iks Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 gpz 900r to jest klasyk kitajcow. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 sądzę, że DR BIG już też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 to jest kolego klasyk i nie koniecznie z powodu wieku ;)jego linia dopiero teraz stala sie trendy ;) a swego czasu silnik byl ewenementem , choc i dzis tez budzi emocje uwielbiam go ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 to jest kolego klasyk i nie koniecznie z powodu wieku ;)jego linia dopiero teraz stala sie trendy ;) a swego czasu silnik byl ewenementem , choc i dzis tez budzi emocjeuwielbiam go ;) ja też :biggrin:ale słowo trendy trochę nie pasuje do BIGA, bardziej do BMW :)silnik był i jest ewenementem, z wiadomego powodu, takich już nie ma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Olejaki teraz mają akurat "neutealny czas". Za stare na szpanerskiego japsa, za młode na klasyka. Wkrótce ich ceny ruszą w górę i będzie można tylko pomarzyć. Potwierdzam to co wyżej pisano - pierwsza seria Gixxerów to już klasyk i ceny grube osiągają. Jako ciekawostkę dodam że 750 w latach 88-89 miały w niektórych egzemplarzach mocniejsze silniki za sprawą innych głowic. Z zewnątrz rozpoznawalne tylko po drobnym detalu na odlewach. Inny kształt komór spalania i chyba płytsze komory, stąd lepszy power. Jakaś limitowana seria tego była, być może to to samo o czym wyżej pisał Guti. Co prawda nie olejak lecz wodniak, ale tez Gixxer. Reanimowałem go całą zimę, rozebrany w drobny mak, polerka, bajery, zajechany silnik. W sumie nie skończyłem go, był prawie gotowy do odpału, czekałem na filtr oleju i coś tam jeszcze, rozstałem się z tym znajomym i nie wiem co dalej. Wydaje mi się że Gixxer nadal tam jest i można go wyrwać w dobrej kwocie.https://picasaweb.go...783645629711826 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Dla tego wspomniałem o modelu 90r :) i limitowanej serii 500sztuk która o ile się nie mylę weszła już w 89r . Olejaki 750poj przez swoje lata produkcji miały różne średnice tłoka i ich skok przy tej samej pojemności , głowice tez były różne , mniej więcej wyglądało to tak , że ostatnie modele Olajaków miały bardzo podobne parametry do tych pierwszych ta sama średnica tłoka i jego skok , głowice też były podobne , mniej więcej po środku właśnie były zmiany , żeby pod koniec powrócić do "starej szkoły" oczywiście średnica gaźników też się zmieniała , dla mnie najciekawszy jest rok 90 , świetny zawias , świetna rama, wspomniany silnik o długim skoku (70x48,7mm jak pierwsze serie) dobre gaźniki i lżejszy od modelu 91r czyli dobra waga ok 190kg (pierwsze modele ważyły coś ok 180kg więc 10kg nadwagi w tamtych czasach na szale lepszego zawiasu i sztywniejszej ramy szersze felgi lepsze opony to dobry wynik) , i jeszcze (ale już raczej nie długo) bardzo przystępna cena nawet za idealne egzemplarze ... Dla mnie najlepsze plastiki jakie są. Zasłynęły głownie swoją odpornością na katowanie :banghead: , i maja dobry dźwięk :icon_twisted: Edytowane 15 Listopada 2012 przez Guti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) od dawna interesuje sie olejakami ale jakos uszlo mi to ze byla jakas seria limitowana , tzn. byla ale pod nazwa RED SUZI czyli limitowana edycja gs 550 tyle ze to w latach 80'tych byloznalazlem , rzeczywiscie wyszla jakas krotka seria ale potem nadal takie rozwiazanie bylo stosowane a tu prosze jaka perelka sie znalazlahttp://otomoto.pl/su...a-M3141665.htmli kolejnyhttp://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-750-M3443420.html Edytowane 15 Listopada 2012 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Nie no pewnie wiesz , że limitowana seria Olejaka 750-tki to GSX-R 750R ... solówka . :) http://fr.wikipedia...._750_R_1989.jpg Właśnie w tym modelu wrócono do "starej szkoły" o której nabazgrałem powyżej . Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu ten właśnie model (nie wiem jak z vinu ale komplet owiewek był oryginalny , tylko wymieniony silnik , pokazał się rok temu na alledrogo, za śmieszną kwotę , i w ten sam dzień zniknęło ogłoszenie) . Podobno to JDM , więc wygląda na to , że ktoś sprowadził , dla ciekawości sam komplet oryginalnych owiewek na zagranicznych portalach ogłoszeniowych kosztuje tyle co zadbany kompletny motocykl późniejszej seryjnej prod. Nakład gsx-r 750R to 500 sztuk (czyli 500 torowych motocykli puszczonych do cywila) , zważywszy na słuszną uwagę Piotra Dudka , można sobie wyobrazić ile ich zostało do dziś. Edytowane 15 Listopada 2012 przez Guti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Czy w kontekście olejaków GSX 1100F już się klasyfikuje do klasyków, czy nie? :wink: Ostatnio kupiłem takiego z myślą doprowadzenia do ładnego stanu :rolleyes: Jest dość zmęczony optycznie, ale technicznie jest niezły. Z dokumentów wynika, że to '92 ale po numerze ramy, że '89 :blink:http://img89.imageshack.us/img89/9848/20121024150540.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Bo jak jest z zagranicy to ma datę pierwszej rejestracji a nie produkcji. To nasz kraj jako jeden z niewielu upiera się przy dacie produkcji, a nie dacie wejścia w użytkowanie :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Tak trochę podejrzewałem. Postaram się jeszcze temat z ciekawości potwierdzić u dealera Suzuki. Jedną z większych bolączek jest brak lusterek, bo resztę brakujących drobiazgów da się spokojnie kupić. A lusterka są specyficzne, nie ma zamienników, używek prawie też nie ma a ceny zabijają. Skończy się chyba na gustownym dopasowaniu czegoś z innego moto a tymczasem będę nim jeździł i szukał oryginalnych.Biorąc pod uwagę, że motocykli tych jest mało i moto jest najprawdopodobniej sprzed '90 to godzien jest miana 'klasyka', czy przydałoby się jeszcze potrzymać go z 10 lat? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) Mnie jara w tym stanie tak jak na foto. :buttrock:Według mnie to young timer. Nie długo będzie już pewnie na tyle klasyczny że nie będzie co do tego wądpliwości. :DKurcze ostatnio jestem napalony na starego lytra :crossy: Edytowane 20 Listopada 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) Mike . Najważniejsze chyba jest czy Ci się podoba czy nie , czy daje Ci przyjemność z jazdy itp , najważniejsze są Twoje odczucia , a czy będzie klasykiem czy też masz go trzymać 10 lat czy 20 to już Twoja rzecz :) P.S : Swoją drogą bardzo dobry motocykl ... Niegdyś nie bardzo lubiany bo nie każdemu się podobał , tzn mało komu się podobał , teraz to się zmienia . Edytowane 20 Listopada 2012 przez Guti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 No Fki były umiarkowanie popularne przez opinię upośledzonych kuzynów wersji R :biggrin: Mi akurat odpowiada spory zapas mocy i momentu w połączeniu z relatywnie spokojną reakcją na gaz i odprężoną pozycją. Trochę średnią opcją są koła 16, ale da się dostać Battlaxy na to :) Są w sumie opisy przełożenia kółek z wersji R i podobno dużo to daje, ale w przypadku starszych motocykli to fajnie jak jest on w oryginale. Co do wyglądu to podoba mi się taki jaki jest i jeżeli będę coś przy nim robił to z zachowaniem obecnego wyglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 a co powiecie na taką ofertę?http://allegro.pl/honda-vfr-750-stan-salonowy-najdrozsza-i2780566708.html Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.