Skocz do zawartości

yamaha fazer 1000 - ilu nas jest


Rekomendowane odpowiedzi

A dlaczego jest on niby drogi w utrzymaniu? :eek: Moje zdanie jest zupelnie odwrotne-ze jest on tanszy od wielu innych sprzetow, a cena zakupu o wiele nizsza od plastikow o podobnej mocy...

 

Bo masa czesci nie ma zamiennikow. Filtr paliwa praktycznie tylko oryginal. Koszt 150 zl. Lozyska kol niestandardowe, koszt +50%. itd, itp

 

 

Straciły w kwestii charakterystyki silnika. Pod każdym innym względem FZ1 to duży krok w przód i pozytywne zmiany :lalag: Nawet na torze FZ1 daje rade-jakby mu założyć wyżej sety i wydech, to mało kto mu podskoczy :icon_twisted:

 

silnik, heble. Czyli zdecydowana wikszosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo masa czesci nie ma zamiennikow. Filtr paliwa praktycznie tylko oryginal. Koszt 150 zl. Lozyska kol niestandardowe, koszt +50%. itd, itp

A filtr paliwa sie wymienia? ;P Pytam, bo w zyciu go nie wymienialem ;)

Patrz na spalanie-przy spokojnej jezdzie pali tyle co GS :lalag: Olej co 10 kkm, zawory co 40 kkm. Tutaj sie sporo oszczedza w stosunku do konkurencji ;)

silnik, heble. Czyli zdecydowana wikszosc :)

Szkoda ze zawiecha kiepska ;) A z heblami to ciezko mi powiedziec. W starym faktycznie wydawaly sie ostrzejsze...ale to moze kwestia rozlozenia masy? Jednoznacznie nie potrafie okreslic ktore lepsze. Natomiast nowy chetniej stopala robi :icon_mrgreen:

Edytowane przez zajc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z motocyklami jak z samochodami jak masz tico to pali z 5 l/ 100 km a jak masz 2,5 w turbinie to pewnie łyknie troszkę więcej :) kupując fazera 1000 każdy musi się liczyć że użytkowanie tego moto będzie kosztowało troszkę więcej :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co taki spokój wśród właścicieli fazerka 1000,czyżby utrzymująca się zima zakneblowała nam usta?Mój jest już tak wypolerowany,że lakier zacznie niedługo mi schodzić,już nie mam co przy nim robić.W yamaha zrobiłem full diagnostykę.Sam wymieniłem oleju,ciecz chłodzącą,wymiana gumy z przodu na nową,wszystkie regulacje i ciągle brak czarnego asfaltu,dobrze,że zapowiadają stopniowe ocieplenie,bo na drogach same puszki,jeszcze trochę cierpliwości i :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobrze,że już forum działa.Pierwsze przejazdy zaliczone.Generalnie dobija mnie kurz,zwłaszcza za

 

Dobrze,że już forum działa.Pierwsze przejazdy zaliczone.Generalnie dobija mnie kurz,zwłaszcza za Tirami i Autobusami,jak chwycą pobocze.A poza tym jest lux :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po dłuższej przerwie bo forum wiosenny przegląd chyba miało ::)

 

ja od dwóch tygodni codziennie do pracy latam 30 km w jedna stronę i dwie dłuższe wyprawy zrobiłem takie po 100 km i spalanie w ruchu miejskim od świateł do świateł wyszło 8 l a na trasie 5,9 :biggrin: jutro jadę trasę 150 km więc zobaczymy jak się yamaha spisze ALE JAK NARAZIE JEST MEGA DOBRZE :)

 

ja z mojego FAZERA jestem zadowolony :crossy:

 

pozdrawiam i uważajcie na siebie :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przerabiałem tłumik jednemu z waszych kolegów z Gorzowa Wielkopolskiego szczęśliwego posiadacza Fazera kilo ,komin z kwasówki ,wywaliłem całą zawartość założyłem przelot 53mm wewn, + wytłumienia odporne na wysokie temperatury i wydmuchiwanie, jakby ktoś potrzebował luknąć dysponuję Fotostory z przebiegu prac.Szkoda że nie mogę tego posłuchać mówi że wyszło fajnie.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam seryjny wydech ale marzy mi się jakiś głośniejszy wydech ale brak funduszy

 

Oj nie przesadzaj taka przeróbka wcale nie jest jakoś chorendalnie droga,pchaj w paczke,ślij do mnie,1 dzień roboty,wieczorkiem przed zamknięciem poczty komin będzie jechał spowrotem do ciebie,mogę jutro ci dać wszelkie namiary do chłopaka który zdecydował się na ta robotę będziesz miał możliwość wypytać co i jak.Z Poznania do Gorzowa nie masz daleko chłopak pracuje na stacji paliw zawsze możesz podjechać ,pogadać,posłuchać ,polukać.Koszt takiej przeróbki jest niewspółmiernie wiele niższy niż zakup tak brzmiącego jak nie lepiej tłumika akcesoryjnego. W dziale -Mechanika ogólna jest temat: TUNING UKŁADU WYDECHOWEGO to jest mój wątek można troszke poczytać i dowiedzieć się małe conieco.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...