Skocz do zawartości

opony


Rekomendowane odpowiedzi

Na przeglądach raczej się nie czepiają jeśli jest ponad miarkę czyli ponad 1,5mm.

Czasami gorzej z nadgorliwymi policjantami, ale tu raczej jest problem jeśli jest na wskaźniku zużycia.

 

Sporo moich znajomych i kumpli jeździ na takich oponach i opinie są podobne, przy dobrym bieżniku po deszczu przy temp. powyżej + 18 st.C. sprawdzają się lepiej niż zwykłe opony, nie licząc Michelin Pilot Road 2CT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ktorym modelu Michelina piszesz?? Ja w tym roku jezdzilem na Power Race w mieszance soft/przod i soft/medium na tyle i uwazam ze to najlepsze opony na jakich kiedykolwiek jezdzilem! Trzymaja super na drodze i torze, bardzo szybko sie nagrzewaja. W deszczu przod trzyma super-stopal bez problemu na mokrym asfalcie. Tyl trzyma gorzej od typowo drogowych opon.Totalna porazka natomiast byl Conti Race Attack...

 

Mialem na mysli Pilot Race M2 i S2.Wieloskladnikowych opon Michelina nie uzywalem.Osobiscie na tor uzywalem Pilot Slicks 1200/1900 ( wrzuc na wyszukiwarke) przez pare ostatnich lat.Przednia jest fantastyczna,mozna absurdalnie ostro hamowac i jednoczesnie pochylac motocykl wchodzac w zakret.Jest tez bardzo trwala.Natomist z tylem to w zaleznosci od temperatury i rodzaju nawierzchni to roznie bywalo.Trzymal bardzo dobrze ale zdarzalo sie zakatowac nowa opone podczas trzech sesji ,czyli okolo 100-120 km. :icon_eek:

 

Sprobowalem Bridgestony,cos takiego, http://www.trackaddix.com/?shop=1&subcat=4...=&pcview=BRI-23 ,fantastyczna przyczepnosc i trwalosc.Jezeli nowe bridgestony na tor bt 003 sa podobe to mozna je tez polecic.

 

Bridgestone nie ma jeszcze takiej reputacji jak inne,starsze firmy ale nie bez powodu zdominowali MotoGP.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

pozwolę sobie podłączyć pod stary temat.

Mam prośbę o ocenę używek. Pytanie dlaczego używki ?? Jeden mundurowy tak się uparł że w końcu za którymś razem za opony zabrał mi dowód. Muszę szybko coś założyć i jechać po odbiór dowodu. Nowych nie chcę kupować bo przez zimę przypłyną do mnie nówki ze stanów wraz z innymi gadżetami. Dopiero pierwszy sezon jestem posiadaczem ZX6R i wolę się poradzić niż się naciąć.

Jak sądzicie, do końca sezonu przelatam w spokojnej i turystycznej jeździe ?? Bez głupawki i ekstremalnych wykładek.

http://moto.allegro.pl/item751505541_opona..._180_55_17.html

http://moto.allegro.pl/item753438637_opona..._120_70_17.html

i najważniejsze czy cena adekwatna do stanu.

Dzięki za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...