To ja też wtrące swoje 3 grosze.Szukałem 1000,głównie honda cbr.Przypadkiem wpadłem na zdjęcie Fazera w ogłoszeniu.Poszperałem na forum,przejażdżka i szok.Miałem vfr vtec,moim zdaniem nie ta liga,w vfr zero dołu,a w dwie osoby,to porażka.FZ1 prowadzi się lekko,mocny dół,i same plusy.Zgodzę się z założycielem tematu,że mało jest informacji technicznych w temacie " Fazer to jest to!",dotyczących litra.Przejrzałem cały temat,ponad 3500 stron ww.tematu,głównie szukając info o kilofazerach,i jest ich bardzo mało,oczywiście właściciele FZ6,sporo mi pomogli,wklejając np.strony firm z różnymi podzespołami,ale w wielu przypadkach ciężko porównać bolączki FZ1 z FZ6.Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem,FZ1 z 2006r.Zrobiłem na razie ok.400km.I mogę powiedzieć,że Fazer to jest to! :lalag:
Chciałem przestrzec przed zakładaniem blokady,na przednie tarcze hamulcowe.Wczoraj lekko przekręciłem kołem,na stopce centralnej tak że blokada oparła się o przedni błotnik i coś stuknęło,patrzę a tu małe pęknięcie :banghead: .Gdyby moto stało na kołach i cofnąłbym z większą siłą z blokadą na tarczy,to obrażenia byłyby większe.Mam pytanie czy można to czymś skleić :icon_question:Dodam,że nic nie odpadło tylko pękło na całości w środku.Obawiam się o trwałość kleju i o jego wpływ na lakier,a może wcale nie ruszać :rolleyes: