lukaszbiernacki Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam. Żeby go zapalić (zaczeło to sie dziać pod koniec tamtego sezonu, ale na początku tego był zrobiony pełen sewis) musze kręcić coś od 2 do 5 minut niekiedy odpali po 5 sekundach ,ale jak zauważyłem że kręce go dłużej i pomyślałem że go zalało i nie ma iskry odkręcam świece a one nie są nawet mokre nie czuć od nich benzyną. Jak silnik już odpali i się rozgrzeje dodam mu gazu tak na 5-6 tyś. obr. to zawiesza się na 3 tyś. i po jakiś 10 sekundach wróci do obrotów biegu jałowego ale i te obroty też są za duże czasami 2 tysiące niekiedy 1,5 tys. a jak zejdzie ponirzej 1,5 to gaśnie. Sam już niewiem czy on łapie gdzieś lewe powietrze, jak to sprawdzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Masz gaźniki do roboty. A lewe powietrze sprawdź dezodorantem - jak moto pracuje to popsikaj w okolice krućców - gdy obroty wzrosną to masz lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 A ssanie dziala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ssanie zawsze otwieram na full , jeszcze nie napisałem żeby nim ruszyć to go trzeba wkręcić na 3-4 tys. ,jak będe ruszał z niższych obrotów to sie tak jakby dławi ale w końcu pojedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 i on jest po pełnym przeglądzie? przegląd to jest do zrobienia- poprawienia. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam. Żeby go zapalić (zaczeło to sie dziać pod koniec tamtego sezonu, ale na początku tego był zrobiony pełen sewis) musze kręcić coś od 2 do 5 minut niekiedy odpali po 5 sekundach ,ale jak zauważyłem że kręce go dłużej i pomyślałem że go zalało i nie ma iskry odkręcam świece a one nie są nawet mokre nie czuć od nich benzyną. Jak silnik już odpali i się rozgrzeje dodam mu gazu tak na 5-6 tyś. obr. to zawiesza się na 3 tyś. i po jakiś 10 sekundach wróci do obrotów biegu jałowego ale i te obroty też są za duże czasami 2 tysiące niekiedy 1,5 tys. a jak zejdzie ponirzej 1,5 to gaśnie. Sam już niewiem czy on łapie gdzieś lewe powietrze, jak to sprawdzić?? Opisz ten pełen serwis po kolei co było robione? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 (edytowane) zostały wymienione wszystkie płyny , filtry, regulacja luzu zaworowego no i gaźniki (czyszczenie, sprawdzenie poziomu paliwa, synchro) może jest gdzieś jakaś nieszczelność na krućcach ssących i gaźniki złapały jakieś syfy??? Edytowane 28 Kwietnia 2009 przez lukaszbiernacki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 A ssanie dziala ? Właśnie sam niewiem jak silnik zapali to pochwili zadziała i trzyma wyzsze obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 (edytowane) Łukaszu a jak tam twoje króće??Całe są???Nie popękane?? Druga sprawa to sprawdź cisnienie sprężania. Pozdro Edytowane 1 Maja 2009 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 (edytowane) z ciśnieniem jest chyba dobrze (ok.1,5 roku temu było sprawdzane i żaden gar nie mniał mniej niż 9 )bo podczas jazdy niema problemu (nawet tuż po odpaleniu) a w serwisówce wyczytałem że może być zapchana ta rurka (chyba miedziana) co wystaje z każdego gażnika lub dysza startowa napiasne też było o fałszywym powietrzu że może się dostawać po przes oringi które są między króćcem a głowicą (króćce przed montażem gaziorów oglądałem i nie są popękane), lewe też może sie dostawać przez uszczelke pokrywy pływaka lub też przez te zaślepki od tych rurek do których podpina się wakuometry. Edytowane 1 Maja 2009 przez lukaszbiernacki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 z ciśnieniem jest chyba dobrze (ok.1,5 roku temu było sprawdzane i żaden gar nie mniał mniej niż 9 ) no dobra ale sam mówiłes ze jak robiles reg zaworów to niektóre były podparte- to jest powód aby sprawdzic cisnienie sprezania Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 no tak zgodze się z tobą bo tak mówiłem przed regulacją luzu zaworowego motocykl miał się problem rozpędzić powyżej 190 a do 220 to nechciał nawet dojść teraz po reg. nie ma problemu rozpędzić się do pręd. max. dzisiaj zdjełem gaźniki mam zamiar wymienić wszystki o-ringi; okazało sieże są popękane te zaślepki od rurek do których podłącza sie wężyki wakuometrów; sprawdzałem też krućce ale żaden nie ma pęknięć; też tak z ciekawości zatykałem kolejno każdy kruciec ręką(gaźniki zdjęte) i kręciłem rozrusznikiem, jak się kręci to nie omało ręke wessie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 (edytowane) mam jeszcze jedno pytanie mianowicie: podczas uruchomiania zimnego silnika wyciąga się ssanie ,i chcę sie dowiedzieć czy silnik ciągnie najpierw paliwo z układu wolnych obrotów a potem z układu ssania czy odwrotnie????? Edytowane 6 Maja 2009 przez lukaszbiernacki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Z obu jednoczesnie zalezy też to od konstrukcji ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 tu masz zdjęcia: wolne obroty http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9dfe7c90628d326c.html układ ssania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fc812ee2a7cbfd1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.