Skocz do zawartości

Jeśli kupował bym nowy motocykl to byłby to?


MOTOCYKL  

331 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Zakładając że chcę kupić nowy motocykl to byłby on marki:

    • Aprilia
      11
    • BMW
      36
    • DUCATI
      43
    • H-D
      8
    • Honda
      84
    • Kawasaki
      25
    • KTM
      17
    • Suzuki
      49
    • Yamaha
      45
    • Inny
      13


Rekomendowane odpowiedzi

A ja marze o suzuki bandit 600. Bo ze mnie taka mała bandziorka na swoim mopliku. A poza tym ten kształt a i mruczy jak rozochocona kotka. ma to coś w sobie. Ma ten pazur :D

Edytowane przez malinka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja marze o suzuki bandit 600. Bo ze mnie taka mała bandziorka na swoim mopliku. A poza tym ten kształt a i mruczy jak rozochocona kotka. ma to coś w sobie. Ma ten pazur :D

:clap: :clap: :notworthy: :notworthy:

Zapraszamy zatem do Naszej Banditowni :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E..tam Cabaniero przyznaj się że się letko zestarzałeś i "sportsiusiumajtki" Cię nie interesują, a raczej wygoda i komfort :icon_mrgreen: :icon_razz: ...

a droga na Jedwabne to rzeczywiście jest znakomitym testerem na pytanie czy jeszcze chcę być motocyklistą na "ścigaczu" :icon_mrgreen: ...żeby nie Ohlins w moim 748 to już kilka razy miałbym mokro pod kaskiem...

ale cóż takie są prawidła szeroko pojętego motocyklizmu- że sie coś podoba, a potem nie..., ja na przykład na krotkie dojazdy i jazde w teren mam DR 350..., ale po wizycie dzisiaj na targach, mam nową miłość - można i po niewielkich modyfikacjach w teren sie wybrac i po asfalcie polatac- zwie się Hypermotard... to jeśli miałbym wybierać nie patrząc na kasę : to na asfalt 1098 R, a na krótkie dojazdy + male modyfikacje-do terenu- Hypermotard...

Pozdr. Janek 748 S.

 

I tu Janku dochodzimy do wniosku, że jeden motocykl to za mało ... bo jesli coś jest od wszystkiego, to tak naprawdę w niczym nie jest wystarczająco dobre... złotego środka nie ma... dlatego sprzedałem KLV (chociaż to był bardzo fajny i niesamowicie uniwersalny sprzęt) i za tą kasę zanabyłem dwa inne Afrikę do latania po naszych kochanych drogach i bezdrożach a SV na tor i szlifowanie slajderów . Swego czasu pomieszkiwałem trochę w Anglii i w tamtych warunkach drogowych nie zastanawiałem się długo i szybko pogoniłem mojego Transalpa i kupiłem TLa ... tam naprawdę sportowy motocykl ma rację bytu.. i jako maszyna na codzień, do turystyki a weekend na tor... bo tam do największej pipidówy dojedzie się gładką asfaltową wstęgą bez dziur, garbów, kolein i syfu. A komfort i wygoda... ee jeszcze nie teraz ;) w SV z premedytacją znacznie podniosłem podnóżki, żeby zwiększyć prześwit w winklach.. i wycieczki do Lublina czy Kowna na tor odbywam z uśmiechem na twarzy ..:)

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.

Jakbym miał kasę to dwa nowe motocykle, dwóch różnych producentów do dwóch różnych celów:

Hayke 2008 w kolorze czerwono-czarnym albo białą i ten motocykl służyłby mi do jeżdżenia

albo

Ducti 1098 ale to raczej po to, żeby sobie stało w garażu i posłuchać bo podobno Ducati tylko do tego się nadają (drogi serwis i nie grzeszą bezawaryjnością).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ducti 1098 ale to raczej po to, żeby sobie stało w garażu i posłuchać bo podobno Ducati tylko do tego się nadają (drogi serwis i nie grzeszą bezawaryjnością).

Oj podpuszczasz Janka ,żeby coś jeszcze w tym temacie napisał :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_razz: :flesje: ...kurde Chłopaki rozwalacie mnie :biggrin: - co do serwisowania Ducati- to zależy tylko i wyłącznie od właściciela...może olać servisowanie i potem rozgłaszać wszem i wobec jakie to Djuki psujne są, ale dobrze zadbany motocykl potrafi odwdzięczyć sie przyjemną i bezkłopotliwą exploatacją...no sposób prowadzenia i wygoda to inna para kaloszy- to albo komuś pasuje albo nie i innej opcji nie ma, to jest tak samo kwestia własnych upodobań tak jak to że jeden woli enduraki a drugi pampuszaste choppery, albo inne Ajronhorsy...Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.

Jakbym miał kasę to dwa nowe motocykle, dwóch różnych producentów do dwóch różnych celów:

Hayke 2008 w kolorze czerwono-czarnym albo białą i ten motocykl służyłby mi do jeżdżenia

albo

Ducti 1098 ale to raczej po to, żeby sobie stało w garażu i posłuchać bo podobno Ducati tylko do tego się nadają (drogi serwis i nie grzeszą bezawaryjnością).

 

 

A ja proponuję że zanim TMI coś powie niech zejdzie z kibla :icon_twisted: przejeździ chociaż 20 tys. km ogarem i dopiero coś powie na temat awaryjności i serwisu :biggrin: :icon_twisted:

 

 

to na asfalt 1098 R, a na krótkie dojazdy + male modyfikacje-do terenu- Hypermotard...

 

 

Mam to samo i jak narazie walczę z próbą zakupu 1098 tyle że bez S i R :icon_razz: :biggrin: ale patrząc realnie na kurs euro moje szanse na ten sezon stopniały do minimum :(

 

Właśnie wróciłem z targów i stwierdzałem że drugim moto jakie bym chciał właśnie jako uniwersalne moto do szaleństw po mieście to Hypermotard :buttrock:

 

Pozdro

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby Cię było stać na 1098 to drogi serwis nie byłby zbyt uciążliwy ;)

 

Mozesz powiedziec na jakiej podstawie tak twierdzisz ? ? ? Co ma cena zakupu pojazdu z finansowymi mozliwosciami service'u czy pozniejszego ekspluatowania ?

 

Mnie stac na zakup a niestac mnie wlasnie na service'owanie i utrzymanie ( przynajmniej w Niemczech )

 

serwisowania Ducati- to zależy tylko i wyłącznie od właściciela...może olać servisowanie i potem rozgłaszać wszem i wobec jakie to Djuki psujne są, ale dobrze zadbany motocykl potrafi odwdzięczyć sie przyjemną i bezkłopotliwą exploatacją...

 

Janek po czesci masz racje. Z tego co wiem W PL troche inna bajka, i niema specjalnej roznicy w cenach uslog watsztatow. Moze i we Wloszech, gdzie jest to produkt krajowy / rodzimy wyglada to nieco inaczej. Moze to po czesci wina generalnego importera Ducati ktory naklada tak wysoka swoja marze na czesci zamienne - bo do tanich raczej nie naleza.

 

Z tego co wiem to podczas dlugodystansowego testu Duc 999 ktory przeprowadzil Motorrad to w ciagu 50 000 km wymieniono w nim praktycznie wszystko co bylo mozliwe.

 

jakie stanowisko zajela firma i jakie podala wyjasnienia.

 

" O nawet nie wiedzielismy, ze nasze produkty sa tak bardzo wytrzymale ".

 

O ile dla mnie piekno Wlochow nie podlega jakiejkolwiek dyskusji ( no moze poza Monsterem i Multistrada :icon_mrgreen: ) ale powiedz mi dlaczego motocykle innych marek

 

1. zuzywaja sie ( w/g testu ) conajmniej o polowe mniej

 

2. jezeli zuzywaja sie szybciej to i service bedzie bardziej kosztowny

 

A dbac to trzeba o kazdy, dylemat w tym, ze o jeden wiecej o inny mniej i stad biora sie te wysokie koszty.

 

z powazaniem

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz powiedziec na jakiej podstawie tak twierdzisz ? ? ? Co ma cena zakupu pojazdu z finansowymi mozliwosciami service'u czy pozniejszego ekspluatowania ?

 

Mnie stac na zakup a niestac mnie wlasnie na service'owanie i utrzymanie ( przynajmniej w Niemczech )

To znaczy, że źle obliczyłeś swoje możliwości finansowe, jeśli nie stać Cię na utrzymanie motocykla jaki kupiłeś. Albo nie wiedziałeś jakie są koszty jego utrzymania, co suma sumarum sprowadza się do tego samego. Pisząc "Jakby Cię było stać na 1098(...)" miałem na myśli zarówno koszt zakupu, jak i utrzymania. Bo przecież wiadomo, że wydatki związane z motocyklem nie ograniczają się do jego zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz powiedziec na jakiej podstawie tak twierdzisz ? ? ? Co ma cena zakupu pojazdu z finansowymi mozliwosciami service'u czy pozniejszego ekspluatowania ?

 

Mnie stac na zakup a niestac mnie wlasnie na service'owanie i utrzymanie ( przynajmniej w Niemczech )

Janek po czesci masz racje. Z tego co wiem W PL troche inna bajka, i niema specjalnej roznicy w cenach uslog watsztatow. Moze i we Wloszech, gdzie jest to produkt krajowy / rodzimy wyglada to nieco inaczej. Moze to po czesci wina generalnego importera Ducati ktory naklada tak wysoka swoja marze na czesci zamienne - bo do tanich raczej nie naleza.

 

Z tego co wiem to podczas dlugodystansowego testu Duc 999 ktory przeprowadzil Motorrad to w ciagu 50 000 km wymieniono w nim praktycznie wszystko co bylo mozliwe.

 

jakie stanowisko zajela firma i jakie podala wyjasnienia.

 

" O nawet nie wiedzielismy, ze nasze produkty sa tak bardzo wytrzymale ".

 

O ile dla mnie piekno Wlochow nie podlega jakiejkolwiek dyskusji ( no moze poza Monsterem i Multistrada :icon_mrgreen: ) ale powiedz mi dlaczego motocykle innych marek

 

1. zuzywaja sie ( w/g testu ) conajmniej o polowe mniej

 

2. jezeli zuzywaja sie szybciej to i service bedzie bardziej kosztowny

 

A dbac to trzeba o kazdy, dylemat w tym, ze o jeden wiecej o inny mniej i stad biora sie te wysokie koszty.

 

z powazaniem

 

:crossy:

 

 

Nigdy nie użytkowałem Ducati i nie mogę się wypowiedzieć o awaryjności ale co mi się nasuwa na myśl po zwiedzeniu fabryki i zobaczeniu jak przebiega produkcja - akurat nie 999 a 1098 bo już nie robili 999 jak byłem.

 

Otóż nie wiem dlaczego jeśli tak jest te motocykle się psują ponieważ sam proces produkcji jest bardzo nowoczesny, i z tego co widziałem w innych fabrykach (w azji też :biggrin: ) raczej nie odbiega a wręcz przewyższa technologicznie inne fabryki części mechanicznych czy silników.

 

Mam namyśłli złożoność procesów, sprzęt, obrabiarki numeryczne itd. oraz samą kontrolę jakości. Sam silnik jest sprawdzany kilkukrotnie, pierwszy test odbywa się na dopiero co złożonym silniku w komorze sprężonym powietrzem, później nawet całkowicie złożony motocykl jest testowany na hamowni i sprawdzane są wszystkie układy.

 

Mają chyba wszystkie światowe certyfikaty jakości jak ISO, ROSCH itd. itp.

 

Również części użyte do produkcji należą do jednych z najlepszych, zawieszenia, koła, hamulce przecież są światowych renomowanych marek więc dlaczego mają się psuć akurat w Ducati :icon_question:

 

 

Więc skąd się bierze rzekoma awaryjność tych motocykli ? skoro patrząc na zaawansowanie technologii, renome użytych komponentów, jakość spasowania, certyfikaty i testy to nic nie powinno odbiegać od innych?

 

 

Pozdro

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam na ten rok w planach R1 '09 w żółtym malowaniu na USA. Ale na razie $ poszybował w przestworza, więc plan się odsunął w czasie. Może w ciągu roku coś się zmieni na + dla złotego, a jak nie to na początku 2010 wezmę sprzęta po obniżonej cenie jak to zwykle bywa, żeby chociaż część kosztów obciąć. Kupić i tak trzeba, bo inaczej będę miał w domu ciche dni.

 

 

Mają chyba wszystkie światowe certyfikaty jakości jak ISO, ROSCH itd. itp.

 

Chyba wszystkie, a przynajmniej 99% polskich szpitali ma ISO w zakresie zarządzania. Przemyśl więc, jakie jest znaczenie tych certyfikatów. Pracuję m.in. na państwowej uczelni, gdzie w ciągu ostatniego czasu też był już 2 audyt zewnętrzny ISO. Wyniki pozostawię bez komentarza.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Właśnie wróciłem z targów i stwierdzałem że drugim moto jakie bym chciał właśnie jako uniwersalne moto do szaleństw po mieście to Hypermotard :buttrock:

 

 

Też byłem na targach, posiadałem sobie tu i tam, :biggrin: i mam podobne stwierdzenie :icon_mrgreen: ew. CB 1000 R, ew. Ducati Streetfighter. I to jest takie sobie sportowe stwierdzenie, nie stać mnie na takie zachciewajki :icon_mrgreen:

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...