Sobol Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) Tak jak w temacie jakich środków najlepiej używać do łańcucha ? :buttrock: http://moto.allegro.pl/item567800472_spray...trol_400ml.html http://moto.allegro.pl/item562082321_motul...ancucha_fv.html Dają rade? Czym sie różnią ? :bigrazz: Co ile należy smarować łańcuch i czym wy smarujecie ? :cool: :crossy: Edytowane 6 Marca 2009 przez Sobol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Tylko Bel Ray! jest mega, nie brudzi, dlugo sie utrzymuje na lancuchu a smaruj co 500km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bles Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 ja mam w instrukcji ze co 800 km. i czyscze i smaruje co 800. Pewnie i dluzej by dalo rade jezdzic bo dalej jest dobrze nasmarowany jak go czyszcze. No chyba ze w jakiejs ulewie dlugo jedziesz albo moto myjesz to wtedy tez smaruj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 W instrukcji (łąńcuchów oringowych DID) smarowanie jest zalecane co 300 - 500km. Ja używam od kilku lat spray http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?To...0355&View=Multi, nie brudzi, nie rozbryzguje się po kole i owiewkach, dobrze smaruje i cena jest bardzo przystępna. Używam nawet do smarowania zamków i stacyjek. Testowałem różne i ten mogę porównać do syntetycznego Motula (z tym że Motul jest sporo droższy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 A czym czyścić łańcuch ;> ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Tylko Bel Ray! jest mega, nie brudzi, dlugo sie utrzymuje na lancuchu a smaruj co 500km. Faktycznie nie brudzi ale żeby długo utrzymywał się na łańcuchu to bym nie powiedział.Na początku sezonu chce spróbować S100 do łańcucha gdyż słyszałem opinie, że szybko nie schodzi z łańcucha, teraz mam Wurtha ale przez to że jest bezbarwny nie widać ile go jeszcze jest na łańcuchu i przy nakładaniu też ciężko go dawkować :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) Poszperałem troche na google :biggrin: http://moto.allegro.pl/item557045175_jmc_s...elec_rabka.html od larsson polska jest podobno dobry co sądzicie ? i czy czyścik z tej samej firmy dawał by rade ;> ? http://moto.allegro.pl/item557045183_jmc_d...elec_rabka.html ?? :icon_biggrin: P.S musze pojechać troche po kosztach bo już nie wyrabiam z kasą a jeszcze crash pady do kupienia mam w najbliższym czasie :cool: Edytowane 6 Marca 2009 przez Sobol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Największą trwałość osiąga łańcuch smarowany odrobiną oleju silnikowego i dokładnie wytarty szmatką - zgodnie z instrukcją fabryczną wielu marek. Ino ma to zastosowanie poza turystyką, gdzie najlepiej działa smar Motul Of-Road stosowany powściągliwie. Im więcej się smaruje łańcuch tym krótszą ma żywotność, gdyż piach z ulicy tworzy ze smarem pastę ścierną. Łańcuch w motocyklu należy smarować jak broń - ma nie zardzewieć, ale piach ma się nie przyklejać. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) Pierwsze podstawowe pytanie jakim motocyklem i gdzie jeździsz.. Oba z przedstawionych przez Ciebie produktów używałem. Jeżeli chodzi o Castrol to nadaje się na ulice, w teren nie za bardzo bo się klei wszystko do niego. Motul natomiast tworzy fantastyczną powłokę, do której piach nie chce się kleić, nie bez powodu jest to produkt z oznaczeniem OFF-ROAD. Powłoka raczej mniej trwała ale na pewno w teren zdecydowanie lepsza. Ja smaruje łańcuch co jazdę. Czyli co 100-200km. Zaznaczam też, że po jeździe mój motocykl wygląda jak "kupa błota" i zawsze idzie pod karcher. EDIT: Sorry, ale nie spojrzałem na oznaczenie, tylko na pierwsze zdjęcie z linku motula i jest tam off-road, więc trochę namieszałem :P Edytowane 6 Marca 2009 przez Jaszczur2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 zgodzę się z kolegą ze smar zależy od tego jakim motocyklem jeździsz. ja do swojego kata używam: http://www.allegro.pl/item556878015_srodek...ow_motorex.html a potem http://www.allegro.pl/item555675360_motore...l_mxwojcik.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Równiez smaruję olejem , tyle ze nie zawsze wycieram go szmatką . Tylko wtedy gdy wyczyszczę równiez tylną felgę :wink: . Wychodzę z założenia że po kilku km nadmiar zostanie odrzucony siłą odśrodkową . Łańcucha nie czyszczę , nie myję , niepotrzebna robota . Chyba że ktoś lubi mieć maszynkę czysciutką :cool: . Przy takim traktowaniu , łańcuch RK XW-ring starcza średnio na 25 kkm na szosie . Przy stosowaniu smarów w sprayu przebieg podobny . Mogę dodać , że jazda w deszczu mocno skraca jego żywotność , tu by można szukać jakiś nowych rozwiązań ze smarowaniem :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 ja używam tego http://motokosmetyka.pl/shop,show,28 polecam odporny na warunki atmosferyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans13 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Swój łańcuch już od dłuższego czasu czyszczę naftą. Co do smarowania różnie kiedy mam lenia :biggrin: to spray, a jak mam czas, duużo czasu do olejem przekładniowym. Wycieram, odstawiam na noc, a rano w drogę. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Im więcej się smaruje łańcuch tym krótszą ma żywotność Tylko, że nie smarowany łańcuch, już po jakimś czasie zaczyna 'chrypić' i czuć na dupce wibracje. A to chyba nie jest zdrowy objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ja również smaruje olejem, ale kiedy posmaruje się olejem, strasznie wyciąga się łańuch. Często też zadkim tawotem smaruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.