maćq Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam, przyszła pora na zmianę napędu. Co byście polecili. Na stronie sklepu ścigacza znalazłem ze zalecany jest łańcuch did 525 ZVM2 110 ogniwek. Kosz to ok 550 zł :icon_eek: Czy jest jeszcze jakaś alternatywa? Moto nie dostaje ode mnie aż tak w dupę żebym musiał mieć super hiper ultra wytrzymały łańcuch... Zebatki zostawiam póki co bo wyglądają znośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Motorland na wale miedzeszyńskim i kup kpl, zębatki Sunstar oraz łańcuch DID (zalecany przez producenta), kupisz tańszy łąńcuch szybciej się skończy, kupisz porządny to wytrzyma (przy dbaniu) około 25-30kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Marca 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Zebatki zostawiam póki co bo wyglądają znośnie. To jest fatalny pomysł... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Zebatki zostawiam póki co bo wyglądają znośnie. kolego czy mnie wzrok myli czy ty na tym forum jesteś od czterech lat ???? i wypisujesz takie bzdury ???? :icon_eek: zmienia się zestaw napędowy a nie łańcuch odpowiadając na pytanie - jasne że da się założyć coś tańszego tylko po co ??? żeby za pół roku znowu zmieniać ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam, przyszła pora na zmianę napędu. Co byście polecili. Na stronie sklepu ścigacza znalazłem ze zalecany jest łańcuch did 525 ZVM2 110 ogniwek. Kosz to ok 550 zł :icon_eek: Czy jest jeszcze jakaś alternatywa? Moto nie dostaje ode mnie aż tak w dupę żebym musiał mieć super hiper ultra wytrzymały łańcuch... Zebatki zostawiam póki co bo wyglądają znośnie. Olej też zostaw jak przejedziesz 50 tysięcy, bo będzie wyglądał znośnie :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Jak zostawiasz zębatki to szkoda kasy na nowy łańcuch, może lepiej go przekuć na sworzniach i jeszcze sezon da radę ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Albo skrócić o ogniwko lub też dwa? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 A jak za bardzo odstaje na dużej zębatce to można zawsze mocniej napiąć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) Można łańcuch wymoczyć w nafcie z dodatkiem odrobiny mleka 3,2% "Łowickiego", żeby się zregenerował jeszcze na ten sezon... :buttrock: Edytowane 6 Marca 2009 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćq Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Trafiłem na noc szyderców... :icon_mrgreen: Zębatki wygladaja na zdrowe. Nie wiem czy jest sens je wymieniać... ale skoro tak twierdzicie. To bede mieć 2 komplety nowych zebatek. Łańcuch muszę wymienić bo poprzedni właściciel kupił wyjątkowo lichy, kiepski, nieodpowiedni do motocykla, słaby (żeby nie powiedzieć wujowy ) :icon_mrgreen: Czy takie coś może byc? http://www.allegro.pl/item561405248_naped_...ring_zloty.html did zloty + zebatki JT ( czy lepiej sunstar ? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Marca 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Trochę się pośmiali, fakt, ale życzą Ci dobrze. Jeśli nowy łańcuch założysz na stare zębatki (nawet jeśli wyglądają "zdrowo") to skrócisz mu życie gdzieś o połowę. Po prostu nowy zestaw "układa się" do siebie - zębatki do łańcucha i na odwrót. Zakładanie jednej nowej części do drugiej starej nigdy nie pozwoli na takie dopasowanie się części co skutkuje tym, że żywot nowego podzespołu drastycznie się skraca. Zębatki JT spokojnie wystarczają na pełen przebieg łańcucha DID, a podany przez Ciebie zestaw jest naprawdę fajny i w całkiem niezłej cenie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Pośmiali się a do tego z pełną kulturą jaka powinna cechować tak poważne forum. A teraz gwoli uzupełnienia dla czytających ten wątek: zestaw napędowy motocykla jest nierozłączną całością i składa się przeważnie z 3 elementów czyli zębatki małej, zębatki dużej i łańcucha napędowego ( w wyjątkowych przypadkach np.XS400 ma jeszcze bardzo twardy pierścień dystansowy pod dużą zębatkę). Nawet w przypadku złamania jednego zęba po przebiegu 500 km zmusza nas do zamontowania całego nowego zestawu. Wszelki kombinacje powodują drastyczne skrócenie jego żywotności. Cały ten wywód dotyczy motocykli używanych na drogach publicznych i nie dotyczy sportów wyczynowych gdzie bardzo często zachodzi konieczność zmiany przełożenia czy np.wymiany kompletnego koła z nową oponą w motocyklu żużlowym. W sporcie napędy są wymieniane bardzo często a mimo to podczas zawodów żużlowych dosyć często dochodzi do zerwania łańcucha. Mam nadzieję , że autor tego tematu nie gniewa się za nasze żarty. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćq Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Oczywiście że się gniewam, dał bym wszystkim po ostrzeżeniu gdybym mógł :icon_mrgreen: Panie Piotrku, wykorzystam ten temat zeby zadać inne pytanie. Czytałem wypowiedz w innym temacie ale chciałem sie upewnić. Ew niewielki luz na tylnej zebatce - gdy ja chwytam i ruszam na boki - jest spowodowany łożyskiem zabieraka i tylko tego sie spodziewać czy to może być coś wiecej? Bo taki luz gora dol to moga byc gumy absorbera tak? Czy ze swojego doświadczenia moze mi Pan powiedzieć czy wystarczy łożysko ze sklepu np skf czy to powinno byc raczej suzuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam. Korzystając z okazji, aby nie zakładać nowego tematu postaram sie, tu uzyskać odpowiedź. Czy łańcuch RK 525XSOE x-ringowy wzmocniony nadaje sie do mojego motocykla z podpisu, czy będzie poprostu za słaby? Pytam, ponieważ jest do kupienia w dość atrakcyjnej cenie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ew niewielki luz na tylnej zebatce - gdy ja chwytam i ruszam na boki - jest spowodowany łożyskiem zabieraka i tylko tego sie spodziewać czy to może być coś wiecej? Bo taki luz gora dol to moga byc gumy absorbera tak? Ja bym jednak stawiał na gumy zabieraka. ak będziesz wymieniał łańcuch to przyjrzyj się im. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.