krecik_m Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 przypadloscia tego silnika jest mocny dół i oszczedne obchodzenie z paliwem a nie STUKI! to nie suzuki:) Hmm!? Tak się składa, że silnik fazera 1000 nie slynie z pięknej pracy na wolnych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Czołem, Z miejsca chciałem się przywitać jako (od niedawna posiadacz) FAZERA 1000 (2001), z reszta po przesiadce z 600. I także z miejsca chciałbym podpytać się o jedną rzecz która mnie lekko w nim niepokoi. Wiem, że to powinien być temat na dzial Mechaniki, ale sądzę że posiadacze konkretnie takiego modelu lepiej mi doradzą bo znają najlepiej swoje maszyny...... jaki przebieg? który rok? a u kolegi krecik_m jak to wygląda? Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik_m Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Rok 2003r, przebieg 23000 km, a więc nie jest dużo. Przebieg raczej autentyczny...Kilku"fachowców" stwierdziło, ze ten typ tak ma, ale może ktoś się jeszcze wypowie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Hmm!? Tak się składa, że silnik fazera 1000 nie slynie z pięknej pracy na wolnych obrotach aaaa qrcze zapomnialem!, to faktycznie... w silniku powinno cos stukac... w moim chyba jest cos nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik_m Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 aaaa qrcze zapomnialem!, to faktycznie... w silniku powinno cos stukac... w moim chyba jest cos nie tak Nie wiem o co Tobie chodzi? Ktoś się pyta o konkretną sprawę, a ty wyjeżdzasz z jakimiś cynicznymi hasłami cały czas, zamiast odp. konkretnie. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia, to lepiej się nie odzywaj, a nie drażnisz ludzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Nie wiem o co Tobie chodzi? Ktoś się pyta o konkretną sprawę, a ty wyjeżdzasz z jakimiś cynicznymi hasłami cały czas, zamiast odp. konkretnie. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia, to lepiej się nie odzywaj, a nie drażnisz ludzi. chodzi mi o TO, ze tak wcale nie powinno byc na co w zartobliwy sposob w 1 poscie zwrocilem uwage. Nie jestem specem-mechanikiem a powodow moze byc cala masa. Podpowiedzia jest, ze stuka po rozgrzaniu wiec elementy ulegajace rozszerzeniu pod wplywem temperatury, niknie ze wzrostem obrotow, to kolejny punkt zaczepienia. Na czuja stawialbym na glowice (zawory?), ale jak pisalem - nie jestem mechanikiem i to moze byc slepy strzal. Brodson77 jesli to nie byl japoniec z mloteczkiem to lepiej szukaj dalej. Ja bym tego nie bagatelizowal i uwazam to za bardziej konstruktywne niz wypowiedz ze: "jest to chyba przypadłość tego silnika" pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik_m Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 chodzi mi o TO, ze tak wcale nie powinno byc na co w zartobliwy sposob w 1 poscie zwrocilem uwage. Nie jestem specem-mechanikiem a powodow moze byc cala masa. Podpowiedzia jest, ze stuka po rozgrzaniu wiec elementy ulegajace rozszerzeniu pod wplywem temperatury, niknie ze wzrostem obrotow, to kolejny punkt zaczepienia. Na czuja stawialbym na glowice (zawory?), ale jak pisalem - nie jestem mechanikiem i to moze byc slepy strzal. Brodson77 jesli to nie byl japoniec z mloteczkiem to lepiej szukaj dalej. Ja bym tego nie bagatelizowal i uwazam to za bardziej konstruktywne niz wypowiedz ze: "jest to chyba przypadłość tego silnika" pozdro Dzięki za odp. teraz byłeś konkretny:) Będę musial pojechać do jakiegoś serwisu, zeby się temu przyglądneli, bo szkoda bybylo zrypkać silnik. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 FAZEREK 2001 przebieg 42tys km. Sprowadzony z Włoch. Powiem Wam że przeszukałem forum pod kątem tej usterki. I przyczyną może być rozregulowany EXUP, choć nie wiem w jaki sposób EXUP może postukiwać w końcu to tylko coś w rodzaju przepustnicy która siedzi sobie w wydechu i to jeszcze mniej więcej po środku, więc nie wiem w co tam może stukać. No ale ekspertem też nie jestem. Teoretycznie zawory były sprawdzane- i są OK, no ale tak mi powiedział sprzedawca, więc i tak nie mogę tego wykluczyć. A odnośnie TEN TYP TAK MA, właśnie o to mi chodziło w poście by się użytkownicy wypowiedzieli, bo znajomi mi mówią że jestem przewrażliwiony. Rozumiem że na razie dwóch na trzech wypowiadających się użytkowników tak ma. a skoro sie już ożywiło, to chciałbym się spytać o wyższą szybę owiewki, czy korzystacie? z jak wysokich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) FAZEREK 2001 przebieg 42tys km. Sprowadzony z Włoch. Powiem Wam że przeszukałem forum pod kątem tej usterki. I przyczyną może być rozregulowany EXUP, choć nie wiem w jaki sposób EXUP może postukiwać w końcu to tylko coś w rodzaju przepustnicy która siedzi sobie w wydechu i to jeszcze mniej więcej po środku, więc nie wiem w co tam może stukać. No ale ekspertem też nie jestem. Teoretycznie zawory były sprawdzane- i są OK, no ale tak mi powiedział sprzedawca, więc i tak nie mogę tego wykluczyć. A odnośnie TEN TYP TAK MA, właśnie o to mi chodziło w poście by się użytkownicy wypowiedzieli, bo znajomi mi mówią że jestem przewrażliwiony. Rozumiem że na razie dwóch na trzech wypowiadających się użytkowników tak ma. a skoro sie już ożywiło, to chciałbym się spytać o wyższą szybę owiewki, czy korzystacie? z jak wysokich? jesli tulejki w exupie sie wyrobia to moze byc slychac, ale to raczej jakies "cykanie" a nie stuk metaliczny. Ja mam szybe "sportowa":) double bubble czy jak to sie tam nazywa. daje tyle ze odchyla trochw wyzej powietrze i latwiej poskladac sie za owiewka przy wiekszych predkosciach. Przy pozycji kanapowej i tak wieje. Przymierzalem sie do zmiany szyby w bandicie, jezdzilem na modelu z wyższa szyba i powiem tyle ze mialbym niej robakow na kurtce. Jesli chcesz miec cisze za owiewka to musi byc bardzo wysoka szyba - wyglada to beznadziejnie, moze tez miec wplyw na tzw. trakcje. reszta to pol-srodki! cos tam daje, ale szalu nie ma 2 na 3 ma stuki? ojj tu proporca napewno wyglada inaczej, tylko siedza cicho:) pzdr jak chcesz to mozesz zobaczyc ta szybe w wawie kiedys Edytowane 13 Czerwca 2010 przez kacper1r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) FAZEREK 2001 przebieg 42tys km. Sprowadzony z Włoch.... ja bym zaczął od zaworów. Moto przy 40 tyś powinno mieć zrobiony full serwis. a skoro sie już ożywiło, to chciałbym się spytać o wyższą szybę owiewki, czy korzystacie? z jak wysokich? Wyższa szyba wygląda paskudnie blee. aaaa qrcze zapomnialem!, to faktycznie... w silniku powinno cos stukac... w moim chyba jest cos nie tak Jeszcze nie sprzedałeś pszczoły? Edytowane 14 Czerwca 2010 przez fcziom Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ja mam szybe "sportowa":) double bubble czy jak to sie tam nazywa. daje tyle ze odchyla trochw wyzej powietrze i latwiej poskladac sie za owiewka przy wiekszych predkosciach. Przy pozycji kanapowej i tak wieje. Przymierzalem sie do zmiany szyby w bandicie, jezdzilem na modelu z wyższa szyba i powiem tyle ze mialbym niej robakow na kurtce. Jesli chcesz miec cisze za owiewka to musi byc bardzo wysoka szyba - wyglada to beznadziejnie, moze tez miec wplyw na tzw. trakcje. reszta to pol-srodki! cos tam daje, ale szalu nie ma Ok, dzięki za podpowiedź, w takim razie wstrzymam się z wyższą szybką. Lepiej wydam na regulacje zaworów i full serwis, choć teoretycznie w Motorakowski w Konstancinie- gdzie kupowałem motocykl, obiecywano mi że full serwis jest zrobiony- no ale wiemy jak to z obietnicami sprzedawców, jedyne czego jestem pewien to wymiany oleju bo odbyło się to na moich oczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Jeszcze nie sprzedałeś pszczoły? Za pierwszym razem usuneli mi aukcje, teraz znow wystawilem, ale nie ma ruchu, 2 telefony 0 odwiedzajacych. Cena raczej srednia - sa tansze, sa drozsze. Narazie brat jezdzi wiec nie placze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 cena masz dobrą, tylko ten kolor taki dyskusyjny...:bigrazz: serwisowałeś się na Połczyńskiej? Ile tam biorą za synchro i czyszczenie? Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 cena masz dobrą, tylko ten kolor taki dyskusyjny...:bigrazz: serwisowałeś się na Połczyńskiej? Ile tam biorą za synchro i czyszczenie? na łopuszańskiej w liberty, cyferek nie pamietam, ale na połczyńskiej chyba maja cennik na stronie. Dzis zapadla decyzja: koniuktura niezla, brat skompletowal stroj, rwania nie ma wiec fazi zostaje! Zreszta zaprzyjaznil sie juz z bandyta w garazu:) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VARTAS Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam Przepraszam jeśli się powtórzę, w którejś z gazet przeprowadzony był test długodystansowy FZ1 i po 25000 km wałki rozrządu zakwalifikowali do wymiany. Czy rzeczywiście jest to słaby punkt motocykla? Jestem przed zakupem sprzętu, ale taka przypadłośc nie stawia go na czele stawki. Czy jest to odosobniony przypadek. Szkoda że sama Yamaha nie odniosła się do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.