ciąć, można spróbować ale nie gwarantuje wowczas takiego pięknego profilu siedzenia po całym zabiegu i wygody dla czterech liter kierowcy :/ jeszcze popytam u innych szpeców, chyba ze ktoś zna jakiś zakład w okolicach wrocka?? :icon_twisted: a chodzi dosłownie o kilka cm :banghead: szkoda ze z tymi amorkami nie da rady nic zrobić, a moze jakaś ich wymiana na innego typu, niższe ale o podobnej twardości? aaa i co to jest ta "psia kostka"?? brzmi ciekawie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 aaa i co to jest ta "psia kostka"?? brzmi ciekawie :icon_mrgreen: temat obniżania motocykli pojawiał się już na forum kilkakrotnie, proszę skorzystać z wyszukiwarki; dogbones to elementy dokładane do mocowania tylnego amortyzatora, które obniżają jego mocowanie. w kwestii warsztatu tapicerskiego również są już informacje: najczęściej polecany jest (i raczej niedrogi) mariomoto z rybnia jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 (edytowane) Ktoś pytał o tylny hamulec.Ja miałem bęben i nie było żadnego problemu z jakością hamowania tylnego koła przy nieprzepisowych prędkościach.Wręcz przeciwnie trzeba mieć odpowiednie wyczucie żeby nie zblokować tylnego koła jeżeli hamulec jest w dobrym stanie i wysoko naciągnięty Wiadomo że inaczej siły rozkładają się na przód i na tył .Ale przy hamowaniu awaryjnym niekiedy należało na to uważać Jeżeli bębny i okładziny są w należytym stanie to nie jest to żaden problem.W jakimś opisie CB 500 chyba w Świecie motocykli jest napisane że w którymś roku chyba 1997 nastąpiła mała modernizacja CB 500 między innymi zmiana bębna na tarczę i napisane tam jest że bęben niewiele ustępował jakością hamowania w stosunku do nowej tylnej tarczy.Kiedyś jeździłem Jawą 350TS z oboma bębnami i było ok do póki nie przejechałem się na motocyklu z tarczą z przodu.Wszystkiego można się nauczyć a hamulce odpowiednio używać.Nie jest to żadna żyleta ale nie jest to również tylko spowalniacz. Edytowane 4 Stycznia 2009 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja mam takie pytanko - czy ktoś o wymiarach 190 cm wzrostu, ca 90 kilo wagi śmigał na cebulce? Jak wrażenia? Nie za małe gabaryty na tak "słusznego" człowieka ;)? mam 192 cm wzrostu i 90 kg wagi i śmigałem bez problemu na CB450 wszystko OK żadnego wstydu choć szybko się okazało, że to za mały mocą motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmarec Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a ja mam pytanko...jest jakas blokda cb 500 przed osobami nieupowaznionymi? znaczy ze oprocz tego ze wyciagne kluczyc ze stacyjki to nic wiecej nie ma? przeciez powinna byc jakas blokada kierownicy czy cos...a jak nie ma to ktos sobie moze wziac moto i czesc :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin0789 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 jest blokada kierownicy wmontowana w stacyjkę, trzeba przekręcić kluczyk w odwrotną stronę niż na pozycję ON... kurde wystawiłem moją CB na otomoto i cisza :( a niestety kasa potrzebna... najbardziej wkur*ia mnie to że na aukcjach pełno świeżo malowanych szrotów które obniżają cenę bo nie mają ani jednej rysy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Jest blokada kierownicy. Musisz przycisnąć kluczyk i przekręcić w lewo. To jedyne fabryczne zabezpieczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 jest blokada kierownicy wmontowana w stacyjkę, trzeba przekręcić kluczyk w odwrotną stronę niż na pozycję ON... kurde wystawiłem moją CB na otomoto i cisza :( a niestety kasa potrzebna... najbardziej wkur*ia mnie to że na aukcjach pełno świeżo malowanych szrotów które obniżają cenę bo nie mają ani jednej rysy... No wiesz, aura bardziej na skuter śnieżny niż na moto, a chociaż zaklinamy rzeczywistość, to kryzys idzie i ludzie się wstrzymują z wieloma zakupami. Ja myśli o Cebulce odkładam na 2010, wolę nie kusić złego zakupem zabawek, gdy trzeba zadbać o rzeczy tak przyziemne, jak chlebek na talerzu i opłacony rachunek za ogrzewanie :buttrock: Zwłaszcza, że dwa koła są i smacznie śpią, a na wiosnę będzie na czym wozić ciało i duszę :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Melvin nie łam się. Mam ten sam ból. Ludzie wolą kupić złom o handlarza i potem w niego ładować (albo skręcać na drucie) niż zapłacić za dobrze przygotowany i zadbany motocykl. W moim przypadku też uczciwie napisałem ile moto ma najechane (84000) i pewnie to odstrasza, choć wiem, że silnik zrobi jeszcze drugie tyle. Ale mi to wisi, nie sprzedam, to dokupie drugi, a tego za grosze nie oddam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin251 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam wszystkich. jestem posiadaczem hondy CB 500 S r.99 i mam problem bo che wymienić uszczelniacze przedniego zawieszenia, ale nie wiem jakiego i w jakiej ilości oleju potem wlać w lagi......... prosze o pomoc. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christiano_ Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Wedlug serwisowki potrzebujesz 2x320ccm oleju 10w. Osobiscie w swojej tez mam 10w i taka twardosc zawieszenia mi odpowiada, a jesli chcesz ja zmienic to mozna zastosowac inna lepkosc, bo regulacji niestety nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin251 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Wielkie dzięki. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christiano_ Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 A zeby temat zyl, a nie umieral smiercia naturalna to teraz ja mam pytanko... Co sie stanie jak zaloze na przod opone o innym profilu? tzn zamiast 110/80 -17, zaloze 110/70 - 17? Odczuje jakas zmiane w prowadzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Nie sądzę, żeby coś się zmieniło. Natomiast ja założyłem 120-tkę (akurat tylko taka była nowa do wzięcia, a śpieszyło mi się) i według mnie jest gorzej. Moto łatwiej dawało się kontrolować w złożeniu na 110-tce, i odnoszę wrazenie, że 120-tka jest bardziej wrażliwa na niewłaściwe ciśnienie. Więc przy najbliższej wymianie wracam do wymiarów fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomicb500 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 a ja mam pytanko...jest jakas blokda cb 500 przed osobami nieupowaznionymi? znaczy ze oprocz tego ze wyciagne kluczyc ze stacyjki to nic wiecej nie ma? przeciez powinna byc jakas blokada kierownicy czy cos...a jak nie ma to ktos sobie moze wziac moto i czesc :crossy: Jest tylko przekręć kierownice na max w lewo lub prawo. I reszta jak doradzali wyżej. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.