Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej żebyś się przysiadł w jakimś komisie do Bandita i Jajca :)

Mam znajomego co ma pod 2metry i podobno jest mu wygodnie na jajku.W samym motocyklu pozycja jest lekko pochylona(embrion to nie jest,ale prosta też nie jest :icon_mrgreen: )

 

600 krzywdy nie powinna zrobić,tak samo 750.Moim zdaniem są to bardzo przewidywalne motocykle (mówię o roczniku 1998-2006 czyli jajcu :) ). Wagę czuć tylko podczas postoju-a jest to ca. 230kg.Podczas jazdy sam motocykl jest stabilny,co mi się podoba i wagi nie odczuwam :)

 

Jak chcesz coś konkretnego wiedzieć to pytaj :)

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, dziś rozmawiałem z kumplem i jego bratem. Otóż brat kumpla miał 750 i mówi, ze w zakręty ciężko się składa, i że dla niego za szybka itp, stwierdził też, że na trasie to 150-160, bo poniżej, to nudno. (chodzi o to, że nie wieje jak na golasie czy jak... nie wiem)

Natomiast kumpel, który miał bandita, i jeździł okazyjnie tym GSX-em, mówił, że lepiej się składa w zakręty niż bandit. I bądź tu mądry.

A...no i pytanko, bo jeśli GSX 600f i bandit mają taki sam silnik, to jeśli po obciążeniu, na bandicie jest odczuwalny spadek osiągów, to na GSX- to samo będzie? Mi to nie przeszkadza, ja nie chcę się zabić, a przelotowa 110-130 na krajowych drogach mi starczy, bo tam strach samochodem więcej jechać.

 

Jeszce rozważam, Cb 750 (rok /cena kiepsko) jak i transalpa (rok /cena równie kiepsko, ale z pewnych rąk, bo od kumpla:) ) W tym tygodniu jest motobazar w Poznaniu...to może mi się uda przymierzyć...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica miedzy 750 a 600 silnikowa nie poraża tym bardziej ze jajka różnią się od siebie o jakieś 8 koni. trochę lepszy moment obrotowy 750 w dole. co do pozycji to 750 ma wyżej raczki kierownicy co mi przeszkadza w szybkiej jeździe w lukach, szybkich zakrętach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Panowie a czy w jajku 600cm3 cos zmienilo sie po 98 roku poza plastikami? Chodzi o silnik, wiem ze slabsze sa te nowe ale czy konstrukcja ogolna? Zbiornik paliwa?

Edytowane przez Paweli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Trochę odświeżę temat:) Otóż wczoraj kupiłem GSXF 600 z 1994. Mam pytanie odnośnie ekonomi jazdy. Jak wygląda na nim jazda oszczędna a jak pałowanie? Chodzi mi o to jak wysoko nie celować wskazówka obrotów, aby potem nie palił mi nie wiadomo ile? 5-5,5 w jakim zakresie obrotów pali?

 

A drugie pytanie to czy ma ktoś może stelaż pod kufer centralny do takiego motocykla?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie zbyt wnikliwie przeglądałeś odświeżony temat.

Tutaj znajdziesz praktycznie wszystkie informacje.

GSXF jest z założenia motocyklem oszczędnym, myślę że spalanie na poziome 5-5,5 litra jest zupełnie normalne i średnie w tych modelach.

Jeśli nie będziesz latał z prędkościami zbliżonymi do max i nie będziesz kręcić pod czerwone to nie będziesz płakał przy tankowaniu.

 

Pozdr

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, dziś rozmawiałem z kumplem i jego bratem. Otóż brat kumpla miał 750 i mówi, ze w zakręty ciężko się składa, i że dla niego za szybka itp, stwierdził też, że na trasie to 150-160, bo poniżej, to nudno. (chodzi o to, że nie wieje jak na golasie czy jak... nie wiem)

Natomiast kumpel, który miał bandita, i jeździł okazyjnie tym GSX-em, mówił, że lepiej się składa w zakręty niż bandit. I bądź tu mądry.

A...no i pytanko, bo jeśli GSX 600f i bandit mają taki sam silnik, to jeśli po obciążeniu, na bandicie jest odczuwalny spadek osiągów, to na GSX- to samo będzie? Mi to nie przeszkadza, ja nie chcę się zabić, a przelotowa 110-130 na krajowych drogach mi starczy, bo tam strach samochodem więcej jechać.

 

Jeszce rozważam, Cb 750 (rok /cena kiepsko) jak i transalpa (rok /cena równie kiepsko, ale z pewnych rąk, bo od kumpla:) ) W tym tygodniu jest motobazar w Poznaniu...to może mi się uda przymierzyć...

 

Zaoewniam Cię że wieje jak cholera już przy 120 k/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanko jeszcze jedno. Jako, że nie zauważyłem tego w temacie... Jak jest z kranikiem? Ja zakręcałem w swoim poprzednim moto. Poprzedni właściciel mówił, że cały czas miał na rezerwie. Mam mało czytelny opis obok kranika. Rezerwa to kranik skręcony na lewo. Jak jest zamknięty a jak otwarty (tak abym wiedział, że mało wachy i trzeba przejść na rezerwę). Ogólnie to zamykać na noc? Pozdrawiam i sorry za upierdliwość:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzałka na korku skierowana do przodu moto - pri - zalewanie gaźników po długim postoju

na dół - on - otwarte

do tyłu moto - res - rezerwa

 

kranik jest podciśnieniowy- sam się zamyka jeśli zgasisz silnik, także nic nie trzeba kręcić

 

co do wiania, to u mnie czuć przy około 150 ... a jestem wysoki 195 cm

przy 200 oczywiście pozycja embrionalna :icon_razz:

Edytowane przez michal.051
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...