Jump to content
maciulak

Duży ścigacz dla dużego (wysokiego) faceta

Recommended Posts

Może kup VW jak ci tutaj?

klik

 

Mam juz jednego VW ;] wystarczy mi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 165cm i ZX-6R jest trochę przyduża :icon_mrgreen:.

A tak poważnie - pofatyguj się do kilku salonów i poprzymierzaj.

 

Właśnie, bo tak to ciężko oszacować. To Ty masz się dobrze czuć a nie forumowicze. My Ci jedynie możemy podpowiedzieć do czego się można ewentualnie przymierzyć. Skocz na jakieś targie, do bliskich prywaciarzy albo salonu i po prosu przymierz ;)


'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie, bo tak to ciężko oszacować. To Ty masz się dobrze czuć a nie forumowicze. My Ci jedynie możemy podpowiedzieć do czego się można ewentualnie przymierzyć. Skocz na jakieś targie, do bliskich prywaciarzy albo salonu i po prosu przymierz ;)

 

 

po to do Was zawitałem :) aby dowiedzieć się o modelach na które moge patrzyć pod względem zakupu, ale i wygody jazdy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

po to do Was zawitałem :) aby dowiedzieć się o modelach na które moge patrzyć pod względem zakupu, ale i wygody jazdy :)

 

Wszystkie powyżej 1000 pojemności. One są chyba największe :D


'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Share this post


Link to post
Share on other sites

podaj budżet :)

 

Przy moim wzroście, 193cm dobrze się czuję na gsx650f - moto idealne dla początkującego, praktycznie bandit 650 w owiewkach. Chyba że od razu chcesz radykalnie na typowego sporta sie przesiąść. GSX ma silnik łagodny jak baranek - w sensie liniowości oddawania mocy - ale setkę łapie w okolicach 4s. Przy tym można nim z sensownymi prędkościami polatać nawet we dwoje. Wydaje mi się że 650 są na tej samej ramie co 1250 - motocykl wygląda na sprzęt o większej pojemności. Ponadto możesz kupić rocznik 2008 za 12 koła - a to duża zaleta :) Szczególnie jak za Africe dużo wytargałeś. Na twoim miejscu zainwestowałbym w regulowaną kanapę z bandita, albo dał ją do tapicera żeby Ci podwyższył i tyle - w oryginale jest dość nisko, przynajmniej tak mi się wydaje. Ale i tak przy AT wsio będzie Ci się małe wydawać.

 

Mam ten sam problem co Ty, większość moto wygląda podemną jak skutery, zaś posiadanie litra narazie nie wychodziło w grę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czułem się dobrze, a czy 6cm robią duza różnice?

 

...moja zona mowi, ze bez tych 6cm czuła by sie jednak gorzej....ja tym bardziej :icon_razz:

 

 

Wszystkie powyżej 1000 pojemności. One są chyba największe :D

 

...powyzej 2000 pojemnosci sa jeszcze wieksze......kup Rocketa :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam miałem podobny problem (tylko że ja mam 190cm).Wszystkie te cbrki wydawały mi się małe. Generalnie wybrałem VFR 800 Fi.Gabarytowo większa od sportowych 600. Duże z tego co wiem są jeszcze yamahy thundercat i thunderace.No i wiadomo XX1100 i Hajka /zx12r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla dużych chłopaków polecam:

Honda XX

Yamaha XJ 900

Yamaha TRX 850

BMW K1200GT (1 generacji)lub K1200RS lub R1100S

Suzuki GSXR 1100

 

może nie są to typowe sporty ale mają owiewkę i da się nimi pojeździć szybko a przy tym komfortowo. Szczególnie warte uwagi są Beemki.


Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla dużych chłopaków polecam:

(..)

Yamaha TRX 850

Hmm.. TRX to moto wielkie duchem, ale gabarytowo wrecz przeciwnie :icon_mrgreen: Ja sie na nim czuje jak kolos, a mam 182cm..

 

BMW K1200GT (1 generacji)lub K1200RS lub R1100S

 

może nie są to typowe sporty ale mają owiewkę i da się nimi pojeździć szybko a przy tym komfortowo. Szczególnie warte uwagi są Beemki.

Te w/w BMW to duze maszyny, fakt. Chyba jedne z najwiekszych :)


Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak szukasz dużego, szybkiego i wygodnego - XX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

 

Wchodząc na forum wydawało mi się że temat jest mocno oklepany, lecz niestety nie udało mi się nic znaleźć (mogłem źle szukać...)

 

Mianowicie planuję przesiadkę z CBR 600 F3 na jakiegoś innego sporta lecz poszukuję trochę wygodniejszej pozycji. Wiem że sporty nie są od wypoczynku lecz mam 185cm wzrostu i chyba za długie nogi :)

 

Chciałbym popróbować jazdy na torze i wiem że sety są niezbędne i one mogą poprawić sytuację, lecz podczas ostatniej wizyty na torze dosiadłem Daytone 675 z setami ustawionymi w skrajnej pozycji i to dalej było mało dla mnie. To samo na CBR600RR PC37.

Nie miałem okazji dosiadać wielu modeli więc pytam Was czy jest jakiś motocykl z lepszą pozycją dla mojego wzrostu.

 

Kryteria są takie:

-cena do ok 12 tys

-pojemność nie gra roli ale preferuję 600 bo więcej nie wykorzystam

 

Dzięki za pomoc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gsxr k4-5 jest chyba "największy" ze sportów. Wiesz że na tor sety są wyżej niż cywilne co dodatkowo skomplikuje sprawę.

 

Kuzyn jeździ teraz na tl 1000s, chłop ma pod 2m wzrostu i twierdzi że idealnie pasuje do tego motocykla.


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakbyś podwyższył się o 10 tys zł, to zaproponowałbym Ducati, a tak to tylko japońce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Chciałbym kupić coś a'la ścigacza aczkolwiek wiem, że z moim wzrostem to będzie nie mały problem żeby nie wyglądać głupio na nim i dlatego kieruję pytanie do Was czy w ogóle ścigacz z moim wzrostem wchodzi w grę czy lepiej sobie odpuścić i poszukać coś bardziej sport/naked a może właśnie turystyk? Dodam, że ważę ok 90 kg i często będe jeździł z kimś na 'pace'.

Wkład to max 4 tysiące.

Edited by woda92

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam tyle samo wzrostu a pół życia przejeździłem różnego rodzaju sportami

czy wygląda o głupio ??? a co mnie to obchodzi :biggrin:

jedynie co to przy takim wzroście na sporcie jest ciut niewygodnie ale wszystko do przeżycia

w każdym razie kiedy przesiadałem się z V-stoma na plastika pierwsze kilka minut sprawdzałem czy przypadkiem nie położyłem nóg na podnóżkach pasażera :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Jakiś czas mnie tu nie było ponieważ sprzedałem obydwa motocykle i nie za bardzo miałem czas na szukanie nowego. Na jednośladach jeżdżę od dziecka z małymi przerwami. Przerobiłem juz ZZR 600 1992/FZR 1000 1995/ZX-6R 1997/CBR 900 1997/CBR 900 1998/ZX12R 2004/ GSXR 1000 K1 a takze jawy wsk itp. Szukam następnego moto w cenie do 14K. Doszedłem do wniosku że kupno nastepnego litra trochę mija się z celem ponieważ wykorzystanie możliwości takiego motocykla na drodze publicznej jest w zasadzie nie możliwe i spokojnie wystarczyła by mi 600-ka. Probem polega na tym że mam 190cm wzrostu i 105kg wagi. Myślałem nad 636 2006 albo cbr 600 rr 2005 bądź gsxr 600 2005 ale wydaje mi się że te motocykle bedą stanowczo za małe . Słyszałem że 636 jest trochę większa od konkurencji? Czy ktoś z obecnych o podobnych gabarytach ujeżdża takiego sporta a jeśli tak to jakie wrażenia?

 

Jeżdżę głownie po duzym mieście (Wrocław) latem zdarza mi się robić trasy po 300-400km. Nie chcę enduro nakeda itp.

Edited by Arczibreslau

Share this post


Link to post
Share on other sites

ujeżdżałem dużo różnych plastików (192 cm wzrostu ) i mogę ci tylko tak powiedzieć - największe i najwygodniejsze było CBR 929

praktycznie na każdej 600 czułem się jak słoń na mrówce

wykorzystanie 600 na drodze jest tak samo realne jak litra - tzn może jak używasz tylko 1 i 2 biegu to poza terenem zabudowanym nie grozi ci zabranie prawka :biggrin:

rozważ może coś bardziej turystycznego ( haja , kawa 1400 ew z tańszych to honda XX )

Edited by kiler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem zx12r i nie chce już takiego kloca. Duże, ciężkie, z ogromnym zapasem mocy. Jest to dobry sprzęt na autostradę lub dłuższe wycieczki ale do manewrowania pomiędzy samochodami słabo się nadaje. Muszę przymierzyć się do 636 z 2006 . Słyszałem że ta kawa jest trochę większa od innych 600. Niema tu kogoś o wzroście 190 kto jeździ na 600 np 636?

 

Myślałem też nad gsxr 750 K4-K5

 

Swoja drogą nie rozumiem dlaczego te motocykle są coraz mniejsze, wiem że producenci starają się zaoszczędzić masę itp ale samo zmniejszanie motocykla tylko po to aby zaoszczędzić 5kg jest trochę głupie ponieważ 9 na 10 z tych motocykli jeździ po zwykłych drogach i użytkują je zwykli ludzie a oni po 2000 roku nie zaczęli się kurczyć lecz wręcz przeciwnie. Ktoś kto ma 190cm wzrostu i chciał by pojeździć sportowym motocyklem musi od razu mierzyć w litra albo przynajmniej w 3/4 bo na motocyklu typu R6 2004 będzie wyglądał komicznie nie wspomnę już o tym że wszystko go będzie boleć po kilkudziesięciu kilometrach.

Edited by Arczibreslau

Share this post


Link to post
Share on other sites

M

Myślałem też nad gsxr 750 K4-K5

usiądź raz na tym , przejedź 30 km to myślenie szybko ci przejdzie :biggrin:

kawa większa od innych 600 ?? może . ale i tak to mikrus

 

Mi............ Ktoś kto ma 190cm wzrostu i chciał by pojeździć sportowym motocyklem musi od razu mierzyć w litra albo przynajmniej w 3/4 bo na motocyklu typu R6 2004 będzie wyglądał komicznie nie wspomnę już o tym że wszystko go będzie boleć po kilkudziesięciu kilometrach.

suzuki 3/4 jeśli chodzi o gabaryty to to samo co 600

Edited by kiler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem zx12r i nie chce już takiego kloca. Duże, ciężkie, z ogromnym zapasem mocy. Jest to dobry sprzęt na autostradę lub dłuższe wycieczki ale do manewrowania pomiędzy samochodami słabo się nadaje. Muszę przymierzyć się do 636 z 2006 . Słyszałem że ta kawa jest trochę większa od innych 600. Niema tu kogoś o wzroście 190 kto jeździ na 600 np 636?

 

Myślałem też nad gsxr 750 K4-K5

 

Swoja drogą nie rozumiem dlaczego te motocykle są coraz mniejsze, wiem że producenci starają się zaoszczędzić masę itp ale samo zmniejszanie motocykla tylko po to aby zaoszczędzić 5kg jest trochę głupie ponieważ 9 na 10 z tych motocykli jeździ po zwykłych drogach i użytkują je zwykli ludzie a oni po 2000 roku nie zaczęli się kurczyć lecz wręcz przeciwnie. Ktoś kto ma 190cm wzrostu i chciał by pojeździć sportowym motocyklem musi od razu mierzyć w litra albo przynajmniej w 3/4 bo na motocyklu typu R6 2004 będzie wyglądał komicznie nie wspomnę już o tym że wszystko go będzie boleć po kilkudziesięciu kilometrach.

 

A Ty się na coś zdecyduj z poglądami. Raz piszesz, że większy i cięższy motocykl jest be, bo mało zwrotny, po czym biadolisz, że obecne 600 są takie małe i bez sensu.

Otóż są takie małe, szczupłe i lekkie żeby były zwrotne i świetnie sie prowadziły w zakrętach. To nie jest motocykl dla kogoś kto szuka wygód.

Druga sprawa, sportowa 600 nie nadaje się do miasta. Za rok będziesz ją sprzedawał poirytowany zakupem.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arczibreslau - Killer ma rację. W ogóle jeździłeś na jakiejś sportowej 600? Większość z nich żeby jechała musisz kręcić bardzo wysoko, co sprawia, że w ruchu ulicznym jakiś naked 600 z mocniejszym dołem jest bardziej przydatny. Dlatego lepiej jednak jeśli interesuje Cię tylko sport, to skup się na litrze, bo ma mocniejszy dół. Różnica w wadze rzędu 30kg (do 600) to nie przepaść. Nie porównuj ZX12R do współczesnego sportowego litra, bo to chyba przepaść jest. Z kolei Gixx 750 jest wielkości 600 i chyba wiesz o tym?

Może jednak warto pójść w jakiegoś nakeda albo supermoto?

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeździłem na wszystkich gixach od k4 do k8 i faktycznie spośród 600/750 k4,k5 są największe (najdłuższe). K6,k7 są nieco większe jak np r6 czy 600rr ale to już filigranowe, nowoczesne sprzęty. Takim ostatnim klasycznym dużym motocyklem jest gix 1000 k7,k8.

Ja też jestem wysoki. Mam 189cm. Na żadnym jakoś się źle nie czułem, nawet bym rzekł że mi pasuje filigranowość nowoczesnych sprzętów. Zgodzę się tez z poprzednikami co do 600. 750 to prawie jak litr w podwoziu 600, ale wymiarami się nie różnią. To raczej coś dla kogoś komu w 600 mocy zabrakło, ale lubi kompaktowość 600. Wykorzystanie tego na ulicy w pełni jest tak samo trudne jak litra. To czego szukasz da ci jakiś naked lub inny sprzęt bardziej zorientowany na średni zakres obrotów.

Jak to musi być sport to zostaje litr. K7,k8 ma słabszy dół od starszych litrów, ale jest też mocniejsze. Na torze da się tym pociskać jak 600 po chwili przyzwyczajenia. Mnie w tym sprzęcie wkurzają tylko seryjne hamulce, które są za słabe i puchną na torze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój aktualny koń jest idealnie skrojony na mnie (190cm i 105 kg).

Druga generacja Aprilii RSV jest już mniejsza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hikor... Ty metr 90 to chyba masz na szpilkach :-)..

Ja powiem Ci tylko tyle:

Strit trypel, byle R.. . I masz qunia i na tor i do normalnego użytku... Heble, zawiasy, rewelacyjny silnik i nader wygodna pozycja, bo to rozebrana Daytona, tylko z normalną kierą i minimalnie innymi setami. W tym co wrzucałem z Poznania możesz sobie zobaczyć .... 191 na tym...


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...