seweryn2 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam mam problem przy Suzuki GS 850. Na jednym z garow nie chce mi pracowac włoze swiece odpale na trzech chodzi na tym czwartym nie wykrece swiece jest mokra i iskra na swiecy nadal jest co to moze byc czekam na wasze odpowiedzi dzięki :notworthy: Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez seweryn2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek-WGM Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Wiesz jak zrób? Odpal moto i na tym cylindrze co nie pali złap za fajke i unieś ją około 1-2mm w górę. Tak aby fajka nie była założona na świece. Powinien zagadać bo wtedy tworzą się dwie iskry-pomiędzy świecą a fajką i na samej świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) i to pomoze?? a czemu ?? bo tworzą się dwie iskry ??? czy coś takiego :icon_question: Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez seweryn2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Czy iskra na tej świecy jest mocna? Jaki ma kolor? Być może ma za słabą energię i na wykręconej świecy będzie przeskakiwać a pod ciśnieniem iskra zanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jest biała niebieska czasami coś takiego i czasami skacze (nie ma przebicia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 sprawdź czy zawór nie jest podparty, zamień świece i fajki miejscami. Poziom paliwa masz dobry? Zaworek iglicowy sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 tak jak Ci napisał Bartek to może pomóc ale zjarać moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 może go zalewać na tym garze, albo może nie mieć sprężania, dwie podstawowe rzeczy do sprawdzenia. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek-WGM Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Nie zjara modułu, w wielu motorach tak robiłem i jeżdżą do dziś a taki trick pokazał mi znajomy, który prowadzi warsztat motocyklowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) robiłem tak z tą fajką zdejmowałem ją na dwa mm i nie pobudzało świecy :banghead: prosze pomóżcie co jeszcze sprawdzic :icon_rolleyes: a i jeszcze wymieniłem kondensatory zamieniłem podmieniłem miejscami fajki i cewki i to samo :( Edytowane 18 Kwietnia 2009 przez seweryn2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zamieniales swiece miejscami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 tak zmieniałem i nie chciała zagadać a jak ja wykrecilem to byla lekko mokra i miala iskre :( Patrzyłem czy ma taką samą kompreje na tym cylindrze co chodzi a na tym co nie chodzi i zdaje mi sie ze ma ciut mniejsza kompresje. A przestał mi chodzic na tym cylindrze po tym jak jechal od kolegi i ruszylem tyak ostro i wlasnie padla mi swieca na tym cylindrze co teraz nie chodzi i na trzech garach przejechalem do domu dwa km. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) zmierz kopresję na tym garku,jeśli jest iskra i paliwo to taki motor musi gadać,nawet jak gaznik nie jest super ustawiony Wiesz jak zrób? Odpal moto i na tym cylindrze co nie pali złap za fajke i unieś ją około 1-2mm w górę. Tak aby fajka nie była założona na świece. Powinien zagadać bo wtedy tworzą się dwie iskry-pomiędzy świecą a fajką i na samej świecy. skąd wy bierzecie takie pomysły? :clap: Edytowane 18 Kwietnia 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) A co, kompresję palcem sprawdzałeś? Czy manometrem. Luzy zaworowe sobie sprawdź, ale po twoich postach na forum wnoszę że zepsujesz ten ładny, klasyczny motocykl dość szybko. Edytowane 18 Kwietnia 2009 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Lekki OT: od krecenia bez podlaczenia swiecy mozna spalic moduł? ;-) (w gpz500s) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.