Skocz do zawartości

zorak

Forumowicze
  • Postów

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zorak

  • Urodziny 09/23/1981

Osobiste

  • Motocykl
    RMZ 450 '07
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5118068
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świerzawa/dolnośląskie

Osiągnięcia zorak

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. posiadam hondę cr250 z 2005 roku jaka powinna byś średnica rolek łańcucha - dolnej i górnej ? Wybór jest pomiędzy 42mm lub 32mm. Serwisówka niestety nie podaje wymiaru.
  2. jeśli już się zdecydujesz to tylko 5 biegów bo 4 jest zdecydowanie za mało. Na początku byłem zachwycony ale po kilku wypadach okazało się że biegi są za długie. Zawiechę można ustawić na miękko ale to na pewno nie będzie to co w typowym enduraku i nie będzie wybierało tak idealnie nierówności(zresztą w yz-ecie też masz crossowe zawieszenie). Co do odpalenia po wywrotce to 450 paliła lepiej jak 250 - czasem trzeba było się okopać ale ogólnie tragedii nie było tylko o ile więcej siły trzeba włożyć w kopnięcie 450 4T.
  3. ja wagowo odczułem różnicę i to bardzo, może dlatego że za wielki nie jestem (174cm i 71 kg) a w terenie każdy dodatkowy kg więcej do koszmar. Nie mówię że u Ciebie się nie sprawdzi ale jeździmy w podobnym terenie i podnieść 450 na stromym podjeździe to dla mnie było wyzwanie zwłaszcza pod koniec całodziennej jazdy. Ja wczoraj kupiłem cr250 2T.
  4. ja z yz250 przesiadłem się na rmz250 i byłem zachwycony - moto lekkie, zwinne i bardzo mocne z tym że ja miałem na prawdę mocny egzemplaż bo silnik był po tuningu. Ale napaliłem się na 450 i kupiłem rmz 450 i w terenie w jakim jeżdżę kompletnie się nie sprawdziła, na torze super ale w lesie kompletna porażka - za ciężki, za duży, nieporęczny i do lasu zdecydowanie za mocny. Odradzali mi 450 do lasu ale nie bardzo posłuchałem. W jakim terenie śmigasz ?
  5. hej chcę jechać obejrzeć moto z poniższego linku i proszę o pomoc. Potrzebuję moto do latania w weekendy i to też nie każde bo czasu brak. Teren w jakim się poruszam to strumyki, błotka, lasy i dojazdówki do lasu. W lesie to zazwyczaj długie podjazdy np jakimś wąwozem lub po prostu piony - 125 2t czasem nie mają siły wyskrobać się na szczyt. Czym się poruszałem do tej pory: - YZ 250 z 94 roku - RMZ 250 z 2004 roku - RMZ 450 z 2007 roku o ile pierwszymi dwoma latało mi się super to 450 była niewypałem: za ciężka, za duża i tylko 4 biegi. Teraz na pewno chcę powrócić do 2T i rozważam exc 300. Nie mam gdzie pośmigać aby zobaczyć gabarytowo czy mi odpowiada i mam obawy czy przy moich 174cm nie będzie za wysokie i czasem może braknąć nogi - czy takie moto z 2003 roku jest gabarytowo porównywalne z SX250 z 2004 roku ?? I najważniejsze pytanko - czy kwota 9 tyś za ten rocznik (pod warunkiem że moto jest w dobrym stanie) jest ok czy dużo ?? sejmano oglądałeś tego exc 300 ?? zdaj relacje http://otomoto.pl/kt...t-M2746380.html
  6. dobra zima nie jest zła :) http://www.bikepics.com/pictures/2113082/ http://www.bikepics.com/pictures/2113084/ http://www.bikepics.com/pictures/2113081/ http://www.bikepics.com/pictures/2113085/ http://www.bikepics.com/pictures/2113087/ http://www.bikepics.com/pictures/2113092/ http://www.bikepics.com/pictures/2113090/ nowy wydech się robi (kolanko, łącznik i tłumik)
  7. Bardziej mi chodzi o trwałość np przy wywrotce. Po ostatnich jazdach na podjeździe moto niefortunnie upadło na prawą stronę na wystający pień i ułamałem mocowanie tłumika a sam tłumik wypiął się ze sprężyn. Jak będzie na stałe to nie narobi więcej szkody przy wywrotce ?? Nie ukrywam że dla mnie lepszym a przynajmniej prostszym rozwiązaniem jest na stałe.
  8. mam pytanko odnośnie wydechu w RMZ 450 rocznik 2007. Oryginał składa się z 3 części: kolanko, tłumik i rura pomiędzy kolankiem i wydechem. Jestem na etapie robienia nowego kolanka i rury łączącej kolanko z tłumikiem i tu właśnie pytanie. Ta środkowa rura łączy się z tłumikiem i spięte są ze sobą dwiema sprężynami. Widziałem kilka tłumików które środkową rurę i tłumik miały połączone na stałe. Które rozwiązanie jest lepsze ?? http://allegro.pl/pro-circuit-suzuki-rmz45...1336732005.html tu akurat na sprężynach ale tak jak pisałem wcześniej spotkałem się z rozwiązaniem spawu na stałe bez sprężyn
  9. No i przestaję szukać sztucznych problemów ;) tak jak piszesz, manetka gazu ma być odkręcona. Nurtowało mnie to troszkę ale już przestaje :)
  10. bananek - hamulce działają ok Adam M. - no właśnie za mało gazu, ale czy to jest ok ?? Jak ruszam to i tak zawsze z gazem ale pytam czy jest ok bo w poprzednich motorach się z tym nie spotkałem. Ja tłumaczę to w ten sposób że pierwszy bieg jest dość długi i potrzebuje więcej mocy aby zacząć się toczyć.
  11. Podepnę się z pytankiem. Od kilku tygodni posiadam właśnie RMZ 450. Wcześniej miałem YZ 250 i RMZ 250. Ale do rzeczy. Jak wiadomo posiada 4 biegi i poszczególne przełożenia są dość długie co akurat mi bardzo pasuje ale podczas ruszania z pierwszego biegu odnoszę wrażenie że silnik ma ciężko - a jak to wygląda w praktyce. Puszczam delikatnie sprzęgło, motocykl zaczyna ruszać ale odczucie jest takie jak bym go przyhamowywał hamulcem. Wrażenie odczuwalne tylko na początku ruszania i z chwilą puszczenia całkiem sprzęgła znika. Im więcej odkręcę manetkę z gazem przy starcie ten problem znika. Czy moje wrażenie jest spowodowane właśnie tym że są 4 biegi i długie przełożenia ( w moim przypadku zębatki 14 i 49) ?? ps: moja poprzednia rmz 250 puki się nie zagrzała również miała czerwone kolanko.
  12. po rocznej przerwie powracam z asfaltu na bezdroża i mam prośbę o potwierdzenie roku. Po jakich detalach rozróżnić rocznik RMZ 450 z rocznika 2005-2006-2007 ?? Mam na oku tą maszynkę http://moto.allegro.pl/item1059103622_suzu...07_lub_zam.html ale chciałbym potwierdzić autentyczność rocznika 2007. Co prawda dosiadałem już rmz ale 250 z 2004 roku ale w 450 nie mam pojęcia czym się poszczególny rocznik różnił. Liczę na szybka pomoc.
  13. http://www.youtube.com/watch?v=i1eEj2r_Y5Y&feature=grec ta kawa ma taka "puszkę" - można posłuchać. Kolega ma taką w YZF 250 więc jak tylko będę go widział to dopytam o szczegóły ale z tego co pamiętam to o wiele lepiej się ma wkręcać z niskich obrotów.
  14. oj rafael i tu Cię zaskoczę bo ja moją RMZ 250 (była z 2004 roku) sprzedałem w stanie idealnym. Przed sprzedażą wymieniłem: tłok selekcja B, nowy kompletny napęd, nowa opona na tył, nowy olej przodzie, po regeneracji tylny amorek, nowe płyny w silniku, po regeneracji głowica i zawory, nic więcej nie trzeba było robić bo było w idealnym stanie. Po remoncie zrobiłem 5 godzin i poszła do nowego właściciela. Koleś co ją kupił może być prawdziwym szczęściarzem. Wracając do mojego wcześniejszego pytania: jak jest z ilością biegów w 450 ?? z tego co się orientowałem to kawasaki od 2007 miało 5 a starsze modele i inne marki mają 4 ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...