mikitl Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Ja w ogólne nie rozumiem co kieruje producentami, że każą nabijać aż 2,9 do tyłu. O ile w starych ciężkich maszynach na starego typu oponach mogę to sobie jakoś argumentować, o tyle w takim ZX6R czy CBR 600 jest to jak dla mnie totalna bzdura. Osobiście latam solo na ciśnieniu ok 2,2 tył i podobnie przód, jak z plecakiem to max 2,5 tył. Zbyt mocno nabita powietrzem opona się zwyczajnie nie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ja w ogólne nie rozumiem co kieruje producentami, że każą nabijać aż 2,9 do tyłu. O ile w starych ciężkich maszynach na starego typu oponach mogę to sobie jakoś argumentować, o tyle w takim ZX6R czy CBR 600 jest to jak dla mnie totalna bzdura. Osobiście latam solo na ciśnieniu ok 2,2 tył i podobnie przód, jak z plecakiem to max 2,5 tył. Zbyt mocno nabita powietrzem opona się zwyczajnie nie trzyma. A w starych, ciężkich ale na nowych oponach ile powinno być? Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Masz na myśli x11 ? Też bym nie przesadzał z tym fabrycznym 2,9 na tył, w końcu 400 kg to nie waży. Nie wiem jak to wygląda w przypadku opon diagonalnych, które nie są tak sztywne. Może ma ktoś doświadczenia z kombinacjami z ciśnieniem w takich np Sport Demonach albo podobnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Masz na myśli x11 ? Też bym nie przesadzał z tym fabrycznym 2,9 na tył, w końcu 400 kg to nie waży. Nie wiem jak to wygląda w przypadku opon diagonalnych, które nie są tak sztywne. Może ma ktoś doświadczenia z kombinacjami z ciśnieniem w takich np Sport Demonach albo podobnych?Ja chyba jestem ewenement,ale dużo lepiej jeździ mi się na wysokim cisnieniu niż na niskim(mowa o drodze).Ostatnio mialem wrazenie że mi motór do rowu spieprza...po zmierzeniu cisnienia okazalo się że z przodu jest 1,9.Po dopompowaniu na 2,5 jezdzi jak nowy :icon_mrgreen: Z tylu zawsze mam powyzej 2,7. Na "ksiazkowym" cisnieniu duzo lepiej czuje sprzęta niż na niskim, kiedy odnoszę wrażenie jakby ciągle "pływał".Jedyny wyjatek to tor, gdzie uczucie to bardzo szybko znika po nagrzaniu opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 (edytowane) Nie jesteś ewenement :) Ja do drogowej jazdy, nawet tej bardzo szybkiej, zawsze stosuję książkowe ciśnienie. 2,4 przód 2,8 tył i jakoś nigdy nie miałem problemów z przyczepnością, poręcznością itp. Z kolei na typowo torowym ciśnieniu (1,8 / 1,7), jazda na drodze to dla mnie jakaś masakra, motocykl prowadzi się jak wóz z węglem. Kombinacje z ciśnieniem zostawiam na tor, na drogę wyłącznie ciśnienie standardowe, ale mogę się nie znać ;-) Edytowane 1 Lipca 2011 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Masz na myśli x11 ? Też bym nie przesadzał z tym fabrycznym 2,9 na tył, w końcu 400 kg to nie waży.No nie, tylko 335 ze mną. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 TLa zatankowana i ze mną na pokładzie też ważyła ponad 300kg... i co ? 3 kółko na rozgrzewce w Poznaniu przy umiarkowanej temperaturze (rano) i na wyjściu z małej patelni mega odjazd dupy, cudem obyło się bez high side'a. Po obniżeniu ciśnienia z fabrycznego 2,5 do ok 2,0 już się takie cuda nie zdarzały. Pewnie, że wszystko zależy jak kto jeździ, 1,7 na drogę to przesada w drugą stronę, ale ciśnienia podchodzące pod 3,0 to moim zdaniem też kiepski pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Fajnie. Znajdziesz mi co zaleca Dunlop? AFAIK zaleca konsultację.. z owners manualem i zaleceniami producenta motocykla. Ale mogę się mylić, czyli jak okaże się, że nie mam racji, to zwracam honor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Ja nie dmucham tyle, ile podaje manual. Nie mam takiego komfortu przyczepności.Yuby, po prostu każdy dmucha tyle ile chce.Jeden mniej, drugi więcej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebbb Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Może ten test pomoże w wyborze opony http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Test%20_opon_sportowo_turystycznych Cytuj jazda na motocyklu jest jak lizanie *****.... chwila nieuwagi i lądujesz w rowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Ahoj, Znajomy ma okazję kupić poniższe opony w dobrej monecie. Jeździ tak jak ja, czyli ogólnie jakieś traski, miasto, czasami na torze (Radom, Lublin) i nie ma pojęcia co wybrać. Zależy mu na uniwersalnej oponie. Z racji tego, że opony dość tanie (lekkie zużycie) to wytrzymałość schodzi na dalszy plan, ale fajnie by było gdyby opony te jednak wytrzymały jak najwięcej .Michelin pilot Road i Pilot RoadIII ,Pirelli Diablo , Michelin pilot power ,Continetal contisport attack (wręcz nowe). Co tam polecacie z tego zestawienia? Ps. Na razie proszę wypowiadać się tylko o tych oponach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 pilot road to kupa! pozostałe 3 ok... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Może ten test pomoże w wyborze oponyhttp://www.motocykl-...o_turystycznych To są TURYSTYCZNO-sportowe i chłopaki raczej nie o nich rozmawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 (edytowane) no właśnie, co dalej?kończą mi się fabryczne diablo corsa 3, jakieś sugestię od wtajemniczonych?przód w doskonałym stanie, ale dot 07,chyba nie warto więcej ryzykować?w ubiegającym roku nawaliłem kilometrów w trasach,Angel st? Rosso II?generalnie nie nasuwam na kolanie ale przemieszczam się raczej dynamicznie :)gp recer d211 to sie nada na ulice? Edytowane 28 Października 2012 przez modek Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 latał ktoś na diablo supercorsa sc2 po mieście?cholera mam jeszcze dwie przednie po gixie i załącza mi się oszczędność Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.