Skocz do zawartości

tom7

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gliwice

Osiągnięcia tom7

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki za uwagi bede próbował dalej co do gaźników to były czyszczone przed zimą więc powinny by ok. Najgorzej że nie mam serwisówki do moto wiec musze wszystkiego szukac. Pozdrawiam Tomek
  2. Paliwo jest problem tylko ze udało mi sie tylko dwa razy zapalic i silnik zaraz zgasł mimo że ssanie było na maxa
  3. Motorek stał parte miesięcy w garażu i teraz jest poblem z uruchomieniem. Motorek to Kawasaki EL 250 z 1995 roku. Przed odstawieniem motorka do garażu był w serwisie i wszystko hulało tip top . Obecnie motor kręci ale nie chce zapalic zapalił 2 razy przy bardzo niskich obrotach i gasł. Poradźcie prosze co to może byc zezon w pełni a motor stoi w garazu az sie serce kraje. Z góry dzięki za wszelkie uwagi
  4. Jesli moge dodac swoje 3 grosze jestem poczatkujący mozna powiedzieć całkowicie zielony i na pierwsze moto kupiłem kawe EL 250 fajny motorek do nauki bo ni eoszukujmy sie na kursie nie nauczysz sie wiele bo co to jest 9 godzin placyku ósemki slalomiki i inne pierdoły a potem niecała godzinka po mieście żarty. To fakt że niektózy kupują np. CBR 600 ( 117 km) i jeżdzą tyle tylko że jedem bedzei jeżdził cąły czas i ic mu sie nie stanie a drugi rozp... sie po pierwszym dniu. Dużo zależy moim zdaniem od szczęsci indywidualnych umiejetności i rozwagi. Rozpedzic do 100 mozna praktycznie kjazdy motro tylko co potem jak musimy awaryjnie hamowac i motorek poleci nam na przednie kólko w CBR 600 to nie jest tak trudno zrobić opowiadał mi w salonie o tym facek kory jezdził tym motorkiem już pare lat a co sie stanie jak przydaży sie to kous bez doświadczenia. Moje zdanie jest taki weż motor którym opanujesz podstawy naprawde podstawy czyli technika jazdy odpowiednie raakce a potem wez sie za mocniejszą maszynę. Jezdząc czym takim jak CBR mozesz czesto ratowac sie robiąc coś nie dokonca poprawnego techniczni nabierzesz takiego nawyku udaci si eto pare razy az trafisz na niedogodna sytuacje ( np bardziej sliska nawierzchnia) i gleba. Podobnie jest np ze sportem silowym najpier zaczynasz małym ciezarem by dobrze wypracowac technike cwiczenaii ruch a potem przechodzisz na ciezszy nie masz kontuzji i cwiczenie jest bardziej efektywne. Mozesz zacząc od razu z duzym tyle tylkoże wykonywany ruch bedzie daleki od doskonałości efektywnosc cwiczenia bedzie duzó mniejsza a i o kontuzje łatwiej wybór nalezy do Ciebie . A i prosze sie nie smiać jak napisałem coś nie tak to po prostu przemyslemnia żółtodzioba.
  5. W jakiej cenie warto kupic rekawice na motor czy cena 120 zł jest ok ?
  6. Mam taki objaw jak uruchamiam motor rano troche popracuje na saaniu potem wrzucam bieg i moto od razu gasnei ( troche lapie sprzegła bo olej jeszcze gesty) to samo w czasie jazdy jak wysprzegle go to od razu złysze b. wyraznie wzrost obrotów czy to normalne ? Na początku myuslałem ze moze odruchowo podkrecam manetke gazu ale nie moto sam wchodzi na wyzsze obroty.
  7. Jak tylko nauczę sie troche lepiej jedzic na moto i uzbieram na jakieś fajne używane turystyczne enduro to chyba nic mnie nie zatrzyma w domu. Powiem krótko coś pięknego i szczerze mówią nie myslałeś o zamieszczeniu tego gdzieś np. w magazynie national geografic piszesz naprawde super i z Twoim talentem szukał bym sponsorów na kolejne wyprawy i publikował bym to wszystko w oficjalnej prasie, material zdjeciowy jaki i opis sa na prawde super. GRATULUJE
  8. Nestety nie mam dlatego też miedzy inymi szukam strony gdzie wszystko jest wmiarę fajnie opisane łacznie z tym w co sie dokładnie zaopatrzyć. Ale raczej na tym etapie co jestem zależało by mi na tym by móc sobie poradzić jak coś sie zacznie dziać w czasie jazdy by móc dojechać do domu lub do mechanika, z dawnych doswiaczen z gasnącym maluchem wiem że czasem wystarczało przeczyścić dyszę wolnych obrotów w moto sprawa chyba nie bedzie taka prosta
  9. Dziękuję tez już zdobyłem namiary i wiem że ponoić jest najlepszy w tych stronach pewnie w przyszłym tygodniu sie do niego wybiore jak tylko si eu niego troche zwolni bo na razie jest zawalony robotą. Pozdrawiam Tomek
  10. Czy zna ktoś z Was jakąs strone gdzie opisana byłaby regulacja gaźnika bądz układu dwóch gaźników, czy w gaźniku jest w motorze jest coś takiego jak dysza wolnych obrotów ( pamietam coś takiego w maluchu często się zatykała) Z góry dzięki za pomoc
  11. Chyba tak bedzie bo jak włącze motor i działa już na wolnych obrotach po wrzuceniu biegu gasnie musze podciagnąć ssanie, możliwe ze jakieś swinstwo siedzi w filtrze paliwa i go zatyka ale gaznik na 100% muszę dać wyregulowac raczej straram sie jechac na jak najniższych obrotak by nie katowac maszyny, szkodfa że najbliższy mechanik jest w innym mieście. Ja jestem z Gliwic ale niestety to miasto jest jak pustynia żadnego mechan ika od motorków tylko katamartany ech. A ja jestem na razie zbyt zielony by cokolwiek grzebać przy gaźniku bo efekt byłby pewnie jeszcze gorszy
  12. Chodzi mi o ssanie to które jest przy kierownicy
  13. Dzieki Pipcyk jesteś prawdziwą kopalnią wiedzy maz u mnie ogromne piwo :D mam nadzieję ze kiedyś sie spotkamy na szlaku. Z Twojego opisu jak na razie najbardziej przypadłą mi do gustu honda transalp a nie polecasz hony africa podobna grupa cenowa, troszkę jeszcze kusi mne to kawasaki KLE 500 ładny niedrogi hm mam jeszcze troche czasu byle do wiosny :D
  14. Z ta kwotą to się zobaczy ile zdolam uzbierać ale raczej chcialbym zmiescic sie w przedziale do 10 000 max a i z tym bedzie ciezko, w sumie rocznik nie jest dla mnie taki istotny mogę kupic coś starszego byle w by było w jako takim stanie technicznym raczej bede polował na okazje i stąd też chce zrobić sobie listę motorków a nie nastawiac sie na jeden.
  15. Motorek to kawasaki EL 250
×
×
  • Dodaj nową pozycję...