Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nie jest łatwo kupić motocykl w naszym kraju, moto z linka który podawałem wcześniej "bezwypadkowy" ma tylko w nazwie z ogłoszenia. Jakby ktoś był zainteresowany to przed wyjazdem może pytać o konkrety. Pozdrawiam. Tak z czystej ciekawosci zapytam co bylo nie tak??Przeca moto prawie idealne...tylko pare szczegolow takich jak brak napisu nad Pozycjami rodzil watpliwosci :icon_evil: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Nie było mnie kilka dni dlatego nie odpowiadałem. Motocykl był po szlifie prawej strony, lakierowany prawy bok. I nie czepiałbym sie tego aż tak mocno ale, wg. sprzedającego "profesjonalnie" wyklepany zbiornik paliwa lakierowanie całe w macie i chmurkach szpachel na krawędziach prawej owiewki. Może ja za bardzo wybrzydzam, ale moja stara xj w porównaniu wygląda jak nowa. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 o "nowym jajku" (ach, gdzież te kształty...) wypowiadał się właściciel w sąsiednim wątku z tym symbolem w temacie - do znalezienia wiadomo jak o widzisz, dopiero teraz zauważyłem odp. Odpalam szukajke, ale myślałem że tu też wpadają użytkownice nastepcy jaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Chlopaki szukam zebatek do swojego jaja: Znalazlem zebatki SUNSTAR a takich wlasnie szukam....z tym ze przednia zebatka jest: Sunstar SUNF511-15, napędowa (przednia) Ilość zębów: 15. a tylna z tego co wiem powinna byc 47 zebowa, na scigacz.pl sa tylko z 45,46 i 48 zębami... :banghead: ' Jakie macie przelozenia w swoich jajkach?Ktora zebatke wybrac?? Generalnie nie zalezy mi na zmianach pryspieszenie/predkosc maksymalna....wole zostac przy standardzie :lalag: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 47 zębów ma sześćsetka , siedemsetpiędziesiątka ma 45 z. ( 99-03 r ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 47 zębów ma sześćsetka , siedemsetpiędziesiątka ma 45 z. ( 99-03 r ) Czyli do przedniej 15 zebowej najlepiej dobrac 45 zebow na tyl tak? W katalogu na scigacz.pl odnosnie zebatek do 750 jest napisane ze przod 15 a tyl 47 zebow :icon_eek: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Zajrzałem tam. Ilosć ogniw też się nie zgadza . Jajko 750 ma 116 ogniw , nie 118 . Widzę równiez błąd przy moim modelu , zębatka zdawcza powinna mieć 15 a nie 14 zębów. Czyli : - 600 - 15z - 47z - RK 530 HFOE 118 ogniw - 750 - 15z - 45z - RK 530 HFOE 116 ogniw Dane pochodzą z serwisówki '98-'02 , Larsson jest z nią zgodny . (Oznaczenia przykładowego łańcucha RK ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam i pozdrawiam, ponieważ zastanawiam się nad zmiana motocykla powoli rozglądam sie za mocniejszym motocyklem, przeglądając ten temat i inne fora mój wybór powoli skłania sie ku temu motocyklowi. Od "nowej" maszyny oczekuje, oprócz niezawodności, również: wygodnej pozycji za kierownica dla mnie i pasażera na dłuższych trasach, ekonomiki przy przelotach z prędkościami drogowymi tj. do 130km/h. Dla przykładu obecna moja XJ jest w tym temacie niedoścignionym wzorem bo spala w granicach 4,5 do 5l. na 100. Jak jest z tym w jajku 750? Przyśpieszenia powyżej 100 w górę tak do 160km, chodzi o dynamiczne wyprzedzanie innych pojazdów, xj radzi sobie troszkę słabawo pomimo odblokowania. Dobrego prowadzenia w zakrętach, w xj mam już dosyć chwiejącej ramy zwłaszcza przy jej maksymalnych prędkościach - jazda z prędkością 180km/h jest już nieprzyjemna, jak sie zachowuje jajko przy takiej prędkości? i przy złożeniu w zakręcie? Przy wyborze motocykla na pierwszym miejscu stawiam jego walory turystyczne czy taka maszyna spełni moje oczekiwania? Niedawno przesiadłem się z dużego jajka na cebre F3. Pasażerka stwerdziła że wygodniej jej było na jajku. Mi jako kierowcy jeździ sie prawie tak samo, z jedną tylko różnicą, oryginalna szyba w jajku dawała dużo lepszą ochronę przed wiatrem. O spalaniu takim jak w xjocie możesz zapomnieć. Mi w mieście nigdy nie udało się zejść poniżej 7 litrów. W trasie myśle że ciężko będzie zejść do 5.5, raczej bliżej 6. Co do stabilności to powiem tak, zdarzyło mi sie kilka razy wozić kumpla który waży 100 kg (ja waże 70), przy prędkościach 160 moto prowadziło się jak po sznurku. Do turystyki bardzo dobry wybór. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Dzieki Lime82 za opinię, co do słuszności wyboru to nie mam wątpliwości, raczej problem jest ze znalezieniem egzemplarza w dobrym stanie. Rozglądam sie za jajkiem i VFR. Szukam w cenie do 8 .tys. Mam czym jeździć więc nie mam aż takiego bólu i po prostu szukam dalej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witam,kolega kupił gsx600F z 95r.i nijak nie pasuje mu ten rozmiar opony z tyłu,jest mozliwosc założenia np.160?i jak moto bedzie się zachowywac po takiej operacji:)sprawdzał ktoś może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 info ogólne z wyszukiwarki. czy konkretnie ktoś próbował w gsx600f musiałbyś poszukać, najlepiej w tym wątku zbiorczym modelu jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Panowie...poszukuje zębatek SUNSTAR...ale prawie nigdzie dostac ich nie moge... :banghead: Kazdy mowi ze dostawy sa bardzo male i nie regularne,dlatego zastanawiam sie nad zębatkami firmy JT.... Ktoś miał do czynienia?(w moim moto poprzedni wlasciciel wlasnie na takich poginał-ale pora wymienic caly naped). Czekam na jakas podpowiedz..czy dalej szukac SUNSTARÓW(czekać na nie...a ile?Nikt nie wie)czy zakupic JT Sprockets? :icon_rolleyes: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 (edytowane) U mnie spokojnie wystarcza na żywot jednego łańcucha . Wygląd , zużycie fabrycznej zębatki SUZUKI vs JT , po 25÷30 kkm podobne . Łańcuch RK XW ring . Edytowane 11 Marca 2009 przez Dariusz L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 U mnie spokojnie wystarcza na żywot jednego łańcucha . Wygląd , zużycie fabrycznej zębatki i JT , po 25÷30 kkm podobne . Łańcuch RK XW ring . Dariuszu pytam wlasnie jak sie maja SUNSTARY do JT gdyz zakupilem zloty wzmocniony X-Ringowy łańcuch D.I.D. Owy lancuch seryjnie jest wyposazany (w zestawie) wlasnie w Sunstary-ktore sa podobno najlepsze na rynku.Tak sie tylko zastanawialem czy zebatki JT nie zniszcza mi nazbyt szybko lancucha? :rolleyes: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczavol Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Mam pytanie odnosnie regulacji zaworow w moim jajku 750 '01 z manuala wyczytalem (nie wiem czy dobrze :icon_rolleyes: ) że luzy zaworowe musza wynosic odpowiednio ssace: 0.020-0.047 wydechowe: 0.040-0.067 czy to sa prawidlowe wartosci? kupilem szczelinomierz o zakresie 0.05 do 1mm co 0.05 ktory w tym przypadku jest chyba bezuzyteczny jaka musi byc dokladnosc podczas ustawiania luzow? czy jak bym mial plytke 0.03 to wystarczy ze ustawie 0.03 i 0.05 :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.