Przemek PbS Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Jak ustawic swiatla wyzej? Sa dwa pokretla, prawdopodobnie temu sluzace, wiec ktorym w ktora strone, bo swieca mi szeroko a nisko ( mowie o dlugich bo tylko na takich jezdze), przez co jazda noca poza miastem wymaga skupienia i zmniejszenia drastycznie predkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Dolne pokrętło służy do ustawienia vertical a dolne do horizontal. PS. Mój Gixxef teraz postoi pod chmurką przez kilka tygodni. Za karę. :icon_razz: Bo przy czyszczeniu łańcucha wkręcił mi 4 palce między zębatkę a łańcuch do połowy obrotu i na szczęście silnik wtedy się zatrzymał. Masakra, nie chce mi się pisać więcej bo mam tylko 1 rękę sprawną teraz. Więcej info w przy piwie w temacie o międzynarodowym dniu leworęcznych. :lalag: :icon_twisted: pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jak macie ochotę to sprawdźcie w swoich maszynach dokręcenie 4 śrub . 2 szt. nr 3 - śruba , 2szt. poz.8 - wkręt . Podczas smarowania łańcucha zauważyłem luźny tylny błotnik . Brakowało 3 śrubek . Musiał jakiś czas wisieć na ostatnim wkręcie która trzyma owiewkę , i mocowanie w owiewce pękło . Brakowało 3 śrubek . Stało się to po 90 kkm zrobionych na naszych dziurawych drogach . Link do fiszki .Trzeba się mocno pochylić , żeby je zobaczyć .Wewnątrz błotnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 A teraz coś z zupełnie innej beczki (MP), ma ktoś z Was zamontowany wingrack givi w jajku? Dziś odebrałem swój, kupiłem używkę, tylko mocowanie (Y) jest od innego motocykla. Potrzebuje dokładniejszych zdjęć systemu mocowań wingracka do moto. Uprzedzam, przeszperałem już google, kilka zdjęć znalazłem jednak przydałoby się więcej szczegółowych. Jeżeli mi się nie uda dorobić to będę zmuszony dokupić dedykowane, to mi się nie widzi za bardzo, kufry czekają w kolejce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Kupie przelotowy/sportowy wydech do jajka, ew. jak ktos zmienial na przelot i ma oryginal to z checia odkupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad_trabi Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Hej Panowie!pytanie o zestaw napedowy do duzego jajka. Na jakim jezdzicie i ile wam wytrzymuje?Ja mialem RK o-ring wzmacniany i wytrzymal okolo 20 tkm. Regularnie czyszczony nafta i smarowany. Teraz zakupilem RK x-ringowy - ciekawe ile ten wytrzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo88 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam, ponieważ nie chce zakładać nowego tematu spytam się tutaj. Ile wasze jajka biorą oleju? Moja ma juz 48tys przejechane jeżdzi na syntetycznym Motulu 10W 40 i bierze mi koło 350-400ml. Ponieważ dopiero kupiłem ten motor to nie wiem czy to standard, czy za dużo. Jeżeli to drugie to co byscie poradzili zmianę oleju? Jeżeli tak to na jaki? Ewentualnie co to moze być. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Moja ma 38 tys mil, po kupnie (w maju/czerwcu chyba)dolałem ponad stan i i do dziś jest ponad stan a zrobiłem nią ok.5 tys mil. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo88 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Moja ma 38 tys mil, po kupnie (w maju/czerwcu chyba)dolałem ponad stan i i do dziś jest ponad stan a zrobiłem nią ok.5 tys mil. a jaki konkretnie olej mu wlales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 a jaki konkretnie olej mu wlales? Pierwszy z brzegu na półce na CPN. Chyba Castrol jakiś czy coś, nie wiem, na dolewkę tylko brałem. Polecam Ci Castrol GPS - latałem na tym Suzuki GS500E na kurierce - ogromne przebiegi, ciezkie zycie motocykla co dzien przez cały rok i nic sie nie działo nawet po 50kkm na tym samym oleju. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicia23 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam, ponieważ nie chce zakładać nowego tematu spytam się tutaj. Ile wasze jajka biorą oleju? Moja ma juz 48tys przejechane jeżdzi na syntetycznym Motulu 10W 40 i bierze mi koło 350-400ml. Ponieważ dopiero kupiłem ten motor to nie wiem czy to standard, czy za dużo. Jeżeli to drugie to co byscie poradzili zmianę oleju? Jeżeli tak to na jaki? Ewentualnie co to moze być.Pozdrawiam od wymiany do wymiany bez dolewek. Ubyło z 1/3 stanu na oczku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras11 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Witam, ponieważ nie chce zakładać nowego tematu spytam się tutaj. Ile wasze jajka biorą oleju? Moja ma juz 48tys przejechane jeżdzi na syntetycznym Motulu 10W 40 i bierze mi koło 350-400ml. Ponieważ dopiero kupiłem ten motor to nie wiem czy to standard, czy za dużo. Jeżeli to drugie to co byscie poradzili zmianę oleju? Jeżeli tak to na jaki? Ewentualnie co to moze być.Pozdrawiam Moje jajo ma 47 kkm, bierze około 0,5l na 6000 km. Na syntetyku też miałem podobne problemy. Polecam Moula tylko mineralnego. Problemy powinny ustąpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witka! Sam do końca nie wiem jak powinno być z tym cholernym olejem...teoretycznie jest to olejak, a silnik chłodzony olejem ma to do siebie, ze lubi sobie wypić. Moje jajko chla jak dobry pijak! Przejechałem 7 tys. wymiane też przejechałem więc czeka mnie na dniach hehe. W trakcie tego przebiegu dolałem ponad 1,5L więc podejrzewam, że mogą być uszczelniacze padnięte. Dla porównania - mojemu kumplowi (Jajko 2003r) po przejechaniu 5 tys. nie ubyło nawet ciut oleju.Aha...mój grat jest z 98r i ma przejechane 37kkm. Pozdrawiam wszystkich motórzystów! Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Panowie mam takowy problem:Motocykl stał noc i dzień na dworzu pod plandeką....wieczorem chciałem go odpalić(paliwko jest,akumulator sprawny)...przekrecam stacyjke...krece rozrusznikiem i nic.Sprobowalem na ssaniu i rowniez nic....a rozrusznik krecil dobrze.Caly czas byl motocykl użytkowany,tylko akurat w dzien oraz noc postal i taka akcja?Nastepnie sprobowalem przy otwartej przepustnicy krecic rozrusznikiem(bez ssania oczywiscie)....nie odpalil.Odczekalem troche...zalaczylem tyćkę ssania zakręciłem i odpalił.Cóż to może byc za problem? Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Panowie mam takowy problem:Motocykl stał noc i dzień na dworzu pod plandeką....wieczorem chciałem go odpalić(paliwko jest,akumulator sprawny)...przekrecam stacyjke...krece rozrusznikiem i nic.Sprobowalem na ssaniu i rowniez nic....a rozrusznik krecil dobrze.Caly czas byl motocykl użytkowany,tylko akurat w dzien oraz noc postal i taka akcja?Nastepnie sprobowalem przy otwartej przepustnicy krecic rozrusznikiem(bez ssania oczywiscie)....nie odpalil.Odczekalem troche...zalaczylem tyćkę ssania zakręciłem i odpalił.Cóż to może byc za problem? Cześć kolego! Tak na wstępie to gratuluje maszyny! Pamiętam, że latałeś za nim jak "zakręcony wariat"...a tu jajeczko płata figle:) Co do problemu - trzeba zaznaczyć, że silniki GSX-ów są bardzo wrażliwe na temperaturę, w zimnych dniach faktycznie rozrusznik dłużej kręci, czasem pojawiają się problemy. W zeszłym roku przestawił mi się rozrząd w motocyklu, ponieważ jajko za cholerę nie chciało odpalić...jedyne co mi przyszło na myśl to branie "na pych"...no i bam! Próbuj zawsze odpalać sprzęt przy minimalnym gazie -wiadomo ze ssania a najlepiej byłoby trzymać motocykl w ciepłym garażu - koniec problemu:) Pozdrawiam, Djobeł Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.