vinyl Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 W końcu udało się wymienić oponkę z przodu. Z nia wszystko gra, ale mam nowy, raczej poważny problem. Mianowicie zakladalem gume w wulkanizacji, kolesie sami zdejmowali koło itp. Po zalozeniu okazalo sie ze hamulec przod ledwo co hamuje, prawie wogle, nawet jak wcisne na maksa do oporu. Zatem wracam sie szybko, mowie kolesiom w czym rzecz a oni 2 min ciszy i 'ale my sie na tym nie znamy', mowia ze zalozyli jak bylo, przy tarczy nic nie grzebali [to prawda bo widzialem], i ze jak jest oś stala, to wszystko musi byc w tym samym miejscu. W koncu 1 z nich powiedzial, ze po wymianie sie klocki musza wpasowac w nowe pozycje, i ze bedzie jak dawniej - czy to prawda czy sciema ? Co moge zrobic ? Sprawa druga - przednie kolo ma tak duzy opor ze nawet jak recznie je krece, to musze uzyc troche sily, wczesniej krecilo sie swobodnie, a teraz tak topornie, ze trudno je reka ruszyc, a co dopiero mowic o swobodnym kreceniu ... btw mowilem kolesiowi zeby os zakrecil dynamometrycznie na 60nm, z taka sila zacisku, a on do mnie ze ustawil 2 x wiecej, i moj blad ze nie zaprotestowalem. Moze to stanowi problem ? Probowalem sam poluzowac os ale nie ma opcji. Moze ktos umie mi pomoc, dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 A nie zalozyli Ci koła odwrotnie? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Tulejki powkładane dobrze? Podejdź jutro popołudniu, albo w poniedziałek do mnie to zobaczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 jesli chodzi o chamulce to odpowietrzenie ich powinno pomuc mysle ze sie zapowietrzyły a co do ciężko kręcącego się koła to możliwe ze jest zbyt mocno dokręcone albo coś źle złożyli moze zapomnieli dac jakiejs podkładki dystansowej lepiej to sprawdz bo łozyska długo Ci nie wytrzymają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Na poczatek trzeba sprawdzic co blokuje: czy lozyska w kole , czy tez klocki hamulcowe ? trzeba odkrecic zaciski lub cofnac klocki i pokrecic kolem. Jezeli wszystko jest dobrze poskladane to nie wykluczone ze bedzie Cie czekala czynnosc pt. czyszczenie tloczkow hamulcowych w zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Napisałeś: mowilem kolesiowi zeby os zakrecil dynamometrycznie na 60nm, z taka sila zacisku, a on do mnie ze ustawil 2 x wiecej I jeżeli to prawda to masz zniszczoną tulejkę dystansową pomiędzy łożyskami w piaście koła. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) o stary, gdzieś ty to robił? Po zalozeniu okazalo sie ze hamulec przod ledwo co hamuje, prawie wogle, nawet jak wcisne na maksa do oporu. typowy objaw zasyfionej brudnymi łapami tarczy W koncu 1 z nich powiedzial, ze po wymianie sie klocki musza wpasowac w nowe pozycje, i ze bedzie jak dawniej - czy to prawda czy sciema ? ściemnia Sprawa druga - przednie kolo ma tak duzy opor ze nawet jak recznie je krece, to musze uzyc troche sily, wczesniej krecilo sie swobodnie, a teraz tak topornie, ze trudno je reka ruszyc, a co dopiero mowic o swobodnym kreceniu ... przyczyną może być odwrotenie założone koło.... btw mowilem kolesiowi zeby os zakrecil dynamometrycznie na 60nm, z taka sila zacisku, a on do mnie ze ustawil 2 x wiecej bądź właśnie zbyt mocno dokręcone koło Edytowane 8 Marca 2009 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Najczęstszą przyczyną jest odwrotne założenie tulejek dystansowych.Jeżeli oczywiście są różnej długości.Przy zbyt mocnym dokręceniu koła hamulec będzie działał normalnie. Edytowane 8 Marca 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto_bandyta Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Na przyszlosc nie jezdzij do zwyklej wulkanizacji bo strach potem jechac.. Zle zlozone i skrecone, ci ludzie pewnie pierwszy raz cos przy motocyklu robili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Opony motocyklowe wymienia sie w serwisie motocykli a nie w zwykłej wulkanizacji gdzie chłopaki nie mają pojęcia jak to zrobić i nie mają cieżarków do felg motocyklowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 jesli chodzi o chamulce to odpowietrzenie ich powinno pomuc mysle ze sie zapowietrzyły a co do ciężko kręcącego się koła to możliwe ze jest zbyt mocno dokręcone albo coś źle złożyli moze zapomnieli dac jakiejs podkładki dystansowej lepiej to sprawdz bo łozyska długo Ci nie wytrzymają a z kąd pomysł że po wyjęciu koła hamulce sie zapowietrzą? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surus10 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 a moze najnormalniej pogieli ci tarcze??do normalnej wulkanizacji jak sie wozi kolo przednie to trzeba zdjac tarcze.z tylnym jest juz inna bajka.a jesli nie mieli maszyny i zdejmowali recznie to napewno tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.