Kamsel Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) Zapodaj foty tych plastików jeśli możesz, z chęcią pewnie reszta obluka :) Edytowane 2 Października 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 to jak chcesz tam ogarnac to papier scierny na mokro! tak zeby zadziorów nie było itp a głebokie ryski już nie bedą tak widczne Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Leo... co ty pierniczysz 1100zł za plastiki?? no jak chcesz sobie orginały kupować to pewnie tak, jednak komplet Acerbisa do DRZety kosztuje 100 euro nie całe.. to nad czym się tu zastanawiać ;] Kup sobie Czarne i będziesz miał zajebryke :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Nie znalazłem jakoś nigdzie tego problemu , a mianowicie jest motor Kawasaki KDX 125 zdjęcie niżej : http://img684.imageshack.us/i/zdjcie0339.jpg/ Plastki są w stanie dość mocno złochanym , w niektórych miejscach trzeba pokleić poszpachlować ,ale coś mi się wydaje że pomalowanie tych plastików nie będzie dobrym pomysłem , plastiki nie były nigdy malowane od nowosci są białe i śliskie ,pomaluje a okaże się ze farba zacznie zchodzić pod paznokciem czy może zmatowić porządnie to pomalować podkładem pod plastiki potem farbą czy zostało tylko kupić okleinę ? Miał ktoś kiedyś taki problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Kupić inne plastiki;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 jeżeli niemasz pojęcia o lakierowaniu to sie za to raczej nie bierz bo się bedziesz tylko denerwował :) napewno trzeba je zmatować papierem wodnym 800,i pomalowac przed lakierem specjalnym podkładem do plastików, wszystko da sie zrobić ,jezeli plastiki sa popękane trzeba je pospawać po szpachlować specjalna szpachlą do plastiku ,jeżeli będziesz miał jakieś pytania służę pomocą pozdro Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Malowanie mija się z celem, ponieważ plastik "pracuje" a farba nie i zacznie po prostu odpadać. Każda gleba będzie powodowała odpryski, lepiej kupić nowe plastiki , bo jak pomalujesz to za chwile będzie wyglądac gorzej niż przed malowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 wcale nie ,zależy jaką farbą pomalujesz... plastiki normalnie sie maluje bezproblemowo..... Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 wcale nie ,zależy jaką farbą pomalujesz... plastiki normalnie sie maluje bezproblemowo..... No tak plastiki się maluje , ale te fabrycznie nie były malowane wychodziły w kolorze z okleiną są śliskie i błyszczące , stąd problem czy nawet po przygotowaniu do malowania raczej taki plastik farby chyba nie przyjmie :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 BYł taki temat na forum gdzieś zdaje sie, moim zadniem szkoda zachodu. Jedna gleba i jeszcze gorzej widac niż na nowym plastiku. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 a może okleić? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirusiek Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Najlepiej jeżeli chodzi o plastiki, jest je poprostu polutować, takim samym tworzywem, potem zeszlifować luty (nadatek) by nie było sladu. Nastepnie szlifujesz coraz drobniejszym papierem, zacznij od 120( jak masz głębokie zadrpania, jak nie to od 250), szlifujesz do uzysania jednolitej matowej powierzchni z tak samo głębokimi zarysowaniami (od papieru), potem bierzesz 500-600, nastepnie 1000, nastepnie 1500, kazdym kolejnym drobniejszym papierem likwidujesz rysy z poprzedniego. po 1500 powierznia ma byc matowa, ale bez widocznych rys, jak tak jest bierzesz pastę polerską, średnio ścierną (wazne)nakładasz na gąbkę do polerowania i polerką (wiertarką) na mokro, z dużą ilością wody ( nie możesz dopuścić by pasta wysłchła na gąbce) polerujesz, miejsce w miejsce ze średnim naciskiem, nie za mocno bo przypalisz plastik. Jest to praca dla wytrwałych ale plastik jest jak nowy. Lakierowanie i szpachlowanie odpuść w enduro się nie sprawdza,zbyt mocno pracują plastiki, zwłaszcza błotnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 w terenówce plastik jest barwiony malowanie nic nie da, nie ma farb aby wytrzymały tak duże naprężenia tak samo klejenie, niestety pęka obok zgrzania Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ja mam tutaj numer gg do gościa, który robi okleiny i wiem ze na DT 125 miał i wzory miał jakieś różne. Możesz sie spytać co i jak bo moim zdaniem okleina jest lepszym rozwiazaniem niz malowanie. 7115599 Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 ja lakieruje takie plastiki na codzień i nie widze tu żadnego problemu, podstawa powieżchnia musi być matowa dlatego trzeba powieżchnię przejechać popierkiem wodnym 600 następnie odtłuścić( dokładnie), póżniej podkład przezroczysty do plastiku (nie pozwól mu do końca wyschnąć) następnie podkład zwykły i lakier. I nie ma tu prawa nić popękać czy odpaść nigdu mi się nie zdażyło POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.