Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

właśnie zacząłem 2 sezon na "jajku" 600 rocznik 98, co prawda rozglądam się za cbr 600 bo przydałoby się troszkę więcej mocy, ale generalnie złego słowa nie powiem .

mam 183 wzrostu i na tym moto czuje się jak bym siędział na litrze, może troszkę ciężki ale jak było wspomniane po wrzuceniu 2 zapominasz o tym ,w mieści spalanie przy dynamicznej jeżdzie 6-6,5, a trasa do 140km/h to tylko 5-5,5 :D .

Jak by ktoś był zainteresowany to na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to gsx f jest chłodzony powietrzem, to tak jak moja xj`ka z tym ze moja ma cały silnik na wierzchu. W suzi silnik jest zabudowany plastikiem i tu mam pytanie: czy w jeździe po mieście w ciepły dzień sa jakieś problemy z chłodzeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy sezon na GSXF 750 (jajko 98r.) na razie przejechałem 3500km i po przesiadce z GPZ500 jest spora różnica. Bardzo dobrze sprawuje się na trasie, spalanie to 5L przy 120-130km/h, jednak w mieście dochodzi do 6,5L. Mam 172cm wzrostu i bez problemu sobie radze :icon_razz: . Jak już wcześniej wspomniano motocykl ciężki jednak w czasie jazdy nie odczuwa się tej masy. Chłodzenie olejowe w zupełności wystarcza jak do tej pory nie zaobserwowałem żadnych niepokojących objawów podczas jazdy po mieście. Uważam, że motocykl posiada bardzo dobre hamulce jednak przydałyby się przewody w oplocie. Ostatnio miałem okazję pojeździć trochę po górskich drogach i motocykl doskonale składa się w zakręty. Dobra ochrona przed wiatrem, ale to też chyba kwestia wzrostu. Jeżeli masz jakieś pytania to zapraszam na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to gsx f jest chłodzony powietrzem, to tak jak moja xj`ka z tym ze moja ma cały silnik na wierzchu. W suzi silnik jest zabudowany plastikiem i tu mam pytanie: czy w jeździe po mieście w ciepły dzień sa jakieś problemy z chłodzeniem?

 

Nie ma zadnych. Powiedzialbym, ze wrecz odwrotnie - w cieple dni moto zdecydowanie lepiej sie czuje niz wiosna i jesienia. Ponizej 10 stopni trzeba kawal drogi, zeby silnik sie w pelni zagrzal.

 

Nikt nie wspomnial tu o jeszcze jednej zalecie tego modelu - wygodnej pozycji za kierownica. Mimo, ze motocykl wydaje sie dlugi za kierownica siedzisz w miare wyprostowany. Nie trzeba byc zadnym twardzielem, aby machnac 200-300 km bez zadnej przerwy.

 

Pewny minus to skromna wygoda dla pasazera (slaba ochrona przed wiatrem, niewygodne miejsce na nogi)

 

Co do mocy wersji 600 ccm: z plecaczkiem rzeczywiscie moze jej troche brakowac w dalszej trasie. Jednak samemu w zupelnosci wystarcza do latania po naszych drogach. Nie bez powodu nazywja ten model "najtanszym 200km/h na rynku". Bez wzgledu na predkosc na trasie spalanie zamyka sie w 7 litrach.

Standardowa jazda (120-140km/h) to w moim przypadku rowne 5 litrow.

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wczesniej jeździłem na sportach(ZX-6R i R6) a teraz padło na coś znacznie wygodniejszego...Zawsze mi sie jakoś to jajko podobało i w końcu na ten sezon staneła Suza GSX 750F 04r. Na początku obawiałem się braku mocy, ale dzięki obniżeniu mocy w porównaniu do starszego modelu do 92KM moto dostało taki moment, ze ciągnie od obrotów jałowych :banghead: I to mi sie starsznie w niej właśnie podoba - w porównaniu z poprzednimi motocyklami nie moge sie nacieszyc tym momentem :banghead: Co do w wygody, to motocykl jest naprawdę duży i super wygodny. Na ten długi weekend w dwa dni zrobiłem z pasażerką 1100km :icon_razz: Do tego podgrzewane manetki :lalag: szyba całkiem nieźle chorni przed wiatrem, a pasażerka jest naparwde zadowolona z wygody. Dobra prędkośc turystyczna w 2 osoóbki to 150-160km/h. Spalanie schodzi do 5l. Ja po przejehcaniu 3 tys. km moge powiedziec, ze nie żałuje ani troszke zakupu własnie tego modelu i z dnia na dzien lubie go co raz to bardziej :clap:

Wady: olejak - o przegrzanie tutaj nie ma sie co martwić(ostatnio stałem 40km w korku i nic), gorzej z dogrzaniem bo dopiero wtedy motocykl dobrze sie czuje, ale na dowrze musi być tak z 20 stopni. No i kolejna tego wada to bardzo szybko silnik stygnie na postoju...I znowu rozgrzewanie ;)

Po przesiadce z R6 gdzie silniczek pracował idealnie, bez rzadnego szmerku wydawało mi sie, ze silnik w jajku zaraz wybuchnie i rozleci sie na drobne kawałeczki. Poprostu trzeba sie przyzwyczaić do hałasliwej pracy silnika i wszelkiego rodzaju stuków i szmerów...

Silniczkowi mocy nie brakuje nawet w 2 osoby+bagaże, ale jakoś nie jest taki rześki i wkrecanie go wysoko nie daje tej rządanej adrenalinki. Czuje się, że motocykl chce jechać i z osiąganiem prędkości ponad 200km/h nie ma problemu, ale brak mu tego odejscia

Zalety:

Stary silnki, stara sprawdzona technologia - tam naparwdę nie ma sie co popsuć :) Praktycznie motocykl na wieki :buttrock:

Motocykl oszczędny, tani i prosty w serwisowaniu.

Kwestia gustu, ale jak dla mnie naprawde nieźle sie prezentuje :)

No i gorąco polecam 750, bo jak wczesniej pisali w 600 w 2 osoby może brakować mocy...A cena pomiedzy 600 a 750 jest chyba niewielka...

Ogólnie polecam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze moze cos o osiagach GSX 600 F '94 - 86 KM >>> Filtr oleju K&N, seryjny podwojny wydech >>>> (bez owiewek - jak w avatarze)

 

kolega ma starą FZR 600 '89 - 91 KM >>> wydech Sebring (bez owiewek, bez lusterek)

 

Wybralismy sie pare dni temu na szybka przejazdzke do Zagórza na tamę gdzie sa krete gorskie drogi ale zanim sie tam dojedzie trzeba sie przebic dlugimi prostymi i kilkoma wiochami i oczywiscie przez miasto.

 

Kolega mimo iz jezdzi jak wariat ma dobre umiejetnosci ale czasami wkurza mnie jego lamanie przepisow. Jadac po delikatnych lukach szlismy leb w leb... przyspieszenia do 200 km/h wydaja sie identyczne lub bardzo podobne dopiero przekraczajac ta predkosc na dlugiej prostej FZRka wyprzedzila mnie o jakies 10 km/h co mysle ze przy takiej predkosci nie robi zadnej roznicy...jednak jadac juz tak szybko bez owiewki naprawde walka z wiatrem to nic milego... dodam ze pod reka mialem jeszcze gazu lecz nie bylo sensu wkrecac wiecej... u mnie licznik pokazywal nieco ponad 200 km/h a u kolegi w FZRce okolo 220 km/h. W gorskich kretych drogach gdzie jezdzi sie na 1,2,3 biegu na niskich oborotach motocykl prowadzi sie jak rower... rowniez jadac po dziurawych klejonych drogach przednie kolo sunie do przodu bez niepokojacych drgawek... kilka razy zdarzylo mi sie jechac z predkosciami 160 km/h po drogach gdzie nagle zdalem sobie sprawe ze przejechalem przez serie dziur... wrazenie mialem ze nad nimi poprostu przelecialem. tak wiec zawieszenie motocykl ma naprawde dobre.

 

Przednie hamulce sa dobre... jednak jadac samemu dosc szybko i hamujac ostro przed zakretem czuc jak dupa plywa co nie jest zbyt mile widzac ze zakret jest jednak wiekszy niz nam sie wydawalo.

 

Osiagi >>>

1 bieg - 80 km/h

2 bieg - 120 km/h

3 bieg - 150 km/h

4 bieg - 175 km/h

5 bieg - 200 km/h

6 bieg - ? ? ? mi sie udalo wyciagnac licznikowe 215 - 220 ale jak juz wczesniej mowilem mam maszyne bez owiewek i przy tej predkosci zrywa z motocykla, muchy sie wydaja kamieniami :lalag: i lezac na baku czuc jak na plecach miedzy kregoslupem a kurtka robi sie tunel ktorym moglby bez problemu przejechac pociag towarowy :]

 

Porownania moze debilne bo FZR 600 robiony byl z mysla typowa sportowa... GSX-F wywazone miedzy turystyka a sportowa jazda. Jedyne co mi sie podoba w turystycznym profilu tej maszyny to wskaznik paliwa (ktory przy wysokim kreceniu niestety szybko spada :banghead: ) oraz centralna podstawka... super jesli chcemy sami wymienic tylna opone lub podciagnac lancuch :banghead:

 

Do codziennego smigania, zwiedzania moto jak marzenie, do ostrej jazdy tez sie nada.

 

Co jeszcze pieknego... silnik - olejak i jego nieporownywalne brzmienie :icon_razz: zwlaszcza jak sie jedzie majac na obrotomierzu okolo 4-6 tys obrotow i sie odpusci gazu... piekny bas a wsrod zabudowan to poprostu koncert :buttrock:

 

Przez weekend moja Suzą smigala moja dziewczyna (forumowa 'aylie' - 160 cm wzrostu) dala rade bez problemu opanowac maszyne...tzn plynne ruszanie i wchodzenie w zakrety lecz oczywiscie ze mna jako pasazerem bo miala by problemy zeby opanowac maszyne podczas zatrzymywania sie, biedna troche malenka jest :banghead: ale jak widac nawet takie skrzaty (niby slabe) potrafia smigac 225 kilową krową.

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu masz filmik z mojej dzisiejszej przejazdzki z kolega na pace... film nagrywany z telefonu wiec jakosc jest taka jaka jest...ghost rider to nie jest ale popatrzec mozna :biggrin:

 

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...4ED86EC28CCB7F7

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu masz filmik z mojej dzisiejszej przejazdzki z kolega na pace... film nagrywany z telefonu wiec jakosc jest taka jaka jest...ghost rider to nie jest ale popatrzec mozna :buttrock:

 

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...4ED86EC28CCB7F7

 

 

co to jest za rozszerzenie ? na cos trzeba zmienic ...bo mi nie chce odtwarzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

 

Od jakiegoś czasu szukam sobie GSX`a600 jakiś czas temu oglądałem tego http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=107901647

 

Wtedy cena wynosiła 7500 teraz widać ze jest sporo taniej. Motocykl obejrzałem i mam kilka zastrzeżeń :/ (tu przyda się wasza pomoc :flesje: )

Mianowicie silniczek chodzi bardzo ładnie wkręca się na obroty można spokojnie podczas jazdy wrzucić luz i motorek jedzie prosto teraz minusy:

- Przednie lagi bardzo ciekną Jaki byłby koszt zrobienia tego??

- plastiki przy baku wyrwane z mocowań pęknięte w 2 miejscach, ( jaki koszt zrobienia ich i pomalowania)

-kolejny raczej poważny problem to taki, że łańcuch raz jest napięty ze nie można nim ruszyć w gore czy w dół a po przekręceniu kola o około 90 stopni jest luźny (przez to pod czas jazdy słychać rytmiczne szuranie)

- W jednym wydechu nie było bebechów, jaki to ma wpływ na silnik?? i ewentualne koszty wymiany??

-Jaki jest koszt lewego lusterka bo to co jest pochodzi chyba z jakiegoś moto po mocnym szlifie bo cale zdarte i brzydko wygląda):/

 

Ogólnie mogę powiedzieć jeszcze tyle ze przebieg motocykla może być prawdziwy bo do 2002 roku (niemiecka książka serwisowa) miał 2400km temu raczej można zawierzyć. Następną sprawą co mnie martwi to ilość właścicieli w Polsce było ich chyba 4 lub 5.

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu w ogole nie zainteresowalbym sie tym efem Akurat ofert sprzedarzy tych moto i u nas i u naszych sasiadow jest opor-jest w czym wybierac Zanim zrobisz wszystko na cacy w tym gixie minie troche czasu (a sezon w pelni) to tego bedziesz musial dolozyc jeszcze troche sianka co w rezultacie nie wyniesie Cie wcale rewelacyjnie... Nie napalaj sie bo bedzesz pozniej zalowal :flesje: A tak w ogole to nie zastanawiales sie nad CBR 600 F2? To zdecydowanie ciekawsze moto trwalsze i nie jest wiele drozsze

 

P.S Tak na marginesie to chyba nie ten dzial :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...