maciulak Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Witam Chciałem poradzić się wyższych użytkowników sportowych motocykli o wyborze motocykla o sportowych aspiracjach. Mam 191 cm wzrostu, max 12 tys zł do wydania :D Bardzo interesuję mnie T-Cat, z powodu niskiego zużycia paliwa, wygodnej pozycji za sterami i dobrej ochrony przed wiatrem i komfotu jazdy na dłuższych trasach. Chciałbym się dowiedzieć jak wypadają pod tym względem motocykle o bardziej sportowym charekterze. Głównie interesuję mnie ZX6R, GSXR, CBR. Jestem bliski kupna T-cata, ale równocześnie ciągnie mnie do ZX6R. Z powodu moich gabarytów nie wiem jednak jak będę się czuł na tym motocyklu a zależy mi na względnym chociaż komforcie. Bardzo proszę o rzetelne opinie na ten temat. Serdecznie pozdrawiamMaciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZX Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Chciałbym się dowiedzieć jak wypadają pod tym względem motocykle o bardziej sportowym charekterze. Głównie interesuję mnie ZX6R, GSXR, CBR.CBR600RR - odpada :D (mowa o roczniku 2005-2006, niestety nie wiem jak to jest z < 2005)Chyba, ze pokombinujesz cos z szyba, bo standardowe ustawienie uniemozliwi ci odbycie komfortowej jazdy :( Ja mam 186 i "jako tako" udalo mi sie wpasowac, ale jadac 160-180 km/h stwierdzilem, ze ludkowie mierzacy 190 cm i wiecej nie dadza rady sie dobrze "ulozyc". :icon_razz: Wczesniej przymierzalem sie (i zasiegalem informacji nt) 600F4i :icon_razz: szyba wyzej, wiec mniejszy problem dla wysokich. :biggrin: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Jeśli ma być sportowo i wygodnie, to ZX-6R.Jeśli ma być troszkę mniej sportowo, a jeszcze bardziej wygodnie, to CBR 600 F.Jeśli ma być najmniej sportowo, a najbardziej wygodnie, to Thundercat. Najlepiej to się przymierz do każdego z tych sprzętów, bo przez net nikt ci nie powie, na czym będziesz się dobrze czuł. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Ja mam 192 i kiedyś miałem okazje usiąść na R-6. Potem wstałem, wyjąłem motorek spomiędzy kolan i oddałem właścicielowi. Pozycja embrionalna, kolana pod brodą, a jak chciałem sie pochylić to szyba prosto w kask. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Tak jak Fat napisał...mój kumpel (jakieś 196 cm) miał do wczoraj CBR F4 i nie narzekał na niewygodę, a ze swojej strony mogę dodać, że nie wyglądał na nim jak na motorynce :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulak Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji... A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji...A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji... Napisz PW do użytkownika olej-bc. To jest chyba najbardziej wiarygodny informator na temat ZX7R w Polsce :biggrin: http://olejolso.prv.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 191cm wzrostu to jeszcze wcale nie tak dużo, ja mam 188 i nigdy nie brałem tego czynnika pod uwage wybierajac motocykl bo to głupota a mam wyższych kumpli(i to sporo) którzy tez lataja świerzymi ultrazwartymi supersportami i nie narzekają... jesli pod tym kątem głwonie oceniasz sportowy motocylkl to raczej celuj w turystyka bo to chyba nie dla ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerhard Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 jak wspomnieli wczesniej koledzy dla wysokiego ktory lubi niewygody dluzszych podrozy 600-ka jest OKsam mam 191cm, jestem jak mowia duzy (120kg wagi) :lalag: latam 1000F-ka i to jest jak dla mnie dopasowana maszynka - duza jak ja- wygodna bo pozycja embrionalna jej nie dotyczy- szybka a nawet szybsza od 600 (probowalem sie z kumplem z jego RR '03), no chyba ze zawazyly umiejetnoscijest ciezka lecz ja sobie z nia doskonale radze podczas manewrow parkingowych(jak mawiaja to jej minus) Przy naszym wzroscie i checi wygodnej oraz szybkiej jazdy proponuje rozejzec sie za sportowym turystykiem. Pozdrawiam i zycze udanego zakupu oraz zadowolenia z eksploatacji. Cytuj Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...... aż ciężko ich wyprzedzić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulak Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam ponownie! Dzięki za wszystkie rady! Zakupiłem w końcu YAMAHE THUNDERCAT i póki co jestem bardzo zadowolony. Przejechałem nią dopiero co prawda 400 km , z tymże jedna trasa miała 300 km :banghead: i bardzo dobrze ją zniosłem. SPIDI: Brałem bardzo różne czynniki przy wyborze maszyny. Ultrasportowość akurat mnie najmniej interesowała jak już napisałem w samym temacie najbardziej interesowało mnie : ---niskie zużycia paliwa, wygodna pozycja za sterami, dobra ochrona przed wiatrem i komfot jazdy na dłuższych trasach.--- Wiem, że wybrałem w końcu motocykl turystyczno-sportowy, ale póki co, on będzie chyba dla mnie najodpowiedniejszy. Zapas mocy w moim T-cacie mam ogromny (przesiadka z XJ600N). Póki co próbuje ją okiełznać, na większe motocykle, tudzież typowo sportowe jeszcze będę miał czas... :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Zakupiłem w końcu YAMAHE THUNDERCAT i póki co jestem bardzo zadowolony. pochwal no sie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulak Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 OK :D A więc, rocznik 1999, sportowe dysze dynojet, sportowy wydech, przebieg 42 tys km (Istnieje podejrzenie, że jest nawet prawdziwy :D ), linki w oplocie stalowym, inne migacze z tyłu ---> To tyle z tych tuningowych gadżetów :D Cena: 9800 zł. Jadąc tą Yamahą z Warszawy zrobiłem 312 km (pełny bak zatankowany). Jak dojechałem do swojej miejscowości nie zapaliła się nawet kontrolka rezerwy! a więc wyszło rewelacyjne spalanie poniżej 5 l /100 km. Muszę jednak przyznać, że była to jazda typowo turystyczna, za samochodem, prędkość na trasie ok. 110/120 km/h. Wizualnie jak wygląda, to pokaże Wam film: http://www.wrzuta.pl/film/q29RQSg7cu/thund...t_120_-_200km_h Bez szaleństw film, w końcu pierwsza moja jazda na tym moto była. Zdjęcia dorzuce potem. Co myślicie o tym sprzęcie? Warto było? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 witamCałkiem ładne moto, oby bezawaryjnie się sprawowała. Do tych 5l/100km dorzuć jeszcze ok 1-1,5 litra, jak się oswoisz z maszynką. W poprzednim moim moto(kawa er5) pierwsze obliczenia oscylowały w okolicy 3,7l/100km, a potem tylko rosło i tak do ok 5,5/100km.A z samochodem jedzie się dość oszczędnie. pozdrawiam Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki900 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Witam Chciałem poradzić się wyższych użytkowników sportowych motocykli o wyborze motocykla o sportowych aspiracjach. Mam 191 cm wzrostu, max 12 tys zł do wydania :) Bardzo interesuję mnie T-Cat, z powodu niskiego zużycia paliwa, wygodnej pozycji za sterami i dobrej ochrony przed wiatrem i komfotu jazdy na dłuższych trasach. Chciałbym się dowiedzieć jak wypadają pod tym względem motocykle o bardziej sportowym charekterze. Głównie interesuję mnie ZX6R, GSXR, CBR. Jestem bliski kupna T-cata, ale równocześnie ciągnie mnie do ZX6R. Z powodu moich gabarytów nie wiem jednak jak będę się czuł na tym motocyklu a zależy mi na względnym chociaż komforcie. Bardzo proszę o rzetelne opinie na ten temat. Serdecznie pozdrawiamMaciej Przy swoich 198cm wybrałem diversion 900. Trasy rzędu 700km pokonuje z uśmiechem na ustach <z małum bulem siedzenia>i choć osiągi nie powalają - trochę brakuje to wolę żyć jak człowiek niż przyjmować pozycję sra*****o kota z kaskiem za owiewką. Jeśli starczy Ci sałaty to proponuję fjr 1300 tu już jest się czym pobawić i pozostaję BEZOBSŁUGOWY KARDAN!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) ja ze swoim 190 cm wzrostu wybrałem Thunderaca, jest to duży i wygodny motocykl który można wziąc na tor i pośmigac gdzieś dalej. Jestem zakochany w tym motocyklu i jak na razie widzę w nim same plusy. Od momentu zapalenia do zgaszenia silnika banan mi z twarzy nie schodzi :) Edytowane 30 Marca 2007 przez Sylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.