toowdie Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Puchną Ci przewody - ew. zapowietrzona pompa - ściągnij ją opaską samozaciskową na noc i powinno być ok - jak nie to przewody masz do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Puchną Ci przewody - ew. zapowietrzona pompa - ściągnij ją opaską samozaciskową na noc i powinno być ok - jak nie to przewody masz do wymiany Co miałeś na myśli pisząc, żeby ściągnąć ją na noc opaską? Może mi się to przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Jesli to bedzie padnieta pompa to jesli szybko nacisniesz klamke hamulca powinna złapać momentalnie natomiast jesli wolno bedziesz naciskał klamke klamka powinna spadać prawie do samego spodu. U ciebie nie masz padnietej pompy tylko brudny kanalik w pompie (2 otwory bodajże tam zobaczysz jeden dosc duży fi około2,mm drugi maluteńki) i ten maluteńki drań jest za to odpowiedzialny najgorsze w całym interesie jest to ze trzeba rozebrac pompe w drobny mak wypłukać z zanieczyszczeń usunąc milion patentów pod przednia owiewka;] przedmuchać pompe złozyć, odpowietrzyć. Wszystkie uszczelnienia pompy do wymiany przy okazji bo to one sypiac sie dostarczyły zanieczyszczeń. Przy upierdliwej pompie i zdolnym poprzednim włascicielu około pół dnia roboty, jak bedziesz miał szczescie i wszystko fabryka to 2,5h i złozone. p.s. Pamietaj ze robisz hamulce! Pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł! niedawno robiłem w virago hamulec , objawy jak w pierwszym poście czyli "miekka klamka". Co się okazało , po rozebraniu całej pompy okazało sie że gumka uszczelniająca tłoczek była za długa (albo się w jakiś magiczny sposób wydłużyła , ktos coś już tam grzebał ) tak że zamykała ten mały otwór i płyn nie miał jak się dostać do przewodów lup dopływ był minimalny . Splanowanie tłoczka o 0,2 mm załatwiło sprawę . Ale czeka koleś już na nowa pompę bo to i tak już lekka kaskaderka na patentach heble mieć. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 witam, mam pytanie, bo po mojej ostatniej wymianie płynu hamulcowego okręciłem odpowietrznik, ale pod sam koniec i wszystko działało, ( 2 tarcze z przodu ), pomyślałem że skoro mam drugi zacisk to go wymienię i wtedy zapowietrzył mi się układ, odpowietrzałem ale nadal klamka dużo się ugina i teraz już nie hamuje się jednym palcem, od pompy idzie jeden wąż, i nad błotnikiem dzieli się na dwie tarcze, pompa nie ma odpowietrznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Powtórz odpowietrzanie. Wszystko wskazuje na to, że masz jeszcze powietrze w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Do odpowietrzania polecam dużą strzykawkę, bo jest szybciej niż pompując, oczywiście na koniec pompowanie tak dla pewności. Na noc opaska zaciskowa na klamkę i powinno być ok, jeśli wszystko jest sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ta pompa bardzo dużo pompuje, jak nie ma denka od zbiorniczka to leci fontanna płynu przy naciskaniu(wcześniej też tak było) , ale może to kwestia regulacji tego zacisku co wymieniłem? jest on używany ale taki sam, brembo, ehh, nie potrzebie ruszałem jak było dobrze tylko ze bałem sie ze mi sie to odkręci i zabraknie hebla. wcześniej blokował koło jednym pacem, teraz przynajmniej na dwa palce i ma większy skok, o co chodzi z tą opaska na hamulcu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 O odpowietrzenie pompy hamulcowej, Wciskasz klamkę hamulca tak jak przy hamowaniu i zaciskasz trytytką, aby została w takiej pozycji na noc. Z doświadczenia wiem, że pomaga, ale pewnie też nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Jak pompa jest sprawna to zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joajer Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Odświeżę temat. Ja mam normalny hamulec ale chyba niezbyt wydajny a to dlatego, że mogę dociągnąć klamkę do manetki. Jest więc miękki, ale nie rośnie i nie będzie zapowietrzony. Moto ma trochę latek więc nie wiem na co można stawiać ale chyba jest możliwe, że ciśnienie traci się częściowo w starych (puchnących) przewodach? Czy też może to być wina pompy? A jeśli przewody to czy warto założyć stalowy oplot? Czy może nowe oryginały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Tak. Stare przewodu powodują "szmatławe" uczucie na klamce hamulca. Winna też może być pompa - stare uszczelnienia puszczają odrobinkę ciśnienie, stąd klamka idzie do kierownicy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Po prostu uklad jest dalej zapowietrzony, pytanie gdzie ? Wg mnie zapowietrza sie pompa lub trojnik przewodow jesli taki istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 ja mam jeszcze lepiej. było git to założyłem stalowe przewody i się zaczęło, hamulec jest gumowaty da się go podpompowac no to zestaw naprawczy do pompy- dalej to samo, czyszczenie tłoczków dalej to samo, wymiana plyny dalej to samo masakra a w deszczu mi miękną jeszcze bardziej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 odpowietrz porządnie układ, pompe też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 trytytka na noc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.