kapcon Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 co to moze byc?? czy miał ktos podobny problem jaka ja?? paliwo w baku jest :D, swiece w sumer stanie (dzis nawet je "czysciłem") iskra jest, a moja Cbr-ka stoii:( kreci rozrusznik nawet czasem jak by chaiła zalapac ale nie, myslalem, ze ją zalałem ale nie. Moze pompka? a moze wy mi cos doradzicie? brdzo bym był wdzieczny. Dodam, ze zrobiło mi sie to podczas jazdy myslałem ze juz paliwa jest mało, przełączyłem na rezerwe i lipa, niewiem zabardzo od czego zacząc sprawdzac. no panowie prosiłbym o pomoc, niewierze , ze niema tu takiego co by cos wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Jak sprawdzasz ta iskre, to pokazuje sie na samych elektrodach swiec, czy raczej glebiej bije raczej do obudowy, a nie elektrody ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 iskra jest na samych elektrodach, nie maja przebicia. Zastanawiam sie jeszcze czy pompka mi nie siedzi paliwowa, bo moze byc tak ze paliwo nie dochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Dobrze kombinujesz. Mialem juz kilka awarii pomp paliwowych w F3. Sprawdzales czy swiece sa mokre? Czy paliwo dochodzi do gaznikow i do cylindrow? Zacznij od kranika, potem pompa, pozniej gazniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Sprawdzales czy swiece sa mokre? Czy paliwo dochodzi do gaznikow i do cylindrow? Miałem pisac to samo. To ze masz paliwo w baku jeszcze o niczym nie swiadczy :) Po takim kreceniu i podawaniu paliwa swieczki juz dawno sa na smietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 przed chwilą sprawdziłem kranik czysty paliwo sie leje :D, do pompy dochodzi przez filterek a w pommie jak by nie, myslalem ze pompa siedzi, odpiołem pompke i podpoilem na "krótko" do akumulatora pompa działa. musze posprawdzac kable te co wychodza od pompy moze gdzies są przerwane albo jakis bezpiecznik niewiem, sprawdzalem bezpieczniki niby są OK. trzeba bedzie chyba po kablach sprawdzac, niewiem ;| co do swiec własnie sie zdziwiłem swiece w super stanie idealnie wypalone i wcale nie było mokre dziwne ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 co do swiec własnie sie zdziwiłem swiece w super stanie idealnie wypalone i wcale nie było mokre dziwne ;| Czyli paliwo w baku to nie wszystko jak widzisz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 kurcze łapiesz mnie za słówka specjalnie tak napisałem zeby nie było głupich tekstow zebym popatrzył do baku czy jest benzyna:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 E wcale nie. Po prostu nie sprawdziłeś wcześniej świec, jakbyś zauważył że są suche to byś wiedział że paliwo wcale nie dochodzi do cylindrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 pierwsze co zrobilem to swiece sprawdziłem bo byłem pewien ze motor zalałem ale jak sie okazało, ze jednak nie:) dlatego pytam na forum co moze byc jeszcze popsute , wadliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 (edytowane) Coś w układzie paliwowym. Filtr paliwa sprawdziłeś? Ups, doczytałem że filtr sprawdziłeś. To zostają gaźniki. Edytowane 30 Kwietnia 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Jak przeczytalem caly temat - na moje "łoko" gaźniki ;-) nie mozesz ich zalac "recznie"? - tj. wlac benzyne przez przewod od paliwa omijajac bak i pompe... Ps. zrob stary patent ktory radze w wiekszosci postow - wykrec swiece, wlej 1-2ml benzyny, zakrec swiece i zakrec rozrusznikiem. Jesli odpali na chwile i zgasnie, to znaczy ze gazniki. Tym sposobem wylaczasz z diagnozy caly uklad poza paliwowym. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 podlaczenie pompy bezposrednio do akumulatora prawie nic Ci nie wniesie. pompy w tym przypadku sprawdza sie niemal tylko i wylacznie pod obciazeniem. podyktowane jest to tym ze bez obciazenia styki sa w stanie sie jeszcze rozkleic. w momencie paliwa w pompie juz moze to nie byc takie proste. mam kilka takich pomp na stanie, oczywiscie wszystkie popsute w ten sam sposob, a przylaczenie zwyklych stykow, chociazby nawet wzmacnianych powierzchniowo i tak nie przyniesie skutku, bo zrobisz tysiac km i szlag to trafi. druga sprawa to wadliwy modul od sterowania pompa. w niektorych modelach lubil siadacz pewnym przebiegiem. mala kosteczka Shindengen podlaczona prawie tuz za pompa. na poczatek proponuje Ci delikatnie wyczyscic styki pompy jakims pilniczkiem,np. do paznokci. dzieki awarii tego typu malo ze kupilem swoje moto za pol ceny to jeszcze odwiedzilem kilku klientow;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 z ta strzykawka nie próbowałem no ale mysle ze by fura odpaliła. Ona juz tak prawie ze prawie załapała no ale nie odpali jak wyciagałem pompe, sciagajac wąz ktory doprowadza paliwo do gaznikow jak juz go sciaglem to dosc duza ilosc paliwa wyciekła, wydaje mi sie ze do gaznikow paliwo jest chyba doprowadzone z tym ze w miejszej ilosci. Moze byc tez tak sprawa jesli chodzi o gazniki; jakies zaworki czy cos w tym stylu moga byc przytkane ?? nieorientujecie sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 no juz wszystko gra:)) dzieki wielkie za wskazówki:) to była pompa:) pozdawiam i szerokosci wszystkim:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.