CosmoSquig Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 faktyczna turystyka raczej odpada, bo prędkość przelotowa zbyt małą i po 2 godzinach boli d... Eeeee???To jaka ma być ta Vprzelotowa żeby motocykl był 'do turystyki'??Po to moto ma mały bak, żeby robić przerwy na tankowanie zanim zacznie boleć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) Mały powiadasz ;) :wink: a mój zbiornik to np. nie jest wcale taki mały :) PM2Z: A może DR 750? Ja chyba swojego będę sprzedawał niedługo, ale za 5 koła to go nie oddam. Raczej z 5,5-6. PS. No właśnie, ta V przelotowa jest dla mnie trochę za niska..chciałbym móc tak ze 140 spokojnie jechać, ale tu mi do 120 jedzie jakoś, a potem słabo i wieje strasznie..a może ja taki wrażliwy jestem.. Edytowane 26 Lipca 2006 przez Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 jak to jest ze spalaniem u tych maszyn. Z tego co wiem, to Transalp pali 6-8 l / 100 km, a storm 007 napisał, że to mało. Jak to jest mało, to ile palą nie-oszczędne motory? znacie może jakiś adres stronki z danymi tych wszystkich maszyn (moc, v-max, spalanie, wysokość siodła, podstawowe wady, usterki i ogólny opis)? zwykle na takich stronkach opisuje się ścigi, choppy itp. wielkie dzięki wszystkim za rady. mam teraz twardy orzech do zgryzienia, bo bardzo chcę mieć nakeda, a jednocześnie rozsmakowałem się w dalekiej turystyce (właśnie wróciłem z turcji, a jechałem mz etz 250 :-) ). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Spróbuj na początek poczytać tu: http://www.motocykle.domeczek.pl/ Dział PREZENTACJE.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 No właśnie, ta V przelotowa jest dla mnie trochę za niska..chciałbym móc tak ze 140 spokojnie jechać, ale tu mi do 120 jedzie jakoś, a potem słabo i wieje strasznie..a może ja taki wrażliwy jestem..To kup FJRkę :) Na takim enduraczu warto po prostu inaczej planować traski. Wolniej jechać, więcej zobaczyć (boczne drogi, itp). Mój Vstrom nie ma problemów z jazdą 140-160km/h (choć przy tych prędkościach zawsze bluzgam na źle zaprojektowaną szybę), ale i tak zwykle jeżdżę wolniej. Ostanio doszedłem nawet do wniosku, że na następny wypad w Alpy wezmę moto na przyczepce - taniej, łatwiej i przyjemniej. A te pierwsze 800km autostrad (no, w tym może 150km będzie normalnej drogi międzynarodowej) to nuda na moto, zresztą pokonywałem ten odcinek już multum razy, więc to żadna turystyka ;) Takim motocyklem optymalna moim zdaniem prędkość przelotowa to 70-100km/h. Tak jest bezpieczniej i przyjemniej, no i krajobraz nie zmienia się tak szybko... Łatwiej też znaleźć ciekawe ścieżki prowadzące w las/góry/itp. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 jak to jest ze spalaniem u tych maszyn. Z tego co wiem, to Transalp pali 6-8 l / 100 km, a storm 007 napisał, że to mało. Jak to jest mało, to ile palą nie-oszczędne motory? Jak się postarasz to Transalp łyknie trochę ponad 4 literki, ja zazwyczaj mieszcze się do 6l, ale jeżdze spokojnie , można rzec mało dynamicznie, a 8 to spalisz jadąc non stop 150- 160 km/h.Trochę więc mnie dziwią te twoje dane o spalaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 jak to jest ze spalaniem u tych maszyn. Z tego co wiem, to Transalp pali 6-8 l / 100 km, a storm 007 napisał, że to mało. Jak to jest mało, to ile palą nie-oszczędne motory? Transalp z takim spalaniem to musi miec niezle rozregulowane gazniki i zawory. Takie spalanie to mam w SuperTenere - dochodzi do 8 l przy dlugich przelotach autostradowych gdzie trzymasz duza predkos i obroty silnika. Wada XTZ 750 jest brak piatego biegu (co zwiazane jest ze spalaniem), padajace regulatory napiecia (tylko u tych ktorzy nie dbaja o instalacje elektryczna i o aku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 jak to jest ze spalaniem u tych maszyn. Z tego co wiem, to Transalp pali 6-8 l / 100 km... Ile :) ;) Potwierdzam to co napisał Storm007, że Transalp, który ma takie spalanie musi mieć nieźle rozregulowane gaźniki. Winą za tak duże spalanie obarczyć można także zanieczyszczony filtr powietrza. Mój Trampek we dwie osoby+bagaż, przy prędkościach 120-130 km/h bierze max 6l/100km.Przy jeździe solo spalanie mieści się pomiędzy 3,8-4,2 l/100 km. Pzdr, Draco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 [...]Wada XTZ 750 jest brak piatego biegu[...] :) http://chudzikj.republika.pl/XTZ750.htmPrzecież ten silnik jest PIĘCIOBIEGOWY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) znacie może jakiś adres stronki z danymi tych wszystkich maszyn (moc, v-max, spalanie, wysokość siodła, podstawowe wady, usterki i ogólny opis)? zwykle na takich stronkach opisuje się ścigi, choppy itp.Za hikorem:chudzikj.republika.plibikez.com - trochę mniej danych, ale więcej motocykli a hikor miał oczywiście na myśli SKRZYNIĘ XTZ ;) :) Edytowane 26 Lipca 2006 przez Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 :) http://chudzikj.republika.pl/XTZ750.htmPrzecież ten silnik jest PIĘCIOBIEGOWY Moja literowka... ;) Oczywiscie ze piecio biegowy, mialem na mysli brak szostego biegu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 wszystko fajnie, ale tak jak sobie poczytałem (aha, dzięki za adresy, dużo opisów sprzętów), to xt600 i xtz600 tenere mają swoje wady. oba są awaryjne (kwestie silnikowe), a młodsze xt mają b. mały v. max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumpel Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 proponuje Dr 650 RSE więcej http://dr650rs.info-euro.com/forum/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Kupuj tylko XJ 600 ok. 93-95, lub enduro: Transalpa ok. 90-91 rok za tą cenę (ew. XTZ 750), ale wybór należy do Ciebie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 honda dominator:):clap::);):):( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.