Maniek10 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mi sie dobrze na M3 jezdzilo. A genialnie na Power Race :icon_twisted: Tak, ale masz już chyba niezłe zniżki w wulkanizacji :biggrin: te gumy dobrze kleją ale też się szybko kończą :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 te gumy dobrze kleją ale też się szybko kończą :banghead: No niestety-coś za coś. W zeszłym sezonie pięc kompletów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Michelin PILOT POWER 2CT - polecam drogie ale warte swej ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 A już prawie jestem zdecydowany na Pirelli Diablo Rosso, na oryginalnych Dunlopach D221 zrobie 10 tyś, jak pirelki tyle wytrzymają to będe zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) Kto wie jak się ustawia skład mieszanki w FZ1? Przez komputer czy manualnie? Jakie ustawienia można wykonać wg manuala w sekcji 3-8 ? Edytowane 22 Lipca 2009 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Kto wie jak się ustawia skład mieszanki w FZ1? Przez komputer czy manualnie? Jakie ustawienia można wykonać wg manuala w sekcji 3-8 ? Dobre pytanie, też szukałem odpowiedzi na nie i nie znalazłem a na tym forum to nawet nie dowiedziałem się na jakich ustawieniach zawiechy ludzie jeżdzą (pewnie wszyscy na standardze, a nie wiecie co tracicie). Wracając do tematu, to jak zmieniałem tłumik i filtr, to robiłem to na przęglądzie i mechanior powiedział że zwiększył mi dawkę paliwa, nie wiem jak to zrobił i co to dało, ale nigdy nie udało mi się zejśc poniżej 7l na 100 km (jak bym nie jeżdził), mówiłem o tym temu mechanikowi, ale twierdzi że ten typ tak ma. Pozdrawiam Maniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Dobre pytanie, też szukałem odpowiedzi na nie i nie znalazłem a na tym forum to nawet nie dowiedziałem się na jakich ustawieniach zawiechy ludzie jeżdzą (pewnie wszyscy na standardze, a nie wiecie co tracicie). Wracając do tematu, to jak zmieniałem tłumik i filtr, to robiłem to na przęglądzie i mechanior powiedział że zwiększył mi dawkę paliwa, nie wiem jak to zrobił i co to dało, ale nigdy nie udało mi się zejśc poniżej 7l na 100 km (jak bym nie jeżdził), mówiłem o tym temu mechanikowi, ale twierdzi że ten typ tak ma. Pozdrawiam Maniek Maniek, Jak masz ustawione zawieszenie? Zmieniałeś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 ale twierdzi że ten typ tak ma. Według mnie coś nagrzebał-przy spokojnej jeździe udalo mi się zejść poniżej 6 litrów. Ale to dopiero jak nim nawinąłem kilkanascie kkm. Wczesniej ponizej 7 litrow tez bylo mi trudno zejsc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Według mnie coś nagrzebał-przy spokojnej jeździe udalo mi się zejść poniżej 6 litrów. Ale to dopiero jak nim nawinąłem kilkanascie kkm. Wczesniej ponizej 7 litrow tez bylo mi trudno zejsc ;) U mnie wygląda to tak: Miasto 6,8l/100 km Trasa chilloutowa do 120 km/h - 5,6l/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Maniek, Jak masz ustawione zawieszenie? Zmieniałeś coś? Tak, byłem u gościa, który się na tym zna i ustawił to pod moją wagę ( ok. 100 w kompletnym ubraniu), powiem Ci że bardzo zmieniło się czucie przodu, nie nurkuje tak a zakręty przychodzą dużo łatwiej, tył jak tył tam za wiele się nie zmieni, w tej chwili napięcie wstępne jest na 5 ząbku. Jeżeli chodzi o spalanie to 7,3 to jest minimum, przeważnie jest 8,3 a bywa i 9 :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 trasa raz mi się udało 5,9 normalnie trasa 7 -8 miasto czasem nawet 10 :icon_evil: średnio 7 -8 l 190 cm wzrostu 100 kg wagi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 trasa raz mi się udało 5,9 normalnie trasa 7 -8 miasto czasem nawet 10 :icon_evil: średnio 7 -8 l 190 cm wzrostu 100 kg wagi :) Tylko Ty piszesz o FZS 1000 ,a my o FZ1-taka subtelna roznica ;) Moj FZS 1000 potrafil 5 litrow spalic jak sie 120 nie przekraczalo :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Posiadaczy FZ1 zapraszam do dyskusji w temacie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...9entry1463489 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech81 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 FZS 1000 potrafi zejść poniżej 5 litrów jeżeli non stop trasa a prędkość 90-110km. Sam byłem mile zaskoczony, że motocykl ten może tak mało spalić. A przy normalnej jeździe spala 7-8 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 to zrobiłem trasę w sobotę 420 km i spalanie wyszło 6,3 a w niedziele mega dynamicznie zrobiłem 260 i wyszło 7,9 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.