Bananus Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Jak ściagnac : 1.Magneto. 2.Zebatke obok magneta. 3.Kosz sprzegłowy 4.Zebatke przednia. Rozebrałem kartery i mam problem z tymi rzeczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 (edytowane) To wszystko ściągniesz za pomocą ściągaczy przeznaczonych do tegoż celu. :banghead: Edytowane 22 Lutego 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 magneto wkręcasz w nie śrube o takiej średnicy żeby sie wkręcała w magneto i kręcisz do oporu i jak jest opór lekkie puknięcie młotkiem i potem znowu kręcisz do oporu itd i zejdzie :D chodzi ci o zębatke na wale tak ?? jak dobrze pamiętam to ją idzie takim wyciągaczem do łożysk ściągnąc ona jest jakby nabita na wał Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 (edytowane) Jak ściagnac : 1.Magneto. 2.Zebatke obok magneta. 3.Kosz sprzegłowy 4.Zebatke przednia. Rozebrałem kartery i mam problem z tymi rzeczami Zaraz, zaraz - jak mogles rozebrac kartery skoro na wale korbowym z jednej strony jest owe "magneto", a z drugiej strony jest ta "zebatka przednia" ? Wal korbowy rozpolowiles ? Oddaj to do kogos kto ma choc troche pojecia o mechanice zanim cos uszkodzisz :icon_exclaim: Edytowane 22 Lutego 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider13 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Myślę że koledze chodziło o to że zdjął lewą i prawą dekielek. wysunąć z kosza sprzęgła 1 tarczę wysprzęglającą 8 łącznie z płytkami ciernymi 6 i stalowymi 7; -Zdjąć zabezpieczenia razem ze sprężynami dociskowymi. wysunąć z kosza sprzęgła tarczę wysprzęglającą łącznie z płytkami ciernymi i stalowymi - wyjąć popychacz z wałka głównego; - zablokować kosz sprzęgła, aby się nie obracał; - odbezpieczyć i odkręcić nakrętkę koła łańcuchowego na wale korbowym kluczem 27; - zdjąć koło łańcuchowe ze stożka czopu wału korbowego za pomocą ściągacza; - odbezpieczyć i odkręcić kluczem 19 nakrętkę zabieraka sprzęgła na wałku głównym; - zdjąć zabierak sprzęgła z wałka głównego; - zdjąć koło łańcuchowe z wału korbowego oraz kosz sprzęgła wraz z łańcuchem sprzęgła Zdjęcie koła łańcuchowego z czopu wału korbowego ułatwia zdjęcie kosza sprzęgłowego bo łańcuszek sprzęgłowy nie przeszkadza schodzi razem z kołem zębatym i koszem. Gdy będziesz odkręcał nakrętkę zabieraka sprzęgła może ci się obracać zabierak sprzęgła, uważaj o co go blokujesz żeby żaden wałek od zabieraka ci się nie obłamał bo zabierak jest dość drogi, więc lepiej żeby nic się nie ułamało. Szkoda że nie określiłeś dokładnie o jaką zębatkę przednią ci chodzi. Zdaje mi się że chodzi ci o zębatkę przednią mocowaną na tryb zdawczy przekazującą napęd na tylne koło. Zdejmowanie tej zębatki jest bardzo proste, Wystarczy odbezpieczyć nakrętkę (jest pod nią podkładka blokująca) i ją odkręcić, poluzowanie łańcucha ułatwi zdjęcie zębatki. Jeżeli chodzi o zębatkę mocowaną na czopie wału korbowego to bez ściągacza ani rusz, wchodzi na wcisk i trzyma się bardzo mocno. Myślę że koledze chodziło o to że zdjął lewą i prawą dekielek. wysunąć z kosza sprzęgła 1 tarczę wysprzęglającą 8 łącznie z płytkami ciernymi 6 i stalowymi 7; -Zdjąć zabezpieczenia razem ze sprężynami dociskowymi. wysunąć z kosza sprzęgła tarczę wysprzęglającą łącznie z płytkami ciernymi i stalowymi - wyjąć popychacz z wałka głównego; - zablokować kosz sprzęgła, aby się nie obracał; - odbezpieczyć i odkręcić nakrętkę koła łańcuchowego na wale korbowym kluczem 27; - zdjąć koło łańcuchowe ze stożka czopu wału korbowego za pomocą ściągacza; - odbezpieczyć i odkręcić kluczem 19 nakrętkę zabieraka sprzęgła na wałku głównym; - zdjąć zabierak sprzęgła z wałka głównego; - zdjąć koło łańcuchowe z wału korbowego oraz kosz sprzęgła wraz z łańcuchem sprzęgła Zdjęcie koła łańcuchowego z czopu wału korbowego ułatwia zdjęcie kosza sprzęgłowego bo łańcuszek sprzęgłowy nie przeszkadza schodzi razem z kołem zębatym i koszem. Gdy będziesz odkręcał nakrętkę zabieraka sprzęgła może ci się obracać zabierak sprzęgła, uważaj o co go blokujesz żeby żaden wałek od zabieraka ci się nie obłamał bo zabierak jest dość drogi, więc lepiej żeby nic się nie ułamało. Szkoda że nie określiłeś dokładnie o jaką zębatkę przednią ci chodzi. Zdaje mi się że chodzi ci o zębatkę przednią mocowaną na tryb zdawczy przekazującą napęd na tylne koło. Zdejmowanie tej zębatki jest bardzo proste, Wystarczy odbezpieczyć nakrętkę (jest pod nią podkładka blokująca) i ją odkręcić, poluzowanie łańcucha ułatwi zdjęcie zębatki. Jeżeli chodzi o zębatkę mocowaną na czopie wału korbowego to bez ściągacza ani rusz, wchodzi na wcisk i trzyma się bardzo mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Motorider 13, chyba nie trafiłeś z opisem :P Sądzę że autorowi tematu chodzi o silnik z ogara 200, a tam sprzęgło jest troszkę inne. Żeby rozebrać sprzęgło musisz po prostu powyjmować te segery przy podkładkach które trzymają sprężyny. Tylko rób to bardzo ostrożnie bo mogą one ci wystrzelić. Następnie wyjmujesz te siedzonka sprężyn z tarcz. Wyjmujesz pierwszą tarczę, przekładkę stalową, drugą tarczę i koniec. Którą zębatkę masz na myśli mówiąc "przednia"? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananus Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 chodzi mi o ta mala zebatke napedzajaca łancuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 (edytowane) No to po prostu odginasz zabezpieczenie, wbijasz bieg i odkręcasz śrubę kluczem. Edytowane 23 Lutego 2009 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Aaaa widzę młody mechanior :D Młody nie załamuj się wszystkiego się nauczysz metodą prób i błędów :D PS kup sobie dobry zestaw kluczy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Następny młody gniewny mechanik nie zwracający uwagi na pisownię. Najpierw ortografia potem trochę mechaniki ze szkoły podstawowej (dział fizyki) a po napisaniu tematu sprawdź czy nie ma błędów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek88 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Do jawki bardzo prosto zrobic sciagacze pomocne do sciagania wyzej wymienionych czesci. Osobiscie ich nie uzywam bo bez sciagaczy mozna to tak samo prosto rozlozyc jak i z nimi. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.