tomek_87 Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 To i ja dorzuce swoje ogłoszeniehttp://www.allegro.pl/item116175537_suzuki_gsx600f_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Co ile trzeba wymieniac olej i filtr ? W '' Jajku '' olej co 6 kkm , filtr co 18 kkm . Kontrola luzów zaworowych co 12 kkm ,regulacja śrubkami . Co do słabych punktów to chyba kulkowe łożysko kierownicy -40 kkm - ale to pryszcz .No i jak się wysoko kręci to lubi wziąć trochę oleju .Trochę problemów z rozruchem w zimie-ale to też kwestia wprawy .Zawory trzeba się starać regulować na taką samą wartość luzu na jednej dźwigience, z uwagi na zwiększone zużycie krzywek .Ponoć kiedyś w '' Imbryku'' były z tym problemy-piszę w oparciu o Swiat Motocykli . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Dzieki za odpowiedzi. A ma ktos stronke z testem gsxf 600 ale nie jajka tylko starszych modeli ?? I czy ma ktos historie tego modelu ? Najbardziej interesuje mnie czy w latach 1990-1995 były robione jakies modyfikacje. Fajnie jakby zapodał ktos wzory malowania z poszczegolnych rocznikow. Bo na stronkach mało info znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groobaz Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 A ja chcialem zwrócić uwage na jeszcze jeden problem gsx-f 600 , mianowicie chodzi mi o wrażliwosć motocykla na rozmiar ogumienia i ciśnienie w kołach. Sprawdzalem w kilku źródlach jakie gsx-f powinien mieć kapcie i wszystkie zgodnie podają że z tyłu 140/80 -17 a z przodu 120/80- 17 lub 110/80 - 17 i nie wiem które źrodlo jest prawdziwe. Ja mam zalozone 110/80. I w zeszły weekend było bardzo wietrznie, a ja z kolegami skoczyłem pod Grunwald. I mialem olbrzymie problemy z utrzymaniem prostego toru jazdy(w xj 900 diversjion nie bylo z tym żadnych problemów mimo bocznego wiatru), odwiedziłem wiec stacje benzynową i okazalo sie ze mam za male ciśnienie w przednim kole (2,0 bara) nie znałem wtedy odpowiedniego cisnienia dla motocylka wiec napompowalem tak jak koledzy od xj 900 2,5 bara (prawidłowa to chyba 2,25) . Nadwrażwiwosć na boczny wiatr nieznacznie sie poprawila a jedynym sposobem okazalo sie dociążenie przedniego koła wiec cala droge na grunwald jechalem leżac na baku i nie moge powiedzieć że to było wygodne. I na koniec jeszcze zadam podsumowywujace pytanie.Czy gsx-f (imbryk) jest nadwrażliwy na boczny wiatr , czy jest to wina zlego cisnienia lub niewłaściwego rozmiaru przedniej opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warrior.gwe Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Witam Ja też wrzucę swoje 3 grosze w temacie jajka....Drugi sezon na GSXF 750 i jest super :banghead: Pewnie że zwijacz asfaltów czy stuner to on może nie jest ale do przyjemnego śmigania rewelacja.Śmigam nim do pracy (dziennie od 100km w górę :icon_razz: ) i nie nażekam, prowadzi się świetnie, szczególnie przy dobrze dobranych oponkach i wyregulowanym zawiesiu. Przejazd obwodnicą 3miasta niestety jakoś tak sam nastraja do odkręcenia lewej manetki no i pragnienie na Pb dochodzi do 7literków. Przy przelotach z moją ładniejszą połową tak w granicach do 120-140km/h nie wychodzi z 5,5-6l.Na postoju manewrowanie trochę wymaga wprawienia, ale da się z tym żyć. Podczas jazdy nie czuje się tych prawie 220kg. Choć ma to swój pozytyw przy jeździe w wietrzne dni. Mikrus to ja nie jestem i nasza wspólna waga ponad 300kg spokojnie sobie z wiaterkiem daje radę :icon_razz: .Fakt jeśli chodzi o owiewki to kiler dla owadów (ciekawe kiedy obrońcy zwierzaków się przywalą :) ) ale dla kochających śmiganie to chyba nie problem zadbać o czystość moto... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Nie wiem jak z reakcja jajka na boczny wiatr ale u mnie w starszej wersji nie ma takiego problemu i moto jedzie prosto nawet iz mam ogumienie inne niz zaleca producent przod 110\70 a tyl 150\70 - cisnienie powietrza z przodu 2,4 a tyl to 2,8i moto jedzie prosto... jedynie moja zona narzeka na siedzenie mowi ze to wlasnie z powodu duzego cisnienia bo bardzo odczuwa wszelkie nierownosci... przed dopompowaniem opon nie bylo narzekan :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 A ja chcialem zwrócić uwage na jeszcze jeden problem gsx-f 600 , mianowicie chodzi mi o wrażliwosć motocykla na rozmiar ogumienia i ciśnienie w kołach. Sprawdzalem w kilku źródlach jakie gsx-f powinien mieć kapcie i wszystkie zgodnie podają że z tyłu 140/80 -17 a z przodu 120/80- 17 lub 110/80 - 17 i nie wiem które źrodlo jest prawdziwe. Ja mam zalozone 110/80. Oryginalny rozmiar w gsx600F do '98 roku to 110/80-17 oraz 140/80-17. Jesli chodzi o tyl to mozna smialo zakladac 150/70-17 poniewaz taka opona jest przewidziana do gsx750f (ktory ma taka sama geometrie ramy jak 600'tka) I w zeszły weekend było bardzo wietrznie, a ja z kolegami skoczyłem pod Grunwald. I mialem olbrzymie problemy z utrzymaniem prostego toru jazdy(w xj 900 diversjion nie bylo z tym żadnych problemów mimo bocznego wiatru), odwiedziłem wiec stacje benzynową i okazalo sie ze mam za male ciśnienie w przednim kole (2,0 bara) nie znałem wtedy odpowiedniego cisnienia dla motocylka wiec napompowalem tak jak koledzy od xj 900 2,5 bara (prawidłowa to chyba 2,25) . Nadwrażwiwosć na boczny wiatr nieznacznie sie poprawila a jedynym sposobem okazalo sie dociążenie przedniego koła wiec cala droge na grunwald jechalem leżac na baku i nie moge powiedzieć że to było wygodne. I na koniec jeszcze zadam podsumowywujace pytanie.Czy gsx-f (imbryk) jest nadwrażliwy na boczny wiatr , czy jest to wina zlego cisnienia lub niewłaściwego rozmiaru przedniej opony? Powiem szczerze ze u siebie tego nie zauwazylem, wprawdzie wprzy ostrym wietrze bocznym czuc ze motocykl nie zawsze jedzie tam gdzie chcemy ale nie jest to jakis ogromny problem :banghead: Jesli chodzi o cisnienie to stosuje takie jak kaze producent - 2,25/2,50. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groobaz Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Zmieniłem cisnienie na zalecane przez producenta i problem znikl :biggrin: dzieki :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aylie Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Nie dziwie sie ze problem zniknął ;) Niestety mój kochany the-one przesadził przy 'pompowaniu', a ja musze cierpiec. Eh, naprawde nieprzyjemnie sie jedzie na twardym 'zawieszeniu'. Nie ma to jak wygodniejsza F3 :PTo była opinia moze nie posiadacza, ale pasazera. :P Poza tym dosc długi jest ten motocykl i takim małym osóbkom jak ja, ciężko sięgnac do baku i tym samym nie połamac sobie kręgosłupa :/ A kark boli niesamowicie po dłuzszej jezdzie przy 120km/h :icon_question: Po prostu pozycja pasazera o niskim wzroscie nie jest zbyt wygodna, jesli nie chce sie kierowcy wbic w bak :icon_twisted: A moje wrazenia zza kierownicy...Zapierdziela niezle, jak dla mnie to za duza i za szybka maszyna [przynajmniej narazie], poza tym mimo wszystko cięzka. Sama jej nie opanuje. Chyba tylko dla wariatów brakuje mocy... :/ czyli mojemu męzusiowi, eh...Ale mówi ze jak jedzie z pasazerem...Czyli z moim ciezarem cos nie tak? :icon_mrgreen: :wink: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 (edytowane) No to kochanie musze Cie zmartwic... jesli uwazasz ze za duzo dopompowalem oponki to bedzie jeszcze gorzej skoro fabryka zaleca 2.25\2.5 - musze poprawic PS. Moj GSX-F jest na sprzedaz http://www.allegro.pl/item118319848_gsxf_gsx_600_f_.html Edytowane 30 Lipca 2006 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aylie Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 No tyle zaleca a Ty dałes wiecej! Na tył chyba prawie 2.8 dałes :/ O opis na allegro mogłes bardziej zadbac...nie przyciąga wzroku, a jedna fotka to za mało. Mało kto zauwazy ze dałes linka do 'bike pics'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Czy wam też oszukuje wkaznik paliwa w 600F bo zrobiłem około 50km a pokazuje że wypalił prawie pół zbiornika prędkość 100-140 nie wkręcany tylkio tak na lajcie.Chyba raczej oszukuje bo niemożliwe że tyle spalił co?? :clap: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlekosh Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Witam do tej pory jeźdzłem skuterem, i też troche iwęszymi klasy 125-250. I teraz chce kupić jakiś motocykl, myśle nad Suzuki gsx-f, jako 1szy motocykl myśle że będze sie nadawał -80km. Jak sądszicie ??. Bardzo mi sie ten motocykl podoba. Niebędzie za mocny jako 1wszy motor ? pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 80km? znaczy co, chcesz nim 80km przejechać jako na pierwszym motocyklu? bo pierwsze 80km może się okazać tylko zaczątkiem wycieczki... :crossy:IMHO się nie bardzo nada: dość ciężki, ma wysoko położony środek ciężkości, co utrudnia manewrowanie z prędkościami parkingowymi, pełne plastiki podnoszą znacząco koszty każdej gleby czy wywrotki. poza tym jednak trochę mocny, jednak określenie "najtańsze 200kmh" ukute zostało nie przez przypadek - a to moim zdaniem troszkę za wiele jak na naukę jazdy w wieku 18 latchociaż znajdą się tu tacy, co stwierdzą że nie tylko dobry, ale może nawet że za słaby. oczywiście zrobisz co będziesz chciałjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Bierz i nie słuchaj.Ja mam starszego 86km i jest w sam raz do nauki :crossy: niby waży ponad 220kg to jak się już ruszy to tego nie czuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.