ghollum Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 szukam szukam i...KUPA takie motorki są popularne na allegro w sezonie? ich ceny mogą do lata/wiosny troche zmaleć? Zmaleć? raczej bym na to nie liczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Dlaczego nie chcesz 2t za 5000 znajdziesz już coś sensownego, masz duży wybór maszyn, a 250 4t są drogie, a jeżeli już tańsze to stare. Pomyśl o tym po 50ccm 125 2t w zupełności ci wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 z kwotą 5 tys szkoda sie pakować w 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Sam ostatnio zaczołem rozmyslać nad 2T. Np KDX,CRM,RX za 4-5tys masz w naprawde dobrym stanie, i dość swiezy rocznikowo. A mocy mają mniejwiecej tyle co KLX 250tka. Jedyny minus 2T to spalanie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 5 tys pln masz dobra CR albo KX Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 5 tys pln masz dobra CR albo KX jaką taką ;) bo nie oszukujmy się... stare crossowki to też może byc studnia bez dna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 5 tys pln masz dobra CR albo KX No tak, ale utrzymanie puźniej tego to przez 2 sezony nazbiera się koszt zakupu motocykla. A po drugie z 50tki na wyczyna?? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 jaką taką ;) bo nie oszukujmy się... stare crossowki to też może byc studnia bez dna lepiej mu jednak złudzeń oszczędźmy bo wszyscy dobrze wiedza ze cross/enduro to nie jest sport dla wszystkich jak np piłka nożna i nie jest nigdzie napisane ze każdy nastolatek MUSI jeździć. Za 5 kola porządnego motocykla nie kupi(tzn kupi ale ktoś będzie kręcił nosem ze albo 2T, albo stare, albo chińczyk itd), ceny porządnych zabawek zaczynają się niestety tak od 10 tys pln co i tak jest absolutnym minimum i naprawdę trzeba się oszukać żeby coś sensownego wyrwać. No tak, ale utrzymanie puźniej tego to przez 2 sezony nazbiera się koszt zakupu motocykla. A po drugie z 50tki na wyczyna?? :rolleyes: ja zaczynałem od 80 i po sezonie przesiadłem się na XR (250 4T) a w miedzy czasie miałem KTM EXC 125 i do dziś żałuje ze go sobie nie zostawiłem bo na tej 125 można było zapier*****, no ale cóż trafił się klient co wyłożył konkretna kasę to i moto poszedł. Sam się zastanawiam czy by do 2T nie wrócił np do tych nowych KTM EXC 300, w 2T pilnujesz mieszanki, tłoka i tego żeby na asfalcie nie przesadzić a będziesz mieć zabawę jak trzeba a z 4T już tak nie jest, jak coś się z**bie to już wtedy są koszta Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 ja zaczynałem od 80 i po sezonie przesiadłem się na XR (250 4T) a w miedzy czasie miałem KTM EXC 125 i do dziś żałuje ze go sobie nie zostawiłem bo na tej 125 można było zapier*****, no ale cóż trafił się klient co wyłożył konkretna kasę to i moto poszedł. Sam się zastanawiam czy by do 2T nie wrócił np do tych nowych KTM EXC 300, w 2T pilnujesz mieszanki, tłoka i tego żeby na asfalcie nie przesadzić a będziesz mieć zabawę jak trzeba a z 4T już tak nie jest, jak coś się z**bie to już wtedy są koszta No niby tak, 2t napewno jest łatwiejsze w opsudze, silnik można rozebrać samemu jeśli mamy chodz podstawy opanowane. Nietrzeba nic rególowac itd. Ale za to spali baardzo dużo paliwa, a jak ktoś dużo jeździ tak jak na np ze dzienie potrafię zrobic 70km w wakcje albo i więcej, a niepracuje no to niestać mnie na paliwo do 2T. A jak zaleje do DR pełny bak mogę smigac kilka dni, a w 2T-jeden. Oczywiście jest też ogromna róznica mocy pomiedzy moją DR a np KDXem itd. Coś za coś, staram się jednak podkreślić ze jazda 2T a zwłaszcza crossa czy hard enduro jest droższe niż 4T. Dlatego osoby bez pracy niemogą sobie pozwolić zabardzo na czeste i długie smiganie bez pracy lub nadzianych starych. A wiadomo, jak lato przyjdzie, chce się smigać. Dlatego kiedy po wakacjach będe szukał innego moto będe musiał się naprawde zastanowić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 znalazłem takie coś : http://moto.allegro.pl/item559734029_kawas...zny_okazja.html ale coś te 4k uwierzyć nie moge... mam 4T i słucham jak umnie jeżdzą KTM EXC-F i DR i reszta 4T i do swoje robi ze mi sie 4T usrało... Myśle nad 2T DT,KMX,RX albo coś takiego i i napewno odpadają cross-y za prawie 5k to juz mysle ładną DT nawet z 2001 rok dostane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 znalazłem takie coś : http://moto.allegro.pl/item559734029_kawas...zny_okazja.html ale coś te 4k uwierzyć nie moge... mam 4T i słucham jak umnie jeżdzą KTM EXC-F i DR i reszta 4T i do swoje robi ze mi sie 4T usrało... Myśle nad 2T DT,KMX,RX albo coś takiego i i napewno odpadają cross-y za prawie 5k to juz mysle ładną DT nawet z 2001 rok dostane... Trzeba jechać i oglądać, to jest ten mniej terenowy KLX ale za ta kase Rki na pewno nie dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) no dobra to jak to tak naprawde jest? Za 5 kola dostanie sie jakis jezdzacy sprzet z rozsadna moca tak 30+ koni? Jesli to bedzie 2t to ile to pali i ile trzeba dolozyc w trakcie sezonu jezdzac w weekendy po lasach bez zadnego wyczonowego smigania po torze? Edytowane 27 Lutego 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 CRm spala mi w jeździe jak mówisz z odkręceniem manety do końca co jakiś czas około 10l.... czyli generalnie bak mam na 100-150km ;) przy oszczędzaniu manety da sie zejść do 7l .... ;) to mówie z doswiadczenia jakie miałem w zeszłym sezonie, niestety po dotarciu nie mogłem zrobić dokładnych pomiarów bo się połamałem na torze ;] i do tej pory mam to samo paliwo co wlałem we wrześniu.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 lepiej mu jednak złudzeń oszczędźmy bo wszyscy dobrze wiedza ze cross/enduro to nie jest sport dla wszystkich jak np piłka nożna i nie jest nigdzie napisane ze każdy nastolatek MUSI jeździć. Za 5 kola porządnego motocykla nie kupi(tzn kupi ale ktoś będzie kręcił nosem ze albo 2T, albo stare, albo chińczyk itd), ceny porządnych zabawek zaczynają się niestety tak od 10 tys pln co i tak jest absolutnym minimum i naprawdę trzeba się oszukać żeby coś sensownego wyrwać. śmieszą mnie trochę takie opinie szczerze mówiąc,przy dzisiejszym masowym sciaganiu motorków z krajów starej UE to wręcz brednie za 5tys dzisiaj spokojnie kupisz motor w dobrym stanie i to nawet 4T,mój znajomy w listopadzie kupił lc4 600 ze skasowaną głowicą za 4tys pln,dołożył 1.8 tys pln i moto jezdzi i to jak...tylko trzeba szukać,czasami kilka miesięcy za 5 tys masz dzis xr 600,xl 600,dr 650,crossy 2T pokroju KXa<jeśli chcesz namiar to kolega sprzedaje 250 za 4800 w idealnym stanie na wyczynowym zawieszeniu ohlinsa>,xt itd jeśli ktoś potrzebuje moto do amatorskiej jazdy po lesie kilka razy w miesiącu to w 5tce się wyrobi,więc nie wypisuj takich rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 śmieszą mnie trochę takie opinie szczerze mówiąc,przy dzisiejszym masowym sciaganiu motorków z krajów starej UE to wręcz brednie za 5tys dzisiaj spokojnie kupisz motor w dobrym stanie i to nawet 4T,mój znajomy w listopadzie kupił lc4 600 ze skasowaną głowicą za 4tys pln,dołożył 1.8 tys pln i moto jezdzi i to jak...tylko trzeba szukać,czasami kilka miesięcy za 5 tys masz dzis xr 600,xl 600,dr 650,crossy 2T pokroju KXa<jeśli chcesz namiar to kolega sprzedaje 250 za 4800 w idealnym stanie na wyczynowym zawieszeniu ohlinsa>,xt itd jeśli ktoś potrzebuje moto do amatorskiej jazdy po lesie kilka razy w miesiącu to w 5tce się wyrobi,więc nie wypisuj takich rzeczy hahaha stare, ciężkie 600 takie moto to rzeczywiste godne polecenia ale ludziom po 30 a nie 16latkowi, tak wiec daruj sobie wciskanie takich sprzętów na początku kariery bo się tylko można zrazić do enduro dzieki takim krowa Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.